Já vím, že je to mega dlouhé, ale prostě jsem slaboch 😂
Nemohla jsem tygra a králíčka přerušit.Opět se sklonil a začal mě líbat.
Jazykem si hrál s mým spodním rtem, občas mě i kousnul, pak objel lehounce linii mého vrchního rtu a tím ve mě vyvolal naprosto šílený pocit.
Skoro až hrubě jsem ho chytil za boky a přitlačil si ho těsněji k sobě, cítil jsem, jak mezi polibky prudce vydechnul a byl jsem v naprostém pekle, když mě líbat přestal, odtáhl se a narovnal.
Prostě na mě seděl, obkročmo, bez trička...
Držel jsem ho za boky, tisknul si ho víc do klína a on, můj osobní pekelný démon s nevinnou tváři, se prohnul v zádech a zhoupnul v bocích. Samozřejmě, že se mi tím otřel o to nejcitlivější místo...
Samozřejmě, že teď mnohem víc než předtím cítil, jak moc jsem vzrušený...
Ten fakt ho evidentně potěšil, protože to s uspokojeným úsměvem udělal ještě jednou...
A pak znova...
Prsty jsem mu doslova zarýval do kůže na bocích a rukama ho nutil aby ten pohyb opakoval...
A on ho opakoval, se zakloněnou hlavou a pokaždé, když jsem si ho přirazil do klína, tak hlasitě vydechl...
Narovnal se a začal mi rukama jezdit po břiše a hrudníku, pak mi jednou rukou jel až ke krku, kde přejížděl dvěma prsty a občas mě i lehce stisknul...
Asi by to nemělo být takové, co já vím, ale donutilo mě to zaklonit hlavu a se zavřenýma očima vzdychat.
Chtěl jsem se na něj dívat, ale bylo to silnější než já...
Cítil jsem, že přenesl váhu dopředu, nejspíš se sklonil ke mě, pak jsem ucítil něco na své hrudi...
Otevřel jsem oči a zvedl hlavu abych se podíval, byly to jeho rty...
Jazykem obkroužil bradavku a pak ji lehce stisknul mezi zuby, potom následovalo asi milion polibků a kousnutí na břiše.
Směřoval pořád níž a níž a já byl pořád víc vzrušený...
Zase se narovnal a díval se na mě, jeho dech byl rychlý a oči plné chtíče...
Položil ruce na knoflík mých kalhot...
Pořád se mi díval do očí a kousal si spodní ret...
Velice, velice pomalu přejel rukou po té bolestivé bouly na mých kalhotách...
Užíval si to utrpení které mi tím působil.
Bezmyšlenkovitě jsem oběma rukama sjel na jeho zadek a pevně ho chytil...
Tae vzdychnul a já se prohnul v pánvi...
Bože tolik jsem ho chtěl a ten hajzl mě mučil...
,,Tae... prosím..."
,,Copak bys chtěl Kookie?
,,Chci tebe..."
Tae se zasmál a pomalinku rozepnul knoflík...
,,Tohle bys chtěl... Kookie...?"
,,Ano..."
Vydechl jsem omámeně.
,,Nevinný Kookie..."
Zasmál se znova a rozepl i zip...
Jedním prstem, s úsměvem, přejel po bouly v mých boxerkách...
Byl jsem úplně mimo a nechtěl čekat, než uzná, že už mě trápil dost...
Prostě jsem se napůl vysoukal z kalhot a Tae, sice trochu překvapený, ale evidentně potěšený, se zvedl aby mi je stáhnul úplně i se spodním prádlem.
Teď jsem tam ležel nahý, s tímhle roztomilým démonem na mém klíně a nevěděl co dál...
On si mě prohlížel ještě pár sekund, až se nakonec sehnul a začal mě líbat na podbřišku...
Bylo to úžasné, ale chtěl jsem víc, potřeboval jsem víc...
,,Tae... Prosím... Strašně tě chci..."
,,A co chceš Kookie...? Chceš si hrát...?"
,,Ne, chci všechno... Nejsem dítě... Nechci si jen hrát..."
Tae na chvíli zvážněl...
,,Jsi si jistý?"
Zeptal se.
,,Ty mě snad nechceš?"
,,Nic jsem nikdy nechtěl víc, než právě teď tebe..."
Odpověděl a natáhl se pro něco do nočního stolku...
Pak zhasnul lampičku a vrátil se ke mě.
Roztřesenýma rukama, jsem mu rozepnul kalhoty, zatím co on mě líbal a kousal na krku.
Nevím jistě jak nebo kdy, ale ty kalhoty si svlékl...
Oba jsme byli nazí, on ležel mezi mýma nohama a nepřestával mě líbat, ani když po hmatu našel lahvičku s lubrikačním gelem, kterou otevřel a zašeptal mi do ucha:
,,Vážně to chceš Kookie..?"
Podíval jsem se mu do očí, v místnosti bylo dost světla z ulice, a s naprosto vážnou tváří mu odpověděl:
,,Ano... Potřebuju to..."
Taehyung na mě nevěřícně zíral, ale způsob jakým mu blýsklo v očích mi říkal, že to na něj udělalo dojem...
Olízl se, zatím co se napřímil a vytlačil si do gel dlaně.
,,Kde je můj nevinný Kookie...?"
Zeptal se s úsměvem, když se tělem vrátil zpět ke mě.
,,Netuším o kom to mluvíš."
Odpověděl jsem a přitáhl si Taeho za krk k sobě abych ho políbil.
Chvíli jsme se líbali ale já byl příliš nedočkavý, příliš jsem se tisknul k jeho horkému tělu, až to nevydržel, trošku se zvedl a já na zadku ucítil studený lubrikační gel.
A pak...
Do mě zajel jedním prstem.
Ten pocit byl zvláštní, dá se říct, že to na vteřinu zabolelo,ale bylo to neskutečně příjemné.
Tae začal pomalu prstem pohybovat a já se prohnul v zádech.
Syknul jsem bolestí i slastí zároveň, když přidal druhý.
Bylo to nepopsatelně dobré, ale viděl jsem na něm, že už chce víc a to mě vzrušovalo tak moc, že jsem už nechtěl čekat...
,,Tae... Prosím... Chci tě."
Vzdychnul jsem.
Tae se usmál, přestal s tou úžasnou činností, políbil mě na rty a za okamžik jsem u zadku ucítil něco mnohem většího.
Oh bože... Byl tak vzrušený...
Strašně moc jsem ho chtěl, ale zároveň jsem se bál...
,,Tae, bude to... Bude to bolet...?"
On se ke mě sklonil a velmi něžně mě políbil, než odpověděl:
,,Bude to bolet jen chvíli a slibuju, že budu opatrný a když by tě to bolelo, nebo jsi nechtěl... Můžeme kdykoli přestat..."
,,Okey... Já... Věřím ti..."
Odpověděl jsem a on mě začal líbat...
Po chvíli jsem tam dole ucítil tlak, Tae mě líbal něžně, tak jako by ke mě něco cítil, jako by nešlo jen o sex...
Tlak zesílil a mě to začalo bolet.
,,Uvolni se Kookie..."
Zašeptal a vzal do ruky moje vzrušení, začal pohybovat rukou lehce nahoru a dolů, klouzavými pohyby mě doháněl k šílenství natolik, že jsem zapomněl i na nějakou bolest.
Ta se ale o chvíli později vrátila...
Ze začátku to bolelo hrozně, jen jsem křečovitě zavřel oči a zaryl mu nehty do zad.
Tae, který to pochopil, se ve mě vůbec nehýbal, jen mě líbal na ústa, na krk, kousal mě do ucha a rukou mě doháněl skoro až na pokraj orgasmu, tak dlouho, dokud se moje zaťaté tělo pod tím jeho úplně neuvolnilo.
,,Ready Kookie...?"
,,Ano..."
Vydechl jsem.
První pomalý pohyb...
Stále to trochu bolelo...
Druhý...
Třetí