Chim konečně zvedl hlavu a chvíli se na mě díval, nebo skrze mě?
Těžko říct, každopádně svoji odpověď zvažoval.
,,Já... Já nevím... Nikdy jsem o něm jinak, než jako o kamarádovi nepřemýšlel. Jo, je hezkej, to nemůžu popřít, že by mě nijak nemohl fyzicky přitahovat, ale je jako starší brácha. Navíc, je to Yoongi, nedokážu si nějak představit, jak projevuje city, nebo tak něco, vždyť ho znáte..."
Tae se na něj podíval se zdviženým obočím.
,,Chime, mohl bys před pár týdny říct o mě, že bych kdy někomu mohl projevovat city, že bych vůbec nějaké měl?"
Při těch slovech se díval na mě...
Ačkoli mluvil na Jimina, ta slova patřila mě.
Náš momentální spolubydlící se zasmál.
,,Já si to upřímně neumím představit ani teď, vážně Taehyungie, promiň, ale nedokážu si tě představit, jako hodnýho kluka, co Kookiemu dělá snídani."
Jimin se smál, já ale ne.
Věděl jsem, jak moc se plete.
Tae v sobě měl tolik lásky...
,,Pleteš se, stačilo jen, nevzdát to s ním, dostat se přes tu jeho ochranou zeď a nedovolit mu, aby se držel dál..."
Řekl jsem něžně s úsměvem na rtech a Tae se na mě podíval způsobem, ze kterého mi srdce poskočilo radostí.
Vím, že nás Jimin se zaujetím pozoroval, ale teď to bylo jedno...
Zase jsem byl chycený v tom našem osobním vesmíru a bylo to, jako bych přesně věděl, co by Tae teď chtěl...
Naklonil jsem se dopředu a položil mu jednu ruku na tvář...
I on věděl, co chci já, chytil mě za pas a stáhl si mě do svojí náruče.
Jako by ani on už nevnímal, že je tu s námi někdo třetí, který byl teď naproti nám oběma, jen pár centimetrů ode mě.
Odhrnul mi pramínek vlasů z čela a chvíli se mi díval do očí.
Zářili ty jeho takhle vždycky?
Ne... Byli jiné...
Hřejivě hnědé, jako ta nejsladší čokoláda, plné jisker a světélek.
Jako by se mu v nich odráželo milion hvězd.
Byli to ty oči, co jsem vídal v minulosti, ty, do kterých jsem se tehdy zamiloval, ještě předtím, než se tolik změnil...
Byli zpět, ty hvězdy v jeho očích a já se zamiloval znova.
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...