🎄Vánoční speciál tygra a králíčka🎄 7.

1.9K 120 2
                                    

Hned jak se ozval zvuk vody, popadl jsem župan a běžel dolů.
Byl jsem si totiž naprosto jistý, že jsem v okně, ve spodním patře viděl světelný řetěz, sloužící jako vánoční dekoraci.
No, já měl v plánu použít ho k dekorování svého těla, taky v duchu Vánoc, tak že to není zas tak divný ne?
Je to vánoční?
Je...
Tak co...?
Nemýlil jsem se a navíc, k mému velkému štěstí byl na baterie, tak že jsem nemusel řešit zásuvku a případné riziko úrazu elektrickým proudem.
Tak opatrně, jak jsem jen v návalu nedočkavosti byl schopen, jsem sundal světýlka z okna a běžel nahoru do ložnice.
Tae byl pořád v koupelně, slyšel jsem, jak si tiše zpívá a musel se nad tím pousmát.
Oheň v krbu už dohoříval, což bylo dobře, kvůli efektu celé té věci se světelným řetězem.
Naštěstí v místnosti bylo pořád stejně teplo, tak že jsem usoudil, že krb slouží spíše jako dekorace, než zdroj tepla.
Sundal jsem si župan a v kleče na posteli se omotal světýlky.
Na chvíli jsem si připadal trochu hloupě, ale když jsem si omotal část kolem krku, představil jsem si démonické stvoření, které mi to s potěšením utahuje, tak že to asi není vyloženě pitomý nápad.
Sakra, dost přemýšlení, Tae právě lezl z vany a já už neměl čas.
Ještě jsem si oblékl boxerky, abych si nepřipadal tolik trapně...
Napodobil jsem jeho polohu, na boku, s rukou pod hlavou a než se mi stihl uklidnit dech, který se mi nervozitou zadrhával v krku, dveře se otevřeli.
Vešel můj krásný démon, rozcuchané vlasy mu trčely do stran a měl na sobě župan.
Mhm, doufám, že pod ním nic nemá.
Tae se zastavil v polovině kroku a zíral na mě.
Na chvíli jsem se bál, že se mu to nebude líbit, nebo se začne smát...
Bez jediného slova obešel celou postel a já se zmateně otočil, když se mi ztratil z dohledu.
Než jsem se však stihl otočit  úplně, měl jsem jeho obličej, těsně u mého.
Zarazil jsem se a hleděl do jeho krásných očí.
Ozářený rudými světélky na mém těle vypadal přímo úchvatně...
Stále bez jediného slova zvedl ruku a přejel mi jí zlehka po krku.
Skousl jsem si ret, snažil jsem se udržet oční kontakt, abych tak dokázal odhadnout jeho reakce, ale bylo to zatraceně těžké, když jsem cítil jeho prsty, zatínající se lehce do mé kůže a z jeho výrazu dokázal poznat, že se v sobě snaží něco ovládnout, nebo potlačit.
Jako hypnotizovaný jeho upřeným pohledem jsem se začal zaklánět do zadu a chvíli trvalo, než mi došlo, že je to způsobeno tím, že se on přibližuje.
Najednou jsem ležel a Tae byl nade mnou se stále stejným, upřeným pohledem do mých očí.
Při tom letmém předjíždění po krku, vsunul prst pod jednu ze smyček řetězu a pak zatáhl.
Oh bože, moje představy se plnili rychleji, než bych čekal a na Taeho tváři se začal objevovat ten pokřivený, perverzní úsměv.
,,Snažíš se mě zabít Kookie?"
Zavrněl a pořád se mi díval do očí.
Jeho hlas na mě působil jako droga, byl tak tichý a sametově hebký, tak svůdný, že jsem na chvíli zapomněl dýchat.
Hlasitě jsem vydechl z plic všechen vzduch a pokusil se odpovědět...
,,Po-potěšit... Snažím se tě potěšit..."
Vykoktal jsem a démon nade mnou se usmál a sklonil ještě níž...
Skoro se dotýkal mých rtů a když znovu promluvil a jeho nádherné rty se pohnuly, letmo se otřely o moje.
,,Jsi nádherný Kookie, tak nádherný..."
Vydechl naléhavě a mě se točila hlava.
,,A vypadáš tak nevinně, jsi jako krásná vánoční hračka miláčku... Můžu si s tebou hrát?"
Byl jsem jako omámený a jen kývnul hlavou na souhlas.
Souhlasil bych v tuhle chvíli s čímkoli, co by po mě chtěl, jeho vliv na mě byl šílený...
Taehyung se potěšeně usmál a začal mě pomalu a dráždivě líbat.
Už jen ze způsobu, jak pomaličku ale intenzivně proplétal svůj jazyk s mým a ze způsobu, jakým sál moje rty, jsem věděl, že na konci tohohle všeho budu přímo zoufale prosit, aby si mě vzal...
Z mých úst uklouzlo přidušené zasténání, když oběma rukama chytil světelný řetěz a přitáhl mi ho tak u krku...
Odtáhl se a prohlížel si moje tělo...
V kleče, mezi mýma roztaženýma nohama začala přejíždět prsty přes spletená světélka, která mi končila u pasu.
Vždy se jen letmo špičkami prstů dotkl holé kůže a když narazil na smyčku, lehce zatáhl za oba její konce, s naprosto fascinovaným výrazem.
Najednou se sklonil a pokládal jemné polibky do mezer mezi světly...
Na krk a klíční kost, na hrudník, kde vsunul prsty pod drát řetězu, aby tak odhalil moji bradavku, které se jazykem dotýkal tak lehce, že jsem se začal nedočkavě vrtět.
Jeho to pobavilo...
Zvedl ke mě svůj nevinný pohled a špitl:
,,Copak?"
A pak v malých kroužcích prstem objížděl okolo toho stuhlého místečka, dokud jsem zoufale nevzdychnul...
,,Tae..."
Znovu ke mě s úsměvem na rtech vzhlédl a pak, aniž by ze mě spustil pohled, stiskl dvěma prsty moji bradavku.
Bezmyšlenkovitě jsem zaklonil hlavu, s hlasitým výdechem uspokojení a slasti.
,,Ještě dárečku?"
Podíval jsem se na něj a to byla chyba...
Hleděl na mě s tím jeho typickým, úchylným potěšením a já z něj byl úplně mimo...
Spodní prádlo mě vyloženě škrtilo, v péru mi bolestivě pulsovalo a on byl více než spokojený.
,,Ano..."
Zavzdychal jsem.
,,No tak popros..."
Zavrněl a olízl si rty.
,,Prosím..."
Odpověděl jsem okamžitě a vzdal tak snahu, nechovat se jako nadržená děvka.
,,Umm, krása..."
Vrněl dál Tae, ale k zopakování toho vytouženého doteku se neměl.
,,No tak, Tae..."
Zasmál se a olízl si prsty, kterými pak konečně začal mnout moji bradavku, dokud to nezačalo být až bolestivé.
,,Ahhh..."
Vzdychl jsem a prohnul se v zádech.
Tae se sklonil a svými rty se k tomu místu přisál.
Nejprve jemně, ale čím víc jsem vzdychal, tím víc narůstalo jeho vzrušení a díky tomu, mizela i kontrola nad intenzitou.
Bylo mi to jedno, chtěl jsem to přesně takhle...
Nakonec kůži stiskl zuby a já ho chytil za vlasy a tiskl si jeho hlavu k tělu.
,,Jestli budeš zlobit dárečku, tak tě budu muset potrestat..."
Jeho na oko vyčítavý tón mě nepřesvědčil, byl až příliš sladký, rozechvělý touhou, aby mě potrestat mohl...
Zkusil jsem se uklidnit a zabořil hlavu do polštáře.
Ale můj krásný démon nebyl zdaleka u konce se svým mučením.
,,Tak mě tak napadlo lásko..."
Začal a prsty mi jel dolů po břiše.
,,Co si zahrát hru..."
Pokračoval níž, ale vyhnul se klínu, sjel přes tříslo na stehno a nehty mi zlehka přejížděl po kůži.
,,J-jakou?"
Tae pobavený jeho vlivem se nehty vrátil nahoru a zastavil se v ďolíku třísla, kde dělal malé kroužky a mě to roztřáslo.
,,Musíš být hodný, nesmíš se mě dotýkat, nesmíš ani nahlas vzdychat... Když budeš zlobit..."
Nedořekl a přejel po mém rozkroku dlaní...
,,Potrestáš mě..."
Vydechl jsem a zoufale se snažil přitisknout k jeho ruce pánví.
,,Přesně dárečku, ale teď zrovna nejsi good boy..."
Poznamenal s jiskřením v očích.
,,Já to nevydržím Tae..."
Pronesl jsem zoufale.
Taehyung se sklonil a tiše mi vydechl do ucha:
,,Ale daddy má rád svoje baby hodné..."
,,Ohh bože..."
Vypadlo ze mě a znovu jsem se začal neovladatelně kroutit, s nehty zarytými do jeho ramenou.
,,Copak mi nechceš udělat radost, baby?"
Pokračoval svým ďábelským tónem, se rty přitisknutými k mému uchu.
,,Daddy mě trestá rád..."
Zavzdychal jsem, aniž by hlava řídila má slova.
Slyšel jsem jak Tae zadržel dech a pak se ostře nadechl.
Když promluvil znova, jeho hlas byl jiný, byl o poznání hrubší, přímo prosycený vztekem.
,,Baby rádo tresty?"
Procedil skrze zaťaté zuby.
Omámeně jsem zavřel oči a zaklonil hlavu, jediné, na co jsem se zmohl, bylo prosté:
,,Ano daddy..."
Zaslechl jsem jeho tichý smích.
,,No, tak baby dostane dostatečný trest za to, jak moc mě dohání k šílenství, na kolena..."
Zmateně jsem zamrkal, chvíli mi trvalo než má hlava zpracovala jeho slova.
Tae byl ale nedočkavý...
,,Řekl jsem na kolena..."
Zopakoval a pak mě kousl do ušního lalůčku.
Jen díky smrtelně nebezpečnému tónu Taeho hlasu, jsem byl schopen poslechnout a klekl si.
Sedl jsem si zadečkem na paty a ruce si položil na stehna.
Se zakloněnou hlavou jsem se díval do očí nebezpečně vyhlížejícímu stvoření, které klečelo naproti mě, s rukou v mých vlasech.
Pořád jsem byl po pas omotaný světelným řetězem, smyčky kolem mého krku, hrudi, zad, břicha a pasu Taeho přímo vybízely k tomu, aby si s nimi pohrál a rudé světlo, které ozařovalo celou tuhle scénu, všemu dávalo tak zvláštní, děsivě přitažlivý nádech...
Když se tak Taehyung tyčil nade mnou a já klečel před ním, s trochu ustrašeným a přesto vzrušeným pohledem, musel jsem opravdu vypadat jako nevinná oběť nějakého šíleného, zvráceného démona, který se vyžívá v jejím mučení...
,,Chceš, abych tě potrestal, Kookie?"
Zavrněl Tae a zatáhl mě za vlasy víc do záklonu.
Pořád se mi díval do očí a já byl tak fascinovaný jeho krásou, že mi bylo jedno, co se mnou teď udělá, hlavně, že se mě bude dotýkat.
,,Ano, chci..."
Vydechl jsem a Tae se jen usmál.
,,Jsi ta nejkrásnější hračka, krásná nevinná hračka, miluju tě, víš to?"
Zavrněl s takovou dávkou lásky a naprosté oddanosti, že mi to až vyrazilo dech.
,,Vím, taky tě miluju..."
Odpověděl jsem mu a on se sehnul k mým rtům.
Než mě políbil zašeptal ještě:
,,Tak si to pamatuj ano, i když to tak třeba teď chvíli vypadat nebude..."
Jemně spojil naše rty a pak mě prudce stáhl za vlasy dolů tak, že jsem skončil na čtyřech, opřený o lokty, s hlavou zabořenou v peřině.
Taehyung vstal a já bezmyšlenkovitě zvedl hlavu.
,,Ne!"
Okřikl mě.
A tak jsem jen naslouchal zvukům kolem.
Po chvíli se matrace za mnou vahou jeho těla prohnula.
Tae si klek za mě a nejprve se dotkl dlaňemi mého zadečku.
Jen jsem syknul, ve snaze nereagovat víc.
Potom jsem ucítil šimrání a bezpečně poznal kožené třásně bičíku na kůži.
,,Tak baby, teď mi povídej o tom, jak si za celý rok zlobil, víš, že dárky jsou jen pro hodné děti, když se přiznáš, ke svým hříchům, tak dostaneš svoji odměnu..."

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat