Milovaný démon

1.5K 141 10
                                    

Okamžitě jsem se celým tělem přitiskl k němu, zapletl mu prsty do vlasů a tiše vzdychal mezi polibky:
,,Chci tě... Prosím..."
Taehyung pevně sevřel můj zadeček a silně ho zmáčkl.
,,Ahhh..."
,,Ještě?"
Vydechl fascinovaně.
,,A-ano... Prosím..."
Perverzní úšklebek se usadil na jeho rtech, když znovu stiskl můj zadek, mnul ho prsty a u toho ze mě nespustil nadržený pohled.
,,Jsi moc oblečený..."
Vzdychnul jsem, protože v mé mysli už nebylo nic jiného než jeho péro, které ale bylo stále ukryté před mýma zvědavýma očima.
,,No tak mi to sundej Kookie..."
Zavrněl démon a olízl si rty.
Nezaváhal jsem ani sekundu.
Okamžitě jsem využil jeho svolení a zatlačil mu do hrudi tak, aby se položil.
Usmíval se na mě...
Klečel jsem vedle svého dokonalého démona a neubránil se lehce zlomyslnému pohledu na Jimina.
Byl úplně zoufalý...
S pouty na rukou se marně snažil dotýkat sám sebe, aby si ulevil od naprosto zřetelné erekce.
Můj škodolibý úsměv upoutal i Taeho.
Chvíli jsme ho oba pozorovali a pak démonovi blýsklo v očích.
Klekl si a nesouhlasně zavrtěl hlavou...
,,Ale, ale Chime, o co se to tady snažíš, hmm?"
Zavrněl sladkým hlasem a sedl si přímo naproti němu.
Nemohl jsem si pomoct, ale přesunul jsem se za jeho záda, opřel se mu bradou o rameno a sledoval, co se bude dít...
,,Tae... Já... Ahh..."
Vzdychal zoufale Jimin.
Tae se ďábelsky zasmál, natáhl nohu a chodidlo položil Jiminovi do rozkroku.
,,Ahhh..."
Vydechl Chim se zakloněnou hlavou a já byl přímo fascinovaný Taehyungem.
Bylo to neskutečně omamné sledovat démona, který mučí svou oběť.
A Jimin v tuhle chvíli obětí skutečně byl...
Tae pohnul nohou výš, prsty Chimovi přejel po péru a ten se prudce zvedl v pánvi, se stále zakloněnou hlavou do zadu.
,,Och Chime..."
Pronesl Tae pobaveně a stáhl chodidlo z jeho klína.
Jimin frustrovaně zasténal a Tae se otočil ke mě, se stále pobaveným výrazem ve tváři.
,,Jsi úžasný..."
Vydechl jsem fascinovaně.
,,A ty dokonalý... Chceš ošukat miláčku?"
Zeptal se a ani jeden z nás nevěnoval existenci třetí osoby naproti nám, nejmenší pozornost.
,,Strašně..."
Odpověděl jsem mu s úsměvem a stáhl ho dozadu.
Opět jsem se přesunuli na polštáře.
,,Nechtěl jsi něco udělat?"
Zavrněl a kývnul hlavou ke svému pasu.
Tiše jsem se zasmál a konečně ho zbavil spodního prádla.
,,Ještě tě chci ochutnat..."
Zavrněl jsem nevinně a upřel na něj zvrhlý pohled, díky kterému Taemu došlo, že provokuju Chima.
,,Seš malej démon Kookie..."
Řekl potěšeně.
,,Mhh, učil jsem se od samotného ďábla..."
Tae přivřel oči a jeho úsměv prozrazoval, že je se mnou více než spokojený.
Nedočkavě jsem z chutí olízl celé jeho péro a pak ho jazykem podráždil na špičce.
Nadržený Tae mi zapletl prsty do vlasů a začal mě za ně tahat.
,,No tak, Kookie..."
Vzdychl frustrovaně a já se usmál.
Podíval jsem se mu do jeho chtíčem potemělých očí a s úsměvem rozetřel lepkavé kapičky po jeho špičce svým palcem.
Tae se prohnul v zádech a zoufale zasténal.
,,Nehraj si se mnou Kookie..."
Zavrčel výhružně a já blázen se zasmál, zatím co jsem prstem obkreslil další kroužek na špičce jeho péra.
Ozval se zvuku, který mi naznačil, že mám problém.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat