Playing with demon ( Část 2)

2.5K 164 15
                                    

Tae se přesunul rty na můj krk, poznal jsem, že se snaží, aby to trvalo dlouho, aby mě trápil, ale jeho sebeovládání pomalu ale jistě mizelo...
Občas se neudržel a vzdychnul mezi kousáním.
Znovu se narovnal, jeho dech byl zrychlený, viděl jsem, kolik přemáhání ho stálo se trochu uklidnit a musel jsem se usmát.
,,Ty jsi příšerná malá věc Kookie..."
Poznamenal a jeho prsty klouzaly po mém břiše...
Ten dotek mě rozechvěl, jeho to samozřejmě potěšilo a tak přidal na intenzitě.
Stisk jednu moji bradavku a já opět ujel...
,,Ach... Tae, prosím tě, skonči to..."
Vzdychal jsem se zakloněnou hlavou.
,,Mhhh... Ty tak krásně prosíš..."
Usmíval se, zatím co já byl už naprosto zoufalý.
,,Nejsem úplně hajzl, tak že přejdeme na další level..."
,,Ahhh... Kolik těch zatracených levelů je?"
,,Čtyři baby... Ready na předposlední kolo?"
Místo odpovědi jsem si frustrovaně povzdechl.
Taehyung na nic nečekal a sklonil se ke mě.
Rty se letmo dotkl kůže na mé klíční kosti. Naskočila mi husí kůže, když pokračoval jazykem přes hrudník, k bradavce, kterou několikrát obkroužil a nakonec nasál mezi jeho úžasné, dokonalé rty.
Škubnul jsem zoufale rukama a s hlasitý vzdychnutím se prohnul v zádech.
Věděl jsem, že teď udělá něco bolestivého, ale bylo mi to ukradené.
Frustrovaně vzdychl a silně se mi přisál k bradavce.
A já zase vzdychl hlasitěji, na což reagoval tím, že mě u toho kousl.
Syknul jsem bolestí, ale nepřestával jsem se kroutit, zvedat v pánvi a prohýbat v zádech, byl jsem naprosto zoufalý.
Jenže, Tae si toho vůbec nevšímal, pokračoval špičkou jazyka nekonečně, mučivě pomalu níž, po mém břiše.
Zanechával po sobě desítky drobných, rudých skvrn, až se konečně dostal k lemu spodního prádla.
Klekl si mezi moje nohy, díval se na moje utrpení se zvráceným úsměvem a já byl na pokraji naprostého zhroucení.
,,Mhhh, moje baby by něco chtělo?"
Jeho hlas roztřásl celé moje tělo a já měl dojem, že snad za chvíli omdlím, nevnímal jsem vůbec nic kolem sebe, jen jeho a tu šílenou touhu, která mi vybrovala každičkým kouskem těla.
Nedokázal jsem mu ani odpovědět.
,,Copak je s tebou... Kookie...?"
Pokračoval.
,,Tae... Prosím... Prosím..."
Vzdychal jsem jako blázen.
,,Co bys chtěl Kookie?"
,,Dovol mi se tě dotýkat... Zešílím z toho...Prohrál jsem... Prosím..."
Taeho to pobavilo, ale zároveň jsem na něm viděl, že i on by to už nejradši skončil.
Položil obě ruce na bolestivou bouly v mých trenkách a aniž by udělal jakýkoli další pohyb, se na mě s úsměvem díval.
,,Ahhh...."
Vzdychl jsem hlasitě a přitlačil se pánví nahoru, sám jsem se mu otíral o ruce a on přivřel oči.
Líbilo se mu to, přesně tohle chtěl, tohle byl důvod celé hry.
,,Porušil jsi pravidla baby..."
Řekl přísně a ruce ze mě sundal.
,,Co? Oh... Ne... Ne... Prosím..."
Chtělo se mi až brečet, vím, že jsem se choval jako naprostý magor, ale bylo mi to teď úplně jedno.
Nekonečně dlouhou chvíli se na mě díval, kousal si spodní ret a nakláněl hlavu na stranu.
Nenáviděl jsem toho parchant, v tuhle chvíli jsem ho opravdu nenáviděl.
Sjížděl moje tělo neskutečně chtivým pohledem a nakonec řekl:
,,Poslední level..."
Než jsem se stačil nadechnout, hrubě mi stáhl spodní prádlo.
,,Není tady někdo trochu moc...nadrženej...?
Poznamenal s úsměvem a olízl si rty.
Sklonil se a začal mě líbat na podbřišek, na stehna, na třísla...
Jezdil jazykem těsně kolem mého tvrdého penisu, chyběl vždy poslední milimetr, abych dostal co potřebuju...
Ale ani jednou se mě tam nedotkl.
Kroutil jsem se, vzdychal, prosil...
Všechno k ničemu, ani to s ním nehnulo.
Už jsem myslel, že začnu křičet a pošlu ho do hajzlu, když si lehl na mě a strčil mi dva prsty do pusy.
Poslušně jsem je sál, zatím co on se naklonil k mému uchu a vzrušeně zašeptal:
,,Po chybách následují tresty Kookie... Snad si to už zapamatuješ..."
Po těch slovech vytáhl prsty mojí pusy, díval se mi do očí, jeho ruka mířila dolů a pak, aniž bych to čekal, ty prsty, vlhké od mých slin hrubě zasunul do mě.
Bolelo to, s lubrikantem to bylo easy, ale tohle bylo jiné...
Syknul jsem bolestí a do očí se mi nahrnuli slzy.
Ale tenhle špatný pocit netrval dlouho a možná bych to i snášel hůř, kdyby přitom nezměnil polohu...
Klekl si mi mezi nohy, sklonil se a přejel špičkou jazyka po mém vzrušení...
Konečně...
Prudce jsem vydechl...
A on začal pomalu pohybovat prsty ve mě.
,,Ahh... Ano... Tae..."
Vzdychl jsem, když mě vzal do pusy a změnil pohyb v mém těle na krouživý.
Strašně se mi to líbilo, ale potřeboval jsem se ho dotýkat, chtěl jsem ho držet za vlasy, zarývat mu nehty do ramene.
Nejhorší pro mě bylo, zjištění, že po necelé minutě, jsem byl ready se udělat.
,,Tae... Já... ahhh..."
Zasmál se.
,,Oh baby, snad si nemyslíš, že bych ti dovolil se hned udělat...?"
Přerušil obě činnosti a vrátil se na můj klín.
Nespokojeně jsem zamručel a tvářil se jako rozmazlené, naštvané dítě.
,,Co uděláš, když tě pustím?"
,,Co budeš chtít..."
,,Budeš hodný?"
,,Ano..."
Slíbil jsem horlivě.
,,No, uvidíme..."
Natáhl se a konečně mi odvázal ruce.
Až teď jsem si uvědomil, jak moc mě bolí, z té pitomé pozice, ve které jsem je měl tak dlouho.
Ani se nestačil pořádně posadit zpět na mě, nezaváhal jsem ani vteřinu a chytil ho pevně za boky.
Využil jsem toho, že nečekal co udělám, rychle jsem se napůl posadil, shodil ho ze sebe a posadil se obkročmo na něj...
Překvapeně se mi díval do očí a já mu zatím přišpendlil ruce vedle hlavy.
,,Co to kurva děláš?"
,,Sám jsi říkal, že jsem nebezpečná malá věc..."
Mohl mě shodit, potrestat za tuhle drzost, ale zdál se příliš fascinovaný, aby to udělal.
Než stačil něco říct, rychle jsem přtiskl své rty na jeho ucho.
,,Dokončil jsem tvoji hru, teď tě chci..."
Vzdychl jsem a užíval si efekt, jaký to na něj mělo...
Zavřel oči a prudce vydechl.
,,Uvědomuješ si, jak moc si zahráváš?"
,,Mhmm..."
Otřel jsem se mu o rozkrok, tlačilo mě to pod zadkem, byl vzrušený úplně stejně jako já.
Trochu nejistě jsem mu pustil ruce, abych se natáhl do šuplíku nočního stolku.
Když jsem našel lahvičku, kterou jsem hledal a vracel se mu zpět na klín, zachytil jsem jeho nevěřícný, fascinovaný pohled.
Jen jsem se lehce zvedl, abych mu sundal spodní prádlo, které si nohama skopal úplně dolů, aniž by ze mě spustil pohled.
V podstatě jsem vůbec nevěděl, co dělám, všechno se dělo nějak automaticky...
Sklonil jsem se, abych ho políbil, jeho reakce byla úžasná, hrubě se mi jazykem dostal do pusy, zatím co rukama na mých bocích si mě tlačil do klína a vzdychal mezi polibky.
Tohle bylo to nejdokonalejší a nejšílenější...
Bylo to peklo nebo nebe?
Nebo nějaké podivné místo mezi tím?
Po hmatu, aniž bych přerušil polibek, jsem otevřel lubrikant a roztřesenou rukou si ho vytlačil do dlaně, kterou jsem hned začal klouzat po jeho penisu...
A Tae, úžasný, nádherný démon, se prohnul v zádech a začal vzdychat tak, jak jsem ho ještě nikdy neslyšel...
Musel jsem ho mít... Hned...
,,Tae...Chci tě..."
Zavzdychal jsem mu do ucha.
A on, díky bohu neprotestoval.
Neřekl nic, jednou rukou mi naznačil, abych se nadzvedl.
Ucítil jsem jeho vzrušení, rukou mě chytil za bok a začal mě pomalu tlačit dolů.
Bolelo to víc, než jsem čekal, ale oba jsme byli až moc vzrušení, ve vteřině do mě zajel a já dosedl.
Nahlas jsem vzdychl, zaryl mu nehty do hrudníku a on mi prsty pevně mačkal boky.
,,Ready baby?"
Řekl roztřeseným hlasem.
Přikývl jsem...
,,Kookie, mám tě rád, pamatuj si to, protože teď tě budu šukat, jako bych tě rád neměl..."
