Znělo to šíleně, ale když si vybavím, co o něm řekl Tae, o jeho depresích a jejich důvodu...
Dávalo to smysl...
Nezachytil jsem ani špetku jeho zájmu, protože on se nedíval na mě....
Z tohle šoku mě probral Tae, který zrovna vcházel do místnosti.
Muselo to vypadat dost divně...
Zíral jsem jako blázen někam do prázdná a naproti mě Jimin, který se tvářil, jako bych právě přišel o rozum...
Tae si nejistě sedl vedl mě.
,,Tae..."
Vydechl jsem, stále šokovaně.
,,Co se stalo Kookie?"
,,To co jsi mi tehdy řekl o Yoongim, souvisí to s Jiminem?"
Taehyung se na mě chvíli díval a pak přikývl na souhlas.
,,To je... Bože..."
,,Hej, řeknete mi už konečně, o co tu jde?"
Upozornil na sebe Chim.
,,Copak nemáš oči Jimine?"
Vypísknul jsem.
Vybavilo se mi milion vzpomínek, milion Yoongiho pohledů, které patřili jen jemu.
Jak si toho mohl nevšimnout?
Kdybych nebyl tolik zaměstnaný jiným členem naší kapely, určitě bych si všiml.
Kdyby se na mě díval někdo tak, jako Yoongi na Chima...
Bylo to tak očividné, teď když mi to došlo...
,,Chime..."
Promluvil Tae opatrně.
,,On je do tebe zamilovaný... Už celkem dlouho..."
Jimin jen otevřel pusu, nadechl se, aby něco řekl, ale pak ji zase zavřel a zíral na Taeho.
,,Ale..."
Vypadlo z něj po chvíli.
,,To není možný... Vždyť on je na holky... Viděl jsem ho se spoustou holek..."
Mluvil tak tiše, jako by si to říkal pro sebe, bylo mu sotva rozumět.
,,Myslím, že se prostě jen snažil... Zkoušel to, chápeš?"
,,Ale jak to víš, něco takového by ti nikdy neřekl..."
Stejná otázka vrtala hlavou i mě.
Byl to Yoongi, drsňák Suga, nikdy by tohle nepřiznal jen tak a když už, tak Hobimu, ale rozhodně ne komukoli z nás mladších.
Tae se usmál, tím svým krabicovým úsměvem a rěkl protáhlé:
,,Nooo...."
Tvářil se u toho, jako by vyhrál cenu za inteligenci, zatím co my jsme uplní idioti.
,,Prostě jsem na něm už nějakou dobu viděl, že není v pohodě a když jsem se pořádně zamyslel nad tím, co psal... Prostě takový texty nenapíšete jen tak, aniž by jste to prožili...
Tak jsem nad tím pořád přemýšlel a říkal si, co se mu tak mohlo stát? Bylo jasné, že je v tom druhá osoba, byl nešťastný ze sebe, ale kvůli někomu... Tak jsem přemýšlel...
Se všema holkama co kdy měl, jsem ho viděl maximálně jednou nebo dvakrát, tak že tuhle variantu jsem zamítl rovnou... A pak, když mu vypadla lahvička s léky na uklidnění, došlo mi, že v tom bude větší problém, než nešťastná láska... Tak jsem se rozhodl, podívat se na svět jeho očima. Při každé příležitosti, jsem se posadil nebo postavil za něj, abych viděl to samé, co vidí on... A ať to bylo na zkoušce, na koncertě nebo doma, byl to Jimin... Nikoho jiného neviděl... Každý jeho pohled patřil tobě Chime. Pokaždé, když mu po tváři přelétl úsměv, byl to kvůli tobě... A pak mi to začalo dávat smysl... Všechny ty noci, kdy nebyl doma, kdy pil a sypal do sebe léky, bylo to v době, kdy jsme my dva byli spolu, chápeš? Ne jen, že se musel vyrovnat s tím, že k tobě něco cítí a že jsi s někým jiným, musel se vyrovnat i s tím, že prostě není tak úplně na holky a pro něj to bylo a pořád je těžké, myslím, že si to ještě ani nepřiznal..."
Koukali jsme na Taeho s otevřenou pusou.
Byl jsem maximálně v šoku, ale ono to smysl dávalo...
Všechno to, co teď Taehyung řekl, do sebe zapadalo...
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...