Tae se usmál, natáhl se znova k mému uchu a nohou se otřel o tu moji, škubnul jsem sebou a on tím byl náramně pobavený.
,,Copak je ti Kookie...?"
Vydechl mi do ucha...
Proč... Bože proč mě tak mučí?
,,Nic..."
Odpověděl jsem a hlas se mi třásl...
,,Mhhh...."
Zavrněl mi do ucha.
,,Nevypadáš moc v pohodě, přijdeš mi nervózní..."
Evidentně se bavil.
,,Vůbec ne, jsem unavený..."
,,Tak že ti nebude vadit, kdž udělám tohle...?"
A při těch slovech si položil ruku na moje břicho.
,,N-ne..."
Vykoktal jsem, ne příliš přesvědčivě.
,,Hmm... Okey, potom tohle, je taky v pohodě, že, Kookie...?
Jeho ruka vjela pod moji košili...
Špičkami prstů mi jemně jezdil po břiše a já ačkoliv jsem rozhodně plánoval protestovat, jsem zavřel oči a vydechl hlasitěji, než bych kurva chtěl.
,,Pořád v pohodě, Kookie?"
Zazněla nevinná otázka a já se nezmohl na nic víc, než na zamručení něčeho, co změlo trochu jako: Ehm...
Tae se tiše zasmál a drze odpověděl:
,,No jak chceš..."
A po těch slovech se jeho rty dotkli mého krku.
,,Zatraceně Taehyungu, co to děláš...?''
Mělo to znít naštvaně, ale zněl jsem spíš omámeně...
Jeho rty se mojí kůže dotýkali jen tak letmo, jako by to bylo omylem, jako by čekal na moji reakci, jestli mu to dovolím...
A já idiot mu to dovolil.
Když si byl trochu jistý tím, že nemám v úmyslu se bránit, letmé doteky rtů se změnili v polibky....
,,Tae..."
Vydechl jsem, jako opilý...
,,Copak?"
Zašeptal mi těsně pod uchem a mě naskočila husí kůže.
,,Přestaň s tím..."
,,Chceš abych přestal Kookie...?"
Ten způsob, jakým vyslovoval moje jméno mě doháněl k šílenství, slyšel jsem ho tolikrát říkat mi Kookie, ale nikdy tímhle způsobem, tímhle tónem... Bylo to tak sexy....
,,Jo... Přestaň..."
Tae se zasmál, jeho horký dech se mi otřel o citlivou kůži na krku a já se přestával ovládat...
,,Musíš se víc snažit Kookie, lhaní ti moc nejde..."
A jako na důkaz svého vítěztví mi špičkou jazyka přejel od ucha přes linii čelisti, pokračoval na krk a rukou mě hladil po břiše a hrudníku...
Posuval se po hrudi nahoru, až se dostal ke krku, dvěma prsty mi jezdil od kličních kostí, přes krk až pod bradu.
Zakláněl jsem hlavu a zrychleně dýchal.
Nevím kdy, nebo jak, ale moje ruka byla na jeho zádech, tisknul jsem ho k sobě, našel lem jeho trika a roztřesenou rukou jsem mu pod něj zajel.
Byl jsem totálně v hajzlu, poslán do nejhlubší propasti zufalého chtíče, když jsem si všiml, že si to užívá, pokaždé, když mu moje nehty přejeli po zádech, tiše vzdychnul a jeho dech byl zrychlený stejně jako ten můj...
Otočil jsem hlavu k němu a rukou mu zajel do vlasů...
Tae je rozhodně dominantní, ale já už to nemohl vydržet, sehnul jsem se níž, a chytil ho za bradu tak, abych mu zvedl hlavu.
Na chvíli jsem se mu díval do očí a hledal v nich, jestli to můžu udělat, byla v nich vášeň, chtíč... Žádná stupidní maska hráče, jako na začátku...
Udělal jsem to...
Nejdřív váhavě, jen jsem přiložil jemně svoje rty na ty jeho, stále se strachem, že se mi vysměje, že mě odmítne, ale on místo toho zavřel oči a chytil mě zezadu za krk tak, že jsem nemohl couvnout, ani kdybch chtěl a začal mě prostě líbat, se vší tou svou drzostí a jeho jazyk byl takhle ještě víc sexy, než když jsem ho milionkrát pozoroval při jeho oblíbené činnosti, kterou je olizování se.
Točila se mi hlava, lapal jsem po dechu a Tae, který je mistr v maskovaní emocí, na tom nebyl o nic líp.
Ze rtů se přesunul zase zpátky na krk a já s rukou zapletenou v jeho vlasech přestal na chviličku dýchat, když posunul nohu výš a jako by náhodou se tím otřel o moje nejcitlivější místo.
Na chvíli mi proběhlo hlavou, že by to mělo být trapné, že jsem tolik vzrušený, ale nedokázal jsem si udržet v hlavě jedinou souvislou myšlenku.
,,Tae..."
Vydechl jsem prudce.
,,Mhh...?"
,,Co to děláš...?
,,Já nevím..."
V jeho hlase bylo tolik vášně a vzrušení.
Nohou se mi znova otřel o rozkrok a já tiše vzdychnul, bylo to úžasný, úžasný a šílený...
Jenže jedna část mě si pořád byla schopná uvědomovat přítomnost dalších dvou lidí jen pár metrů od nás.
,,Tae... Musíš přestat..."
Pokusil jsem se neznít tak omámeně, ale bez úspěchu.
,,Nemusím..."
Byla jeho samolibá odpověď.
Kurva... Vzdával jsem se...
Přitáhl jsem si ho ještě těsněji k sobě, byl teď v podstatě nade mnou.
Instiktivně jsem se prohýbal v zádech a pánví se nadzvedal tak, aby mezi námi nebyl žádný volný prostor.
Taeho ruka klouzala po mém břiše stále níž, až se dostal k lemu spodního prádla, kde se zastavil a dvěma prsty jezdil po linii mého břicha a trenek... Umíral jsem touhou po něm a on to moc dobře věděl...
Kousl mě do krku a prsty, které už měl skoro pod mým prádlem, se vrátil zpět nahoru.
Přes břicho, na krk, až se dostal k mým rtům, palcem mi přejel přes spodní ret, tvářil se u toho jako bůh sexu, ta maska byla zpět, všechno to roztřesené toužení bylo pryč...
Teď už to byl zase ten Taehyung, hráč, který si vítězoslavně prohlížel svoji kořist.
Usmál se na mě, tím svým pokřiveným úsměvem a ukazovákem mi zajel do pusy.
Zní to divně, i mě by to divně znělo, kdyby mi to někdo vyprávěl, ale bylo to tak neskutečně sexy, že jsem až zalapal po dechu.
Díval se mi u toho upřeně do očí a já mu pohled oplácel...
Připadal jsem si, jako jeho malá děvka, když jsem mu špičkou jazyka objel prst a pak ho nasál do pusy...
On přivřel oči, potěšený a uspokojený svojí nadvládou.
Vytáhl mi prst z pusy a znova mě políbil, tentokrát byl ten polibek jiný, něžný a tak nějak smutný...
Jako by byl poslední...
Ne jen pro tuhle chvíli, ale jednou pro vždy...
,,Kookie... Mám tě rád, ale nezkoušej se mnou hrát tyhle hry... Nikdy nemůžeš vyhrát a já ti nechci ublížit..."
Při těchto slovech mě jemně políbil na tvář a pak vstal a prostě odešel.
Nechal mě tam, zmateného, vzrušeného, umírajícího touhou po jeho rtech.
Nechal mě tam krvacejícího ve zbytcích něčeho, čemu jsem už po tomhle nikdy nemohl říkat hrdost...
Nechal mě tam prostě umřít i s tou jeho pitomou dekou, s jeho chutí na mých rtech, jeho vůni v hlavě.
Pokud jsem někdy dřív mluvil o pekle, mýlil jsem...
Nevěděl jsem, co je peklo, dokud jsem neochutnal tu krutou, mučivou sladkost Kima Taehyunga...
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...