Zašeptal svým svůdným hlasem a já jen omámeně vydechl.
Prudce přirazil, neskutečne to bolelo, zarýval jsem mu nehty do kůže a po tvářích mi tekly slzy, ale přesto jsem se zhoupl v bocích, přesto jsem se zvedal a zase dosedal na jeho tvrdé péro, ačkoliv to bolelo, nedokázal jsem s tím přestat.
Tae byl jako v jiném světě, dívat se na něj, když byl pode mnou bylo něco nepopsatelného.
Kousal si rty, zakláněl hlavu a vzdychal hrozně nahlas.
Bylo to jako ochočit si démona...
Trochu jsem se narovnal, bolest už ustupovala, rukou jsem sjel ke svému penisu a začal se dotýkat sám sebe.
Tae otevřel oči, trochu zvedl hlavu a díval se na mě...
Na chvíli...
Pak mi s plesknutím odrazil ruku.
,,Ne, dokud ti neřeknu, že smíš..."
,,Aish..."
Vzdychnul jsem a zrychlil pohyb na mém úžasném démonovi.
Tae omámeně zaklonil hlavu a nehty mi rozedíral boky, jak pevně mě držel a přirážel do svého klína.
Narovnal jsem se úplně a on neskutečně přitvrdil, sám se zvedal a hrubě do mě přirážel.
Teď jsem spíš křičel, než vzdychal a jemu se to líbilo, protože zvedl hlavu tak, aby se mohl dívat.
,,Bože...Tae..."
,,Mhhh..?"
,,Prosím... Prosím..."
,,O co prosíš baby...?"
Zeptal se udýchaně, stěží ovládaným hlasem. Poznal jsem, že už je blízko vrcholu.
,,Prosím... Nech... Nech mě se...udělat... Už to... nevydržím... Prosím..."
Dostával jsem se ze sebe mezi přírazy.
Tae neodpověděl, přesunul ruku z mého boku a konečně mi dal co jsem potřeboval...
Celé to pak už šlo hrozně rychle.
Tae začal vzdychat jako nikdy předtím a já to už nevydržel ani o vteřinu déle.
Ani nevím, kdo z nás byl první...
Vyčerpaně jsem se zhroutil na jeho tělo, on mě rukama hladil po zádech.
Po chvilce mě něžně sundal a přitiskl si mě k sobě.

Omámeně jsem ležel, neschopný slova, neschopný normálně dýchat...
,,Ehm.. Jsi v pohodě Kookie?"
,,Já nevím..."
Přiznal jsem.
,,Ublížil jsem ti?"
,,Ne, to ne... Jen to musím zpracovat... Bylo to..."
,,Zvrácené? Šílené?"
,,Zvráceně, šíleně dobré..."
Odpověděl jsem omámeně.
,,Bál jsem se, být s tebou takový... Nevěděl jsem jestli tě to nevyděsí..."
,,Vyděsilo mě to, jak moc se mi to líbilo..."
,,Jsi zvláštní tvor Jeone Jungkooku, vůbec se v tobě nedokážu vyznat. Je to, jako by jsi v sobě měl všechno co mi vždycky chybělo..."
,,Děsí mě to... Že jsem takový..."
,,Nemusí, já tě... Chci... Kvůli tomuhle všemu, proto se od tebe nemůžu držet dál... Proto mě mučila myšlenka, jak se na tebe Baek musel dívat..."
,,Já myslel, že ti nepřipadám jako dost dobrá hračka k předvádění..."
Tae se na chvíli odmlčel.
,,Tak že ti o tom řekl..."
Přikývl jsem, beze slova.
,,Jsem odporná lidská bytost Kookie, ale přísahám při všem, co je mi svaté na tomto světě, nikdy bych mu nedovolil se tě dotýkat, nedovolil bych to nikomu. Vím, zní to sobecky a ano, jsem velice sobecký, ale je to tak..."
,,Proč...?"
Chvíli zaváhal, nechtěl jsem z něj tahat nic, co by mu bylo nepříjemné, ale chtěl jsem, aby věděl, že přede mnou nemusí nic skrývat.
Pevně jsem ho objal a políbil na hrudník.
On se z hluboka nadechl a pokračoval.
,,Já... Nevím... Neumím to popsat... Nemůžu bez tebe být... Ne jen tělesně já..."
,,Mám tě rád Tae..."
Naprosto mi to vyklouzlo, bylo pozdě vzít to zpět...
Čekal jsem na krutý návrat do reality...
,,Já vím Kookie... Já tebe asi taky, svým podivným způsobem, ale mám, musím mít..."
Chtěl jsem mu říct, že ho mám mnohem víc, než rád, ale pro tuhle chvíli stačilo tohle...
Stačilo by mi to navždy...
,,Spi Kookie..."
,,Dobrou noc Tae..."
Sklonil se ke mě a chvíli mě něžně líbal, pak řekl:
,,Dobrou noc baby..."
A já spokojený, bolavý, vyčerpaný a neskutečně šťastný usnul, náruči mého dokonalého, milovaného démona...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat