Věnováno sara271020 k dnešním narozeninám 💜
Ale doufám, že si to užijete všichni🖤Koupelna byla plná páry a Tae a já jsme se líbali, bylo to něžné, já byl ten nejšťastnější tvor na zemi a Tae se zdál taky spokojený.
Sjel mi rukou po zádech a já najednou syknul, jak mě to zabolelo.
,,Co je Kookie?"
,,Ehh, to nic..."
Snažil jsem se ho rozptýlit, dát mu pusu, ale bylo to k ničemu.
Otočil mě zády k sobě.
Bříšky prstů jemně jezdil po bolestivých rýhách na mé kůži.
,,Kookie..."
Zašeptal...
,,Mhhh...?"
Zaklonil jsem hlavu a opřel se tak o jeho rameno.
Ten dotek mi byl hrozně příjemný, ačkoli škrábance pod jeho prsty páili.
Dotýkal se mě tak něžně, jen špičkami prstů, putoval přes záda na hrudník a břicho, začal mě u toho jemně líbat na krku a já slastně vydechl.
Oh bože, tak moc jsem mu chtěl říct co k němu cítím...
Právě teď byla ta chvíle, kdy jsem to chtěl udělat.
Ale Tae se rychle postaral, aby v mé hlavě nezůstala jediná souvislá myšlenka.
Přejel mi jazykem po uchu, rukama sjel na moje boky a jemně si mě přitiskl k sobě...
Moje oči se zavřeli, dech se zrychlil, cítili jsem, jak jeho tělo reaguje na moji blízkost a až teď mi došlo, že u mě je to úplně stejně.
,,Já se vážně chtěl jen vysprchovat Kookie..." Zašeptal mi přímo do ucha Tae.
,,Mhh... Já taky..."
Odpověděl jsem mu se stále zavřenýma očima a zakloněnou hlavou.
,,Okey baby, tak já toho nechám..."
,,Mhhh... Okey... Tak toho nech..."
Řekl jsem nevině a zadkem se přitiskl víc k jeho klínu.
Tae se zasmál jeho ruce stále něžně klouzali po mé kůži.
,,Zlobíš mě Kookie..."
,,A ty mě doháníš k šílenství, tak že... Nemáme si co vyčítat..."
Otočil jsme hlavu k němu, on se sklonil aby mě mohl políbit.
,,Sakra Kookie... Co to se mnou děláš...?"
Vydechlo to úžasné stvoření a prsty mi přejelo po celé délce páteře, od krku, až dolů k zadku a zase zpět.
S prudkým výdechem jsem víc zaklonil hlavu...
,,Sladký nevinný Kookie, tak dlouho jsem tě hledal a měl tě přitom tak blízko..."
,,Ahhh... Tae..."
Vydechl jsem v reakci na jeho vzrušený hlas, ze kterého mi naskakovala husí kůže.
,,Copak baby...?"
Samozřejmě, že mu to došlo, věděl moc dobře, že mě tenhle tón jeho hlasu dohání k naprostému zoufalství a tak vyslovoval každé slovo tak pomalu, tak pečlivě, vydechoval mi přímo do ucha a občas se jako by náhodou, rty letmo dotkl mé kůže.
,,Ehh... Jsi parchant... Víš, co to se mnou dělá..."
Vzdychal jsem tiše, zatím co on jemně nehty přejížděl po mém břiše a smál se.
,,Oh... a můj baby boy hraje fér? Nemyslím..."
Při těch slovech se mi jemně prsty otřel o nejcitlivější místo na mém těle.
Místo odpovědi jsem vzdychnul a jemu se to líbilo...
,,Ještě baby..."
Zašeptal a dotkl se mě tam znova.
Moje reakce byla ještě intenzivnější, než poprvé.
,,Kookie... Chci tě... Ale jinak..."
,,Co?"
Byl jsem vzrušený a zmatený.
,,Chceš mě Kookie?"
,,Ty víš, že chci..."
Odpověděl jsem.
,,Okey..."
Otočil si mě k sobě, aby mi viděl do očí.
,,Já už jsem asi úplně zešílel..."
Řekl odevzdaně a pak mě začal líbat.
Obejmul mě u toho rukama kolem krku, zezadu se mi prsty zápletal do vlasů a líbal mě...
S chtíčem, ale tak nějak jinak.
Pořád jsem čekal na chvíli, kdy se probudí démon skrytý v něm...
Najednou vypnul vodu a podal ručníky, škádlivě a hravě mi sušil vlasy, zatím co si omotal svůj ručník kolem pasu.Chytl mě za ruku a přitáhl si mě zase k sobě, aby mě políbil a pak mě zmateného vedl do pokoje.
,,Lehni si..."
Řekl s úsměvem, když jsme došli k posteli. Poslechl jsem a zajel pod peřinu.
Tae si ke mě lehl, podepřel si rukou hlavu, hladil mě po tváři a jeho oči se vypíjeli do mých...
,,Co to se mnou děláš Kookie..?"
Zopakoval a dvěma prsty lehce podepřel moji bradu, aby mě políbil.
Líbali jsme se a on mě něžně hladil po celém těle.
Moje ruce jezdili po jeho nahých zádech, bylo tohle nebe?
Mělo by být...
Kdybych teď zemřel, zemřel bych šťastný...
Přesunul se na krk, jemně mě líbal a u toho sjel rukou na podbřišek.
Neubránil jsem se lehkému vzdychnutí, když se rukou dotkl mého penisu, jemně jezdil prsty nahoru a dolů a díval se u toho na mě.
Pak se přesunul nade mě a jeho úžasné a hebké rty se začali letmo dotýkat mého hrudníku, špičkou jazyka zanechával vlhkou cestičku od prsou až k břichu.
Pořád jsem čekal, kdy mě začne kousat, škrábat, kdy se změní v toho zvráceného a přesto sladkého démona, na kterého jsem zvyklý.
Ale byl tak něžný, tak jemný...
Nikdy jsem si neuměl představit, že by byl takový...
Jeho rty lehce klouzaly po citlivé kůži na mém podbřišku a já tiše vzdychal, třásl se po celém těle tou šílenou touhou.
,,Chce můj baby boy, abych se o něj postaral?"
Zvedl jsem hlavu, abych na něho viděl.
Bradou se opíral o moje břicho a usmíval se.
,,Ano..."
,,Dobře..."
Po těch slovech přejel jemně jazykem po celé délce mého penisu, od shora dolů a zase zpět.
Omámeně jsem zaklonil hlavu.
,,Tae..."
Vzdychl jsem a jemu se to líbilo, zopakoval to, držel mě u toho za boky a já mačkal prostěradlo pod sebou.
Hrál si se mnou rty i jazykem, doháněl mě naprosto úmyslně k šílenství tím, jak pomalu a jemně to dělal.
,,Tae prosím..."
Škemral jsem a zapletl mu ruku do vlasů.
,,Copak baby...? Chceš víc?"
,,Mhh..."
Podařilo se mi ze sebe dostat, protože on na odpověď nečekal...
Byl jsem celý v jeho puse, ty dokonalé rty klouzali nahoru a dolů, cítil jsem jak mě krouživým pohybem dráždí jazykem na špice a myslel jsem, že se zblázním.
Napínaly se mi všechny svaly v těle a on se u té pekelně dobré činnosti občas usmál nad mojí reakcí.
Bál jsem se, že každou chvíli to přijde, nechtěl jsem...
Ještě ne...
Snažil jsem se všemožně oddálit svůj vrchol, ale bylo to zbytečné, byl v tom tak dobrý...
,,Pojď ke mě...
Podařilo se mi ze sebe dostat dřív, než by to skončilo příliš brzy.
A k mému překvapení, ten podivný tvor, kterého jsem stále nechápal, mě poslechl.
Přestal s tou úžasnou činností a vracel se zpět nahoru ke mě...
Po cestě stihl políbit snad každý kousek mého břicha a když konečně byl na mě, na chvíli se zastavil a díval se mi do očí.
Přemýšlel jsem, na co tak asi může myslet a najednou mi hlavou prolétla slova:
Miluji tě...
Po kolikáte dnes?
Oplácel jsem mu pohled a říkal si, jak zlé by bylo, kdyby mi to teď uklouzlo?
Už jsem to skoro udělal, nadechl jsem se a otevřel pusu, abych nechal volný prostor tomu, co mě dusí celý den, ale Tae jako by to vytušil a položil mi ukazovák na pusu.
,,Nic neříkej Kookie... Chci říct něco já tobě, ale nesmíš o tom nikdy znova mluvit, ber to jako mé momentální zhroucení..."
Kývnul jsem na souhlas a čekal...
,,Nikdy jsem nebyl takový jako teď, nikdy jsem nedělal to co teď... Nevím co to se mnou je, nerozumím tomu a děsí mě to... Ale..."
,,Ale co Tae...?"
,,Potřebuju tě... Tak strašně moc...
Nevím jestli bych bez tebe dokázal ještě přežít..."
Sklonil se níž, k mým rtům.
,,Máš mě, jsem tady... Zůstanu tady... Já... Já tě..."
Díval jsem se na něj. V jeho očích se odráželo milion emocí, ale teď v nich byl i strach a já to nedokázal...
,,Taky tě potřebuju Tae... Ne jen tvoje tělo... Potřebuju být s tebou..."
,,Nevzdávej to se mnou Kookie..."
Zašeptal a já se bezmyšlenkovitě přitiskl svými rty k těm jeho.
,,Nevzdám..."
Vydechl jsem mezi polibky.
ČTEŠ
Fake love
Hayran KurguCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...