Vybral bych si jeho

1.3K 151 14
                                    

Namjoon mluvil velmi přátelským tónem, ale já slyšel to tiché, nevyřčené varování.
Byl jsem zahnaný do kouta, Nam mě v podstatě postavil před rozhodnutí, které budu muset dříve či později učinit.
Ale já to nemohl říct našim, nebo alespoň ne teď.
Nebyl jsem připravený, oni nebyli připravení...
Taeho miluju, víc než cokoli na světě, víc než vlastní život.
Vztahu s ním bych byl ochotný obětovat všechno, včetně kariéry, ale vztah s rodiči je něco jiného...
Musím Jooniemu říct pravdu...
,,Name, já... Já a Tae jsem spolu, jestli rozumíš jak to myslím. Miluju ho a on miluje mě."
Namjoon nebyl překvapený, jsem si jistý, že mu k tomu Jin už řekl svoje.
,,Kookie, Taehyung je jiný, on..."
Musel jsem ho přerušit:
,,Je úžasný a milující člověk, co udělal spoustu chyb, to ale neznamená, že nedokáže milovat. Podívej Name, já si tě vážím, jsi pro mě jako rodina, ale nenuť mě si vybrat mezi ním a kapelou, protože to rozhodnutí by mi trvalo nanejvýš pět sekund. Nelíbí se ti to, fajn, já to respektuju a chápu i tvoje důvody, ale on pro mě znamená víc než kariéra, chápeš? Kdybych se musel rozhodnout, vybral bych si jeho..."
Namjoon se zhluboka nadechl a zakroutil hlavou.
,,Jsi si jistý, že víš co děláš?"
Zeptal se po chvíli.
,,Ne Name..."
Odpověděl jsem s úsměvem a pokračoval:
,,A o tom to je. Není to koncertní tour, ani choreografie, kde máš promyšlený každý krok, tohle je život. Možná to nedopadne dobře, co já vím, ale v tuhle chvíli jsem prostě šťastný..."
Namjoon se mi dlouho díval do očí, až nakonec s úsměvem zakroutil hlavou.
,,No do prdele, nečekal bych to. Hádám, že proto se Jin poslední dobou choval, jako magor."
Neskutečně se mi ulevilo, že to Nam vzal takhle.
,,Jo no, Jin s tím má dost problém. Pořád doufám, že to časem překousne a bude to mezi náma jako dřív, ale zatím to tak nevypadá..."
Smutně jsem si povzdechl a Namjoom mě přátelsky poplácal po zádech.
,,On se s tím srovná Jungkookie, podle mě je pro něj jen těžký přijmout fakt, že už jste dospělí, bere vás jako svoje děti a myslím, že se o tebe taky prostě bojí, musíš mu dát čas."
,,Jo, Jin je jako naše máma no a ty, ty jsi takovej táta, tak že jste prakticky vzato manželé."
Žertoval jsem, ale Nam se nezdál příliš pobavený.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat