Dohoda

1.4K 146 1
                                    

Po chvíli jsem promluvil:
,,Jakou?"
Zněl jsem se nejistě.
,,Co kdyby to nebyla nevěra, ale zábava ve třech?"
Zalapal jsem po dechu.
,,Co?!"
,,No přemýšlej o tom. Miluju tě a ty mě, máme naprosto dokonalej sex. Přísahám, že jsem lepší sex než s tebou nikdy v životě neměl. Ale, ty jsi sotva začal a budeš chtít poznat víc. A já nechci aby to bylo tak, že náš vztah kvůli tomu pak skončí. Nebo, když si to jeden z nás bude chtít dát s holkou? Proč kvůli tomu mít pak mezi sebou dusno? Neříkám tím záměrně hledat někoho do trojky, to vůbec a teď v tuhle chvíli můžu s naprosto čistým svědomím říct, že mě fakt neláká jiný tělo, než to tvoje, ale... Kdyby taková situace nastala... Co se dohodnout, že když někoho jiného, tak jedině spolu?"
Byl jsem ohromený, s jakým klidem o tomhle tématu mluví, ale ať už jsem chtěl nebo ne, jeho slova dávala smysl.
Ale měl jsem jednu obavu...
,,Co když ten někdo bude lepší a ty mě pak už nebudeš chtít?"
,,Baby tohohle se bojíš?"
Zasmál se Tae.
,,Já ti řekl, s kolika lidma jsem spal a ty, který měl jen mě a nemáš to s čím porovnat, se bojíš, že by pro mě byl někdo lepší, než ty? To já z tohle mám strach... Líbí se ti to se mnou a mě to hrozně těší, ale nikoho jinýho jsi neměl, tak že si říkám, co když já pro tebe nejsem ten nejlepší?"
Tae se sice smál, ale vypadal dost nervózně.
,,Ty se vážně bojíš Tae?"
Přikývl na souhlas.
,,No, nemám to s čím srovnat, ale neumím si představit nikoho, kdo by mi v tomhle směru vyhovoval víc. Ty pro mě vždycky budeš ten nejlepší, i jako daddy i jako baby..."
Při těch posledních slovech jsem se tiše smál a červenal...
,,Oh Kookie... Ty jsi tak dokonalý... Miluju tě a chci ti tady slíbit svoji věrnost, bez výjimek. Slibuju, že se nikoho nedotknu, bez tvého svolení a asistence, stejně jako se nikdo nedotkne mě."
Tae to pronášel dramaticky, s rukou položenou na srdci, jako by skládal slavnostní přísahu.
Musel jsem se smát a on po chvíli taky vyprsknul smíchy.
,,Kime Taehyungu, malíček na to."
Potlačoval jsem další záchvat smíchu se zdviženým prstem.
Tae propletl svůj malíček s mým.
,,Malíček na to Kookie."
A pak se přitiskl jeho rty na ty moje.
,,Strašně moc tě miluju Kookie..."
Zašeptal a znovu mě začal líbat, aniž by mě nechal mu odpovědět...
Je to jeden z nejlepších pocitů na světě, usínat vedle někoho, koho milujete a cítit se jím milovaný.
Neumím si představit lepší způsob usínání, než líbat a objímat milovanou osobu tak dlouho, dokud se vám oběma oči nezavřou únavou...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat