Jiminův návrat

1.4K 152 5
                                    

Byl to Yoongi, usmíval se jako idiot, asi to byl pozůstatek reakce na fotku od Taehyunga.
Pomohl nám se stěhováním věcí, zatím co Jin vztekle chodil mezi místnostmi a neustále si pro sebe něco mumlal.
Vracel jsem se ještě pro něco do starého pokoje a když jsem přicházel, zaslechl jsem hovor mezi Taem a Yoongim.
Vážně jsem nechtěl poslouchat, to fakt ne, ale oni mluvili dost nahlas a dveře byli pootevřené...
,,Nevím Taehyungie, nechci o tom moc mluvit, ale ano, stalo se to..."
Pochopil jsem, že musí mluvit o Chimovi.
,,A co chceš dělat?"
Zeptal se ho Tae.
,,Co bych měl dělat? To co do teď..."
Připomnělo mi to ten rozhovor, co jsem vedl s Namjoonem, tu noc, kdy jsem utekl.
,,To ale nejde věčně Yoongi, on to ví chápeš?"
,,Co? Jak to!? Nikomu jsem to neřekl..."
,,No já a Kookie jsme mu to tak nějak... Řekli?"
Chvíli bylo takové ticho, že jsem se bál, jestli ho Suga nezabil.
,,Promiň..."
Promluvil nakonec znova Tae.
,,To je jedno... Nemá zájem o mě, ale o někoho jinýho, byla to celý jen píčovina z chlastu..."
,,Ty o tom víš?"
,,Že chce Kooka? Jo, když je opilý je dost upřímný... Tae, dej pozor..."
,,Jo, já vím... Kookie mě miluje, ale znám Chima dost dobře na to, abych si nebyl úplně jistý."
Byl jsem v šoku...
,,Ty Taehyungu, mám vás rád oba a pokud to nevyjde, musíme dál fungovat jako kapela, to víš, ale upřímně... Varuju tě, jestli tomu klukovi ublížíš, vymlátím z tebe duši. Jungkook je... Já nevím jak to říct, není děcko, jako z něj dělá Jin, ale oproti tobě, dítě je, v určitém směru... Nebudu se mezi vás plést, to ne, ale jestli ho využiješ a pak..."
,,Toho se neboj Min Yoongi... Radši bych, aby ublížil on mě, kdyby to bylo nutné, než abych ublížil já jemu..."
Oh Tae...
Pomyslel jsem si a jeho slova mě hřála u srdce.
Chtěl jsem už vstoupit, když mi cinkla zpráva na mobilu...

JIMIN: AHOJ KOOKIE, JAK TO VYPADÁ DOMA?

JÁ: AHOJ CHIME. JO CELKEM TO UJDE, DRAMATA UŽ MÁME ASI ZA SEBOU, JINIE JE DOMA 😂 KDY SE VRÁTÍŠ...?

JIMIN: CHYBÍM TI TAM SNAD? 😊

Ach jo, pomyslel jsem si...
Chybíš...
Jsi moje nejlepší kámoška...
Zamyšleně jsem s mobilem v ruce vešel do pokoje a zatím přemýšlel, co Chimovi odpovědět.
Sedl jsem si na postel, Yoongi a Tae rovnal věci do skříní a mě přišla další zpráva...

JIMIN: VY UŽ MI CELKEM CHYBÍTE...

Uklidnil mě fakt, že použil množné číslo, tak jsem se rozhodl odepsat:

JÁ: TY NÁM TAKY CHIME

,,Kdo je to?"
,,Mh?"
,,Kdo ti píše?"
Zeptal se Taehyung, naštěstí zvědavě a ne žárlivě.
,,Jimin..."
Odpověděl jsem a Yoongi se zarazil uprostřed činnosti.
,,A co píše?"
Vyhrknul na mě a věci, které skládal do police se mu začali sypat na zem.
Trochu škodolibě jsem se zasmál.
Vážně, vidět Sugu, jak je takhle nervózní, navíc z kluka, prostě vtipný je.
,,Ptal se jak to vypadá doma a psal, že už mu chybíme."
,,A kdy se vrátí?"
To už nevydržel ani Tae a vyprsknul smíchy.
Podíval jsem se na mobil a zjistil, že mám další zprávu. Tak jsem zvedl prst, abych tak dychtivému Yoongimu naznačil, aby počkal.

JIMIN: NO TAK TO PRO MĚ MŮŽETE PŘIJET ZA HODINU NA LETIŠTĚ 😂

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat