Jeho polibky byli jiné, byli plné všeho toho zoufalství, které cítil, byli hrubé, vášnivé a chutnali po mé krvi.
,,Strašně tě chci Kookie..."
Rukou vklouzl pod moje boxerky a já omámeně zaklonil hlavu.
,,Taky tě chci sakra..."
Vydechl jsem.
,,A co chceš baby?"
,,Aby ses přestal hlídat..."
,,Ne... To nemůžu... Ne s tebou..."
,,Já to ale chci... Potřebuju tě tak... Prosím..."
Tae frustrovaně zavrčel.
,,Kookie... Ty nevíš co po mě chceš..."
Mluvil jako by mě odmítal, ale svlékl mi u toho tričko.
,,Chci tebe..."
Vzdychl jsem u rozepínání jeho kalhot.
Sám si je stáhl a hned po nich i ten krásný rolák, co se mi na něm tolik líbil...
Rolák, na který jsem zapomněl hned, jak se moje ruce dotkli nahé kůže na jeho hrudi.
Omotal jsem mu paže kolem krku a naše líbání bylo čím dál víc intenzivní.
Pak mě Tae zvedl a posadil na stůl, který byl hned vedle dveří do koupelny.
Najednou jsem si opravdu připadal jako dítě, jako zlobivé zvrhlé dítě...
,,Chceš být dnes v noci můj bad boy Kookie..?" Zeptal se provokativně, zatím co stál mezi mými koleny, na kterých měl položené ruce a díval se na mě, lehce zakloněného, opřeného o lokty.
,,Yes Daddy..."
Odpověděl jsem nevině a kousal si spodní ret.
Tae zaklonil hlavu a zhluboka se nadechl...
,,Kurva Kookie, ty budeš moje smrt..."
přejel mi nehty přes hrudník, dolů přes břicho, k pupíku a pokračoval níž, zanechával po sobě zřetelné, rudé škrábance...
Oh bože, líbilo se mi to.
Stáhl mi boxerky a hrubě mě chytil za boky.
Můj výdech byl hlasitější, než jsem chtěl a Taeho tahle reakce potěšila natolik, že se usmál.
,,Vydrž chvíli baby..."
Řekl a odešel k nočnímu stolku, aby zapnul hudbu...
Bylo to Love sosa...
Ta píseň byl teď více než vhodná, řekl bych.
Když se vrátil, chytil mě vzadu za krkem a přitáhl si mě k sobě.
Omotal jsem mu ruce kolem krku a když jsem to samé udělal s nohama, kolem pasu, došlo mi, že si sundal spodní prádlo...
Okamžitě, bezmyšlenkovitě jsem ho vzal do ruky, ten pocit, dotýkat se ho takhle intimně, se pro mě stával něčím naprosto návykovým.
Tae mě u toho líbal na krku a vzdychal...
Oh bože... A já vzdychal s ním.
Jeho hlas ve mě zanechával ten nejslastnější pocit na světě, moje ruka klouzala po jeho penisu pomalu, nahoru a dolů a Tae se zdál být na hranici sebeovládání.
,,Kookie... Nemám teď na to si s tebou hrát..." Odpověděl roztřeseným hlasem...
A já využil slabinu, kterou se mi podařilo objevit minulou noc a vydechl mu do ucha...
,,Tak už mě šukej..."
,,Oh kurva... Jak chceš baby..."
Zvedl mě do vzduchu, pevněji jsem mu omotal nohy kolem pasu a pak mě přirazil na dveře.
Tělem a jednou rukou mě držel, zatím co se natáhl na stůl pro lubrikant, který musel vzít sebou, když pouštěl hudbu.
Z repráku právě znělo Moves, když do mě bez nějakých příprav prudce proniknul.
Bolelo to šíleně, po tvářích mi začali téct slzy, zaryl jsem mu nehty do ramene a on poprvé prudce přirazil.
Držel mě za zadek, zatím co tělem mě tisknul na dveře a přirazil podruhé...
Vzdychnul jsem, bolestí i rozkoší...
A pak už se mi zakousnul do krku a začal mi to dělat neskutečně tvrdě a rychle.
,,Tae... Oh bože..."
,,Yes baby... Víc nahlas..."
Poručil mi můj démon vzrušeným hlasem a přidal na tempu...
Vzdychal jsem jako blázen, kousal ho do ramenou i krku a Tae mi jednou rukou doslova rozedíral kůži na zádech, druhou mi mačkal zadek tak silně, že jsem si byl jistý modřinami, které to zanechá.
Bylo mi to upřímně jedno...
Najednou přestal a stále ve stejné poloze jsme se přesunuli k posteli, kam mě doslova hodil na záda.
,,Už máš dost Kookie...?"
Zeptal se, zatím co se na mě díval.
,,Oh... Ne sakra... Pokračuj..."
Cítil jsem se opravdu fyzicky špatně, když jsem ho v sobě necítil, ještě jsem neměl dost...
Nebyl jsem připravený skončit...
Tae se pobaveně usmál...
,,Ty jsi vážně bad boy dnes v noci..."
,,Tae... Prosím..."
,,Mhh... Otoč se... A na čtyři baby hned..!"
Bez váhání jsem to udělal.
Ještě než se dostal k tomu, po čem jsem tak zoufale toužil, chytil mě za vlasy a zaklonil moji hlavu tak, aby mě mohl políbit a u toho do mě zasunul dva prsty.
,,Ahh... Tae..."
,,Ano baby?"
Zeptal se zatím co mě krouživými pohyby doháněl k naprostému šílenství.
,,Tak copak Kookie?"
Dráždil mě dál svými prsty a já prostě nebyl schopný mu odpovědět...
,,Uděláme ti to těžší hm...?
Řekl s úsměvem v hlase a vzal do ruky můj bolestivě tvrdý problém.
,,Bože..."
Vydechl jsem...
,,Bůh tady není zlato, jen ty a já..."
Klouzavými pohyby ruky mě rychle přivedl až na hranici vrcholu, upřímně, nikdy v životě jsem nebyl tak vzrušený jako teď.
,,Tae... já už to nevy... Já už to nevydržím..."
,,Oh... Můj sladký baby boy už bude...?"
,,Ano..."
,,Chceš mě zlato?"
,,Ano..."
,,Ano co...?!"
,,Ano, prosím...."
Vzdychal jsem jako smyslů zbavený a potěšené pekelné stvoření se nade mnou slitovalo a bez varování do mě místo prsty zajelo svým tvrdým pérem.
Udělat se, mi trvalo přesně dva jeho přírazy.
Neskutečně tvrdé a hrubé přirazy, u kterých mi jednou jednou rukou rozedíral bok až do krve.
Celé tělo se mi třáslo v té opojné křeči a já vzdychal jeho jméno.
Když měl obě ruce volné, sevřel zezadu můj krk a nasadil tempo, při kterém jsem už nezvládal ani vzdychat, několikrát mě pleskl přes zadek a já pokaždé vzdychnul tak hlasitě, že to muselo být slyšet snad v každém pokoji na patře.
On mě ale nijak nemírnil, naopak, líbilo se mu to.
,,To tvoje vzdychání.... Kookie... Kurva...
S posledním hlubokým přiražením se jeho tělo napjalo a pak padl na bok, z těžka dýchal a já ležel zády k němu.
Přitáhl si mě do náruče, jedu ruku mi dal kolem pasu a druhá si pohrávala s mými vlasy.
Leželi jsme v tichosti, pokojem se nesl jen zvuk tlukotu našich srdcí a tiché hudby.
,,Kookie...?"
Řekl, když se jeho dech po pár minutách uklidnil.
,,Hm?"
,,Neudělal jsem to... S Baekem..."
,,Nemusíš mi nic vysvětlovat Tae."
Řekl jsem tiše a cítil, jak se mi do očí hrnou slzy.
,,Ale já chci. Ublížil sis zbytečně, nic se mezi námi nestalo... Ne že bych to neměl v plánu, ne že by on nechtěl..."
,,Tak proč?"
Tae mě jemně políbil za krk.
,,Nemohl jsem... Porazil jsi mě Kookie. Šel jsem za ním abych dostal z hlavy tebe, ale bylo to k ničemu. Byli jsme u něj na hotelu, líbali se..."
,,Já to nechci slyšet Tae."
Přerušil jsem ho.
,,Ne, nech mě domluvit. Líbali jsme se, on se mě dotýkal, ale já necítil nic... Moje tělo prostě nereagovalo, měl jsem v hlavě jen tebe... Tak jsme si chvíli povídali... Víš, jsme přátelé už dlouho, nikdy mezi námi nebylo nic jiného, než sex a kamarádství. On je... Jiný... Já taky, s ním jsem mohl být sám sebou, ale nikdy v tom nebylo víc. Tak že jsem mu to prostě řekl, o tom, co mám v hlavě kvůli tobě, budiž mi omluvou, že jsme vypili celou láhev whiskey.
Neřekl jsem mu, že jde o tebe, ale hned se zeptal: Mluvíš o Jungkookovi? Netuším, jak to věděl, ale věděl. Tak že jsem se u něj opil, zavolal si taxi a zbytek už znáš..."
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...