🎄Vánoční speciál tygra a králíčka🎄 6.

1.4K 136 4
                                    

Pokud jsem před chvíli myslel, že budu mít infarkt, tak to nebylo nic proti pocitu, který se mě zmocnil teď...
Vypnul jsem vibrátor a pohodil ho někam na postel.
Nedočkavě jsem se vrhnul k jeho rtům a vášnivě je líbal.
Zoufalý Tae mě kousal do rtů i jazyka a stále se zvedal a kroutil v bocích...
,,Řekni to ještě..."
Vydechl jsem nadrženě.
,,Šukej mě, prosím, prosím..."
Vzdychal mi Tae do pusy, mezi polibky.
Ruce se mi třásly, když jsem mu sundával pouta.
Chtěl jsem aby se mě dotýkal...
Ne, já to zoufale potřeboval...
Hned jak byl volný, nedočkavě začal hladit a škrábat moje záda a já byl naprosto šílený.
Klekl jsem si a za boky si ho přitáhl do klína.
Sám si strčil polštář pod zadek a poslušně se prohýbal v zádech, abych se do něj snadno dostal.
Moje péro bylo vzrušením úplně mokré a Tae díky vibrátoru a lubrikantu perfektně připravený...
Ve vteřině jsem do něj zajel a chytil si ho pod koleny.
Jak byl prohnutý v zádech, sám mi nádherně přirážel do klína a vzdychal...
Ne, přímo sténal rozkoší.
Věděl jsem, že neexistuje šance, abych po tom všem a ve stavu, v jakém jsem byl vydržel dlouho, tak jsem pustil jednu jeho nohu, abych mu pomohl rukou k vrcholu, ale on mě odstrčil a skrze zaťaté zuby po mě zavrčel:
,,Teď ne, jen mě šukej..."
,,Oh bože Tae..."
Znovu jsem ho chytil pod kolenem a přirážel do jeho horkého těla s takovou intenzitou, že jsem si byl naprosto jistý, modřinami, které nám to oběma zanechá v místech, kde naše těla narážela o sebe.
Po pár minutách jsem se zaklonil, dal mu nohy k sobě a opřel si je o rameno.
Bylo to nepopsatelné...
Viděl jsem moje péro jak zajíždí do něj, dostával se tak hluboko, jak jen to šlo a Taehyung, úplně v háji, mi zarýval nehty do ruky a do boku tak silně, že mi tekla krev...
Bylo mi to ale úplně jedno...
Když jsem cítil, že můj vrchol se neodvratně blíží, roztáhl jsem mu nohy a rukama se opřel vedle jeho hlavy.
Okamžitě si mě za krk stáhl k sobě a vášnivě mě líbal a kousal, zatím co mi vzdychal do úst.
I já jsem vzdychal a ne zrovna tiše...
Pár chvil od orgasmu, jsem jednu ruku přesunul na Taeho krk, chytil jsem obojek a přitahoval ho v rytmu přírazů.
Moje dokonalé koťátko zaklonilo hlavu a vyloženě si to užívalo.
Najednou se mi roztřáslo celé tělo a pohyby se vymkly veškeré kontrole.
S hlasitým:
,,Tae... Tae..."
Jsem se udělal do jeho těla a pak vyčerpaně klesl na Taeho hruď.
Políbil mě a zašeptal do mých úst:
,,Teď já, miláčku..."
A než jsem se vzpamatoval, prohodil naše pozice a uvěznil mě pod sebou...
,,Nechceš mě nechat aspoň vydechnout Tae?"
Zeptal jsem se s úsměvem.
On se na mě z hora díval...
Miloval jsem ho tak moc.
,,Umm... Nevím miláčku. Co za to nabízíš?"
Zamyslel jsem se...
Chtělo by to něco vánočního a lehce úchylného zároveň...
Hmm...
Najednou mě napadla vážně pitomá věc, ale na druhou stranu, co by mezi námi dvěma mohlo být divné, nebo nevhodné?
,,Budu tvůj vánoční dárek..."
Odpověděl jsem a přemýšlel, jak to udělat, abych ho překvapil.
,,To už ale jsi baby, ten nejlepší dárek na světě."
Odpověděl mi Tae s úsměvem a políbil mě na rty.
,,No, možná, ale můžu být i překvapení, přímo zářivé překvapení..."
Zvědavý Tae se nechal zlákat a tak, sice trochu neochotně, slezl z mého těla.
,,Dobře..."
Řekl s přivřenýma očima.
Usmíval jsem se na něj a už dával v hlavě dohromady plán, jak ho překvapit.
,,Jdu si dát vanu, ale ať to za to čekání stojí, Kookie..."
Poznamenal ještě ve dveřích koupelny.
,,Budu se snažit Tae..."

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat