Daddy's lil baby

1.9K 152 8
                                    

Ani jsem se nestačil nadechnout a už mě za ruku táhl z pokoje.
Když jsme procházeli chodbou, uslyšel jsem naprosto nezaměnitelné zvuky sexu linoucí se od Yoongiho a Chima.
Musel jsem se usmát...
Když Jin odjede, dějí se tu hrozné věci.
Tae mě bez jediného slova vysadil na linku a když jsem mu omotal paže kolem krku, dlouze a vášnivě mě políbil.
,,Víš, že to v téhle poloze může trochu bolet?"
Zeptal se starostlivě, ale hlas se mu tolik třásl nedočkavostí, že jsem byl sotva schopný pochopit význam jeho slov.
,,Seru na to... Chci tě..."
Zavrněl jsem a nohy mu omotal kolem pasu.
,,Jak chceš baby..."
Chytil mě za stehna a stáhl mě na okraj linky.
Rukou nasměřoval svoje péro správným směrem a pomalu přirazil.
Měl pravdu kurva, bolelo to.
Chtěl jsem mu říct, aby zašel pro ten zatracený lubrikant, ale on při pohledu na mě pochopil a plivl si do dlaně, kterou několikrát přejel po svém vzrušení, když ho ze mě vytáhl.
A pak zasunul znova.
,,Ano..."
Vypadlo ze mě...
Teď už to bylo dobré...
Ne, bylo to skvělé.
Tae si mě držel za stehna a já se prohýbal směrem dolů, zadečkem z kuchyňské linky, abych ho cítil co nejhlouběji ve mě.
A on se díval...
Šukal mě tvrdě, kousal si ret a nespouštěl ze mě svůj nadržený a uspokojený pohled.
Pevně jsem ho sevřel nohama, nehty mu bloudil po ramenou a on zaklonil hlavu.
Nasadil takové tempo, že se moje vzdychaní proměnilo ve více než hlasité sténání...
Ježíš doufám, že ti dva neskončí dřív, než my a nepůjdou se třeba napít...
Tae mě začal líbat a vzdychal mi u toho do pusy, myslel jsem, že zešílím...
Jeho ruka se přesunula ze stehna do rozkroku a já mu začal hrozně hlasitě vzdychat mezi polibky.
Bože, točila se mi hlava, zvedal jsem se v pánvi, nohama si ho tiskl k sobě a nocí se krom našich vzdechů nesli rytmické zvuky přirážení našich těl, jak rychle a tvrdě si mě můj démon bral.
Tohle bylo poprvé, co jsme si mohli dělat co jsme chtěli, bylo to porvé v pohodlí domova, beze strachu, že nás někdo nachytá...
Jimin i Yoongi se oddávali přinejmenším podobným činnostem, tak že to bylo jako bychom byli doma úplně sami...
Bylo to porvé po tak dlouhé době...
Bylo to...
Ježíš byl jsem tak blízko....
,,Tae já... Já už budu..."
Vyhrknul jsem najednou.
,,Ještě ne baby... Počkej na mě..."
Zavrčel a přitvrdil...
Omámeně jsem zaklonil hlavu a užíval si ty poslední slastné chvíle, zatím co jsem se snažil oddálit svůj vrchol.
A on ještě zrychlil...
Teď už to bolelo, ale i tak nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo...
Najednou zrychlil pohyb i ruky v mém klíně...
,,Tae... Tae..."
Vzdychal jsem jen krok od orgasmu.
,,Raddy baby?"
Vydechl.
,,Yes daddy..."
Vykřikl jsem a on naposled, s hlasitým výkřikem slasti přirazil až na doraz do mě ve stejnou chvíli, kdy mým tělem otřásla ohromná křeč a já se mu udělal do ruky.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat