Soukromé chvilky

1.3K 134 4
                                    

Akce se nakonec zdařila a my vyhráli.
Výhrou byli tři láhve šampaňského, pro každého z nás jedna.
Ale samozřejmě, že jsme se s klukama rozdělili.
Úplně na kost zmrzlí a promočení jsme se nahrnuli zpět do chaty.
Už v chodbě jsme ze sebe svlékali mokré oblečení a pak se všichni snažili nacpat ke krbu.
Vzdal jsem ten marný boj a po prohledání obýváku zjistil, že jsou tady jen dvě deky, což je pro sedm lidí dost málo, ačkoli například mě a Taemu by stačila jedna.
Rozběhl jsem se ke schodům, nahoru, do pokoje, abych nějaké přikrývky přinesl.
Zastavil mě ale Jin.
,,Kam jdeš?"
,,Pro deky."
Odpověděl jsem nevinně a běžel nahoru.
Než jsem ale zmizel úplně, ozvalo se:
,,Půjdu mu pomoct."
Doprovázené frustrovanými povzdechy.
Počkal jsem si na něj, schovaný ve tmě, přitisknutý ke zdi.
Když jsem ho uviděl, ze tmy jsem si ho přitáhl za ruku k sobě.
,,Tak tady jsi..."
Zavrněl a chytil mě pod zadkem, aby mě zvedl do vzduchu a zády přitiskl ke zdi.
Oba jsme byli v triku a spodním prádle.
Studené nohy jsem mu omotal kolem pasu a Tae spojil nedočkavě naše rty.
Líbali jsme se a po malé chvíli jsem cítil, že můj démon začíná být vzrušený.
,,Co mě to tlačí, Tae?"
Zavrněl jsem do polibku.
Aniž by mě přestal líbat, usmál se a natiskl mě zády víc ke zdi.
,,Myslíš tohle baby?"
A přitlačil se pánví ke mě.
Když jsem ucítil jeho péro, po zadečkem, uklouzlo mi ze rtů tiché vzdychnutí.
Najednou jsem uslyšel kroky.
Asi bych se měl odtáhnout a jít pro ty deky, jak bylo původně v plánu, ale nic a nikdo mi nemohl narušit tyhle naše soukromé chvilky.
Byl to jedem z těch okamžiků, který nutně neskončí sexem, spíš jsme se tak navzájem dráždili a udržovali si tak permanentní chuť a touhu.
Na malou chvíli jsem pootevřel oči, abych zjistil, koho jsme znechutili tentokrát, ale příchozí, který se zastavil na konci schodiště, jen pár kroků od nás, se nezdál pohoršený...
Jimin tam stál a neskrývaně nás s úsměvem pozoroval.
Nevím proč, ale koutky úst se mi zvedly v nepatrném úsměvu.
,,Chim..."
Vydechl jsem tiše.
,,Já o něm vím."
Odpověděl mi Tae a začal mě líbat ještě hladověji.
Oddal jsem se tomu pocitu a zavřel oči...
Jediné, co jsem vnímal, krom Taeho horkého těla, byl zvuk kroků, který se znovu ozval a blížil se k nám.
Když jsem se podíval, byl už skoro u nás.
Jimin přicházel pomalým krokem k nám, s přivřenýma očima a skousnutým rtem.
Došel k Taemu, který k němu byl zády a konečky prstů jako by náhodou přejel po jeho ramenou, aniž by spustil pohled ze mě.
,,Jin mě poslal vás zkontrolovat..."
Řekl tiše.
,,Jsme v pohodě, jak vidíš."
Odpověděl mu Tae se stopou úsměvu v hlase a přisál se mi ke krku.
Bože, tohle bylo divný.
Byl jsem maximálně vzrušený a on taky.
Jeho rty, jeho tělo, to samo o sobě stačilo k tomu, abych ztrácel sebekontrolu, jenže, teď se to všechno dělo navíc tak, že jsem se u toho s hlavou opřenou o zeď, díval do očí Jiminovi, který si celé to divadlo evidentně užíval.
,,Ahh..."
Uklouzlo mi ze rtů, když Taehyung jemně stiskl kůži na mém krku zuby a oči se mi bezmyšlenkovitě zavřeli.
,,Taehyungu..."
Zakňoural Jimin frustrovaně a to mě donutilo opět se na něho podívat.
,,Mh?"
Zavrněl Tae, který to ale evidentně dělal naschvál.
,,Přestanete s tím vy dva někdy?"
,,Ne..."
Odpověděl jsem místo Taeho a ten se zasmál.
,,Závidíš Chime?"
Provokoval ho dál Tae.
,,Hm, možná..."
Připustil neochotně Jimin a zatahal Taeho za rameno.
Ten se neochotně odlepil od mé kůže a ještě chvíli se mi díval s ďábelským úsměvem do očí.
,,Musíme jít králíčku."
Řekl.
,,Jo, já vím."
Políbil jsem ho na špičku nosu a nechal se postavit zpět na zem.
Nepříjemně bolestivou erekci, jsem skryl polštářem a dekou, co jsem vzal v pokoji...
S červenými tvářemi a hlavou plnou zvrhlých scénářů, jsem se s Taem i Chimem usadil v obýváku, kde už kluci chystali další zábavu.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat