Try not react ( Část 2.)

2.7K 165 8
                                    

Bylo to roztomilé a zvrhlé zároveň.
,,Tak co...? Vzdáváš se?"
,,Ne..."
Řekl křečovitě a zhluboka dýchal v marné snaze o to, aby se ovládl.
Zasmál jsem se, měl jsem ho, byl jsem vítěz...
,,Jak chceš, řekl sis o to..."
Velice pomalu jsem mu zajel rukou pod spodní prádlo.
Můj nádherný, překvapený démon vzdychnul...
A pak znova a znova, jak jsem se ho prsty dotýkal přesně tam, kde celou dobu chtěl.
Celým tělem jsem se posunul dolů, už jsem mu neseděl klíně, ale klečel mezi jeho nohama.
Chtěl jsem ho trápit, ještě alespoň malou chvíli...
Jednu nohu měl nataženou a druhou pokrčenou v koleni, začal jsem ho hladit po stehnech, po chvíli pokrčil i druhou nohu a já položil ruce na jeho kolena...
Díval jsem se... Byl poražený...
Ležel se zavřenýma očima a čekal, co udělám, byl naprostou můj...
A já, aniž bych od něho odtrhl pohled, začal hladit vnitřní stranu jeho stehen...
Odpověď přišla ve vteřině, ztěžka polknul a opět sevřel prostěradlo pod sebou...
,,Poslední level zlato... Zvládneš to...?"
Zeptal jsem se ho provokativně.
,,Jo... Ale počkej co s tebou pak provedu..."
Mhhh... Byl tak úžasný...
,,A to bude trest nebo odměna?"
Provokoval jsem ho dál.
,,Ehhh..."
Zamručel.
S posledním pohledem a úsměvem jsem se sklonil a políbil ho na břicho.
Jeho kůže byla tak horká a jemná...
Můj jazyk zanechával vlhkou cestičku od pupíku až po okraj spodního prádla...
Nepokračoval jsem, tohle místo jsem vynechal a políbil ho na tříslo, druhou rukou jsem ho hladil po stehně a pokračoval výš, mezi tím, co jsem se ústy věnoval jeho horké kůži, jsem se rukou dotkl té velké a tvrdé boule v jeho boxerkách.
,,Mhhh..."
Neubránil jsem se a vzdychnul si.
Znovu jsem si klekl a svlékl mu ten jediný kousek oblečení co na sobě měl.
To nádherné stvoření tu přede mnou leželo v celé své kráse a nemohlo se ubránit lehkým vzdechům, stejně jako chvění těla.
Sklonil jsem se zpět dolů a letmo se rty dotkl špičky jeho penisu...
Bylo to jako nevinný, letmý polibek, ale jeho tělo na to zareagovalo neskutečně intenzivně.
Tae se prohnul v zádech, bezmyšlenkovitě zaklonil hlavu a hlasitě vzdychnul.
Z malého repráčku na nočním stolku právě začalo hrát Starry Night od Mamamoo, když mě Tae chytil za ruce a vytáhl mě nahoru k sobě.
Sevřel mě v náručí a řekl:
,,Vzdávám se, jsi vítěz."
A pak mě neskutečně vášnivě začal líbat.
,,Řekni co chceš, udělám cokoli..."
Šeptal mezi polibky.
,,Chci tebe..."
Vykoktal jsem, znovu omámený jeho vlivem.
Tae se přesunul na mě a líbal mě na krku, pokračoval pořád níž, až na břicho, které mi zasypal miliony drobných polibků.
Bez váhání mi sundal spodní prádlo a pak mi špičkou jazyka začal jezdit po podbřišku.
Teď už jsem jen vzdychal a zarýval mu nehty do ramenou.
,,Co to se mnou děláš Kookie?"
Vydechl a jeho dech se mi otřel o to nejcitlivější místo těsně předtím, než se mě tam dotkly jeho rty.
Prudce jsem vydechnul a překvapeně do široka otevřel oči.
Bože... Není to ten nejlepší pocit na světě?
,,Tvoje cena za vítězství..."
Zašeptal vzrušeně a jazykem přej po celé délce mého penisu.
Moje ruce se bezmyšlenkovitě zapletly do jeho vlasů.
,,Nechápu, jak jsem bez tebe mohl existovat Kookie..."
Poznamenal tichým hlasem a pak už moje vzrušení celé zmizelo v jeho puse.
Bylo to to nejdokonalejší, co jsem kdy zažil.
Hrál si se mnou jazykem i rty, sál mě tam a rukou mě hladil po břiše.
Bylo to neskutečně trapné, ale vzdychal jsem strašně nahlas.
Snažil jsem se to kontrolovat, ale bylo to marné. Byl v tom tak strašně dobrý.
Jednu ruku jsem měl na jeho rameni a zatínal mu  nehty do kůže, druhou jsem ho držel za vlasy a užíval si tenhle šílený a zničující pocit.
Bylo to pitomé, ale prostě jsem cítil, že už to dlouho nevydržím a nechtěl jsem skončit tímhle, chtěl jsem víc...
,,T... Tae..."
Podařilo se mi vykoktat.
,,Mhhh...?"
Zněla odpověď, aniž by přerušil svou činnost.
,,Tae... Přestaň s tím..."
Taehyung okamžitě přestal a překvapeně ke mě vzhlédl.
,,Stalo se něco?"
,,Chci tě Tae... Chci víc..."
Tae se narovnal mezi mýma nohama a díval se na mě, zatím co si kousal spodní ret.
,,Víš to jistě Kookie?"
,,Vypadám snad, že si jistý nejsem?"
Tae mi neodpověděl, chvíli se na mě díval, jako by váhal...
To jsem mu nemohl dovolit.
Posadil jsem se a chytil ho kolem ramen.
Využil jsem nově objevené Taeho slabé místo, moje rty se dotkly jeho ucha a já mu do něj vydechl:
,,Chci tě... Prosím..."
Tae jen odevzdaně zaklonil hlavu a vzdychnul.
,,Ty mě nechceš Tae...?"
Zopakoval jsem útok na jeho slabinu a snažil se znít maximálně nevinně.
,,Ach... Sladký, nevinný Kookie... Jak bych tě mohl nechtít?"
Řekl a naklonil hlavu tak, abych ho mohl líbat na krku, což jsem samozřejmě bez váhání udělal.
,,Mhh Kookie..."
Vzdychalo pod mými polibky tohle podivné stvoření.
Po chvíli mě začal líbat na rty a u toho mě jemně zatlačil do lehu.
Jeho horké tělo na tom mém mě dohánělo k šílenství.
Veškeré sebeovládání bylo v hajzlu a já se bezmyšlenkovitě prohýbal v páteři a tisknul jsem se tím stále víc k němu.
On mě nepřestával líbat, s takovou vášní a intenzitou, až jsem z toho lapal po dechu.
Musel jsem ho mít... Hned...
,,Tae... Už mě netrap... Strašně tě chci..."
Tae nic neřekl, jen se natáhl na svoji postel a vzal z ní lahvičku s gelem, která tam stále ležela od našeho posledního dobrodružství. 
Lehl si mezi moje nohy a začal mě líbat na krku, věděl moc dobře, co to se mnou dělá, že tím zaměstná moji pozornost natolik, že nebudu tolik vnímat tu bolest.
Rukou sjel k mému zadku a já ucítil studený gel na jeho prstech.
Nejdřív do mě zasunul jen špičku jednoho prstu, čekal na reakci mého těla.
Bylo to v pohodě, nebolelo to, jen to vyvolalo ještě více vzdechů a vzrušení z mojí strany a tak do mě vsunul jeden prst a začal jím pomaličku pohybovat.
Bylo to nepopsatelně dobré.
Zaklonil jsem hlavu a snažil se alespoň trochu tlumit svoji hlasitost...
Bez úspěchu, zvlášť poté, co do mě pronikl i druhým prstem.
,,Tae... Rychleji..."
Vydechl jsem prudce.
,,Bože Kookie... Doháníš mě k šílenství... Chci tě tak moc..."
,,Tak si mě vezmi... Chci tě..."
Nesouvysle jsem vzdychal a cítil horký dech svého démona na krku.
Byl tak vzrušený, že už mě ani nezvládl líbat.
V příští vteřině prsty nahradilo jeho vzrušení.
Připravil jsem se na bolest, ale tentokrát to bylo jiné, bolelo to mnohem méně.
Byl jsem příliš vzrušený, ačkoli Tae chtěl jako posledně chvíli počkat, až si na něj moje tělo zvykne, já to v plánu neměl a sám jsem se přirazil do jeho klína.
Na vteřinu to zabolelo, ale teď mi to vážně bylo úplně jedno.
Chytil jsem ho za ramena a zhoupnul se v bocích, abych mu tak dal najevo, že nechci na nic čekat.
Tae si poraženě povzdechl a začal se ve mě hýbat.
Byl opatrný, možná až příliš, nebo já příliš nedočkavý?
Sám jsem mu tělem vycházel vstříc a nutil ho tím, aby zrychloval.
,,Kookie... Co blbneš?"
,,Chci tě víc..."
,,Kookie... Bojím se, abych ti neublížil... Ani nevíš, jak moc se hlídám... Kdybych mohl, vyšukám ti mozek z hlavy..."
Řekl Tae a ten způsob jakým se u toho tvářil mě poslal někam mnohem dál než do pekla...
Byla to ta stejná sexy agresivní gesta obličeje, které používal při tanci....
Vždycky, když jsem ho potají sledoval jak tančí, říkal jsem si, jestli u sexu vypadá právě takhle a fakt, že ano, mě naprosto dostal.
,,Tak na co čekáš?"
Vzdychnul jsem mu do ucha...
,,Kookie... Varuju tě... Nehraj si s mým sebeovládáním..."
,,Nechci aby ses ovládal... Prosím..."
Vzdychal jsem se zavřenýma očima.
Tae vydal zvuku, který byl něco mezi frustrovaným povzdechem a zavrčením a pak, anižbych to čekal mě prudce otočil na břicho.
,,Na čtyři... Hned...!"
Poručil mi tím svým sexy hlasem.
Bože... Bylo to tak děsivě sexy...
Samozřejmě, že jsem ho poslechnul.
Taehyung mě chytil za boky a prudce do mě proniknul.
Musím přiznat, že to na chvíli opravdu bolelo, ale nebyl čas to řešit, protože začal přirážet.
Bylo to úplně jiné, než poprvé, i ten tělesný pocit jsem z toho měl jiný.
Bylo to skvělé...
,,Už jsi spokojený maličký Kookie...?"
,,Ano..."
Podařilo se mi vydechnout v tom zběsilém tempu.
,,Já ještě ne..."
Poznamenal a jednou rukou mě chytil za vlasy, zvrátil mi tak hlavu dozadu a natáhl se břichem na moje záda tak, aby mě mohl políbit.
Drsně mi skousl spodní ret, předtím, než pustil moji hlavu a ruku přesunul na moje vzrušení a začal mě tím pohybem dohánět k šílenství.
U toho si mě bral stále více tvrdě...
Třásla se mi kolena, kdyby mě jednou rukou nedržel za bok, myslím, že bych prostě klesl dolů na postel.
Už se to nedalo vydržet, i když jsem se snažil svůj vrchol oddálit, nešlo to zadržet déle.
Byl jsem v takovém stavu, že jsem ho ani nijak neupozornil a když ta chvíle přišla, zaklonil jsem hlavu a užil si ten slastný pocit na maximum.
Tae mě pak pevně chytil za boky objema rukama a přirážel v takovém tempu, že jsem opravdu měl pocit, že můj mozek brzy opustí hlavu...
A pak začal vzdychat, rychleji a rychleji, až se celé jeho tělo napjalo a otřáslo...
Vyčerpaně jsem padl na břicho a Tae na bok vedle mě.
Oba jsme ztěžka dýchali a čekali, než se tlukot našich srdcí trochu uklidní.
,,Poď ke mě..."
Řekl Tae po chvíli a přitáhl mě k sobě.
Já se otočil k němu a zavrtal mu obličej do prsou.
Držel mě objema rukama, jako dítě a já si na malou chvíli připadal... Milovaný...
I když to samozřejmě byla jen iluze a moje vlastní hezká lež.
,,Neublížil jsem ti Kookie?"
Zeptal se starostlivě.
,,Ne..."
Odpověděl jsem stále trochu roztřeseným hlasem.
,,Kdyby tak byl způsob jak..."
Odmlčel se.
,,Jak co?"
,,Jak ti vysvětlit... Jak ti říct, jak to všechno je... Co tohle znamená pro někoho jako já..."
,,Jak to myslíš Tae, to pro někoho jako ty?"
,,Není to pro mě lehké víš... Tohle pro mě není přirozené... Já... Nejsem ten typ na tyhle věci... Na objímání a tak..."
,,No tak to nedělej..."
Odpověděl jsem smutně a počítal, že je tahle chvíli u konce.
,,Nechápeš to... Já to chci... Teď a tady... S tebou... Chci tohle všechno... Jen..."
,,Jen..?"
Tae si smutně povzdechl...
,,Mám tě rád Tae..."
Plácnul jsem bez rozmyslu a neodvážil se na něj podívat.
,,Nedělej to..."
Na konci se mu zlomil hlas a mě to nedalo, vzhlédnul jsem a na malou chviličku viděl jednu slzu, kterou neuhlídal a která mu tekla po tváři, než ji nenápadně setřel do polštáře.
Bál jsem se ptát dál a ani on neměl víc co říct.
Po chvíli jsem cítili, jak mi těžkou víčka a moje mysl odplouvá někam do neznáma.
Poslední, co jsem vnímal byli jeho rty, které se mi jemně přitiskly na čelo...
A jeho hlas:
,,Spi sladce můj Kookie..."
A pak už jsem se vzdal únavě a usnul, v náruči té dokonalé, záhadné bytosti, kterou jsem tolik miloval.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat