Teasing

2K 153 6
                                    

Oblékli jsme se, make-upem schovali všechny viditelné důkazy a vyšli z pokoje.
Ještě než jsme zaklepali na dveře, mě Tae zastavil a otočil si mě k sobě.
,,Kookie...Musíme si dávat pozor..."
,,Já vím, před klukama, neboj se, neudělám nic pitomého."
Nedíval jsem se mu do očí, protože mi bylo trochu smutno z toho, že musíme něco předstírat a zároveň jsem se bál, že Tae změní názor a tohle všechno zmizí...
,,Nebojím se, že se nebudeš chovat slušně ty baby, já nevím jestli to vydržím já..."
Přiznal se rozpačitě a kousal si u toho ret, ale já měl v hlavě pořád obavy.
,,Podívej se na mě baby..."
Chytl mě za bradu a jemně zvedl moji hlavu, setkal jsem se s jeho pohledem.
,,Ať už se budeme muset před nimi chovat jakkoli, nic a nikdo mě nedonutí se tě vzdát, to bys mohl udělat jen ty, chápeš?"
Přikývl jsem, natáhl se a dal mu pusu, jen letmou, něžnou, ale on omotal svoje ruce kolem mého krku a vášnivě mě začal líbat.
,,Tohle mi bude chybět, nevím, jak dlouho to vydržím..."
Řekl jsem.
,,Nebudeš muset dlouho baby, slibuju, taky bych dlouho nepřežil bez tvojí blízkosti..."
Pak jsme zaklepali a vstoupili do pokoje, kde všichni jedli.
Při pohledu na ně, mi došlo, že mám vlastně příšerný hlad.
,,No konečně. Taehyungu, neříkal jsi, že se večer vrátíš brzo?"
Začal hned Jin.
,,Já se ale vrátil brzo."
Bránil se Tae.
,,Jo, vážně se vrátil brzo, jen se nezmiňuje, jakém byl stavu."
Vysvětlil jsem se smíchem Jinovi a šel si za ním sednout s nadějí, že mi nechali nějaké jídlo, zatím co Tae šel k Jiminovi, který z něho nespustil pohled od chvíle, kdy jsme vešli do místnosti.
Jin ke mě přisunul krabičku s jídlem a já mu byl neskonale vděčný.
Všichni kolem se bavili o různých tématech, jejichž pointa mi naprosto unikala, jen Tae a Chim vedli tichý, soukromí rozhovor.
Jimin vypadal naštvaně a Tae nervózně.
,,Za chvíli musíme na ten rozhovor, pak pojedem asi rovnou do haly, nevím, jak to bude vycházet časově, tak si vezměte všechno co budete potřebovat sebou ano?"
Všichni jsme Jooniemu přikývli na souhlas, nikomu to zdá se nevadilo, jen mě se v hlavě honili myšlenky na to, jak by bylo fajn urvat si aspoň kousek času navíc, osamotě s Taehyungem.
V mé kapse zavybroval telefon.

TAEHYUNG: NELÍBÍ SE MI, ŽE NEPOJEDEME ZPĚT NA HOTEL, MĚL JSEM PLÁN... 😇

Podíval jsem se po něm, Koukal dolů, do mobilu, kousal si ret a nenápadně se usmíval.
Musel jsem se usmát taky...
Odepsal jsem:

JÁ: EHM...JAKÝ PLÁN? MIMOCHODEM, NEJRADŠI BYCH SE VYKAŠLAL NA ROHOVOR I KONCERT... ☺️

Tae si olízl rty, když si přečetl moji zprávu. Odpověď přišla během pár vteřin.

TAEHYUNG: CHTĚL JSEM SI S TEBOU ZAHRÁT HRU BABY. 😇

JÁ: JAKOU HRU....? 😮

TAEHYUNG: MOJI VERZI TRY NOT REACT....

Podíval jsem se na něj a setkal se s jeho pohledem, asi jsem radši dívat neměl.
Seděl tam, na druhém konci místnosti, namotával si vlasy na prst, kousal si ret a tvářil se...
Oh... Ano... Jako demonické kotě...
Musel jsem se párkrát zhluboka nadechnout, než jsem mu mohl odepsat.

JÁ: TAE, NECH TOHO...

TAEHYUNG: A ČEHO KOOKIE...?

Tvářil se nevinně, ale všechno co dělal bylo naprosto úmyslné.

JÁ: TY VÍŠ CO MYSLÍM...TEĎ NENÍ VHODNÁ DOBA, NĚKDO SI TOHO VŠIMNE.

TAEHYUNG: A ČEHO KOOKIE? ONI NEVĚDÍ....

JÁ: NEVĚDÍ CO...?

TAEHYUNG: JAK MOC MILUJU, KDYŽ ZAKLÁNÍŠ HLAVU, JAK SI KOUŠEŠ RTY A SLADCE VZDYCHÁŠ MOJE JMÉNO, ZATÍM CO JSEM V TOBĚ...

Oh bože...Tvářil se jako by nic, jen koutek rtů se mu zvedal v nepatrném úsměvu.

JÁ: SAKRA TAE...STOP...JSEM Z TEBE...

TAEHUNG: TVRDEJ BABY? 😁

JÁ: CHTĚL JSEM ŘÍCT NERVÓZNÍ...

TAEHYUNG: TAKŽE JSI TAM DOLE NAPROSTO V POHODĚ HM? 😇

JÁ: EHHH...NE...

Najednou si někdo odkašlal a celá ta soukromá bublina, zahrnující jen nás dva praskla.
Zmateně jsem se rozhlédl kolem sebe.
Všichni na mě koukali, nebo spíš nechápavě zírali.
Asi jsem vypadal divně, až teď mi došlo, že si prstem bezmyšlenkovitě jezdím po rtech a tvářím se jako naprostý idiot.
,,Kookie, můžeš mi prosím zopakovat, co jsem ti teď říkal?"
Promluvil na mě Suga.
,,Ehm..."
Zněla moje super inteligentní odpověď a Tae vyprsknul smíchy.
,,Okey Kookie, konverzace, kterou momentálně vedeš na mobilu, musí být hodně zajímavá, ale teď se fakt musíme věnovat pracovním věcem."
Tupě jsem přikývl na souhlas a rychle odepsal.

JÁ: DOUFÁM, ŽE SE BAVÍŠ...😠

TAEHYUNG: ANI NEVÍŠ JAK MOC 😂

JÁ: HMM...

TAEHYUNG: OH...VYNAHRADÍM TI TO...SLIBUJU 😙

JÁ: TO BYS MĚL ☺️

Podíval jsem se na něj a schoval telefon do kapsy, zachytil jsem jeho lehký úsměv a taky Jiminuv pohled, myslím, že jemu jako jedinému došlo, že si já a Tae píšeme spolu...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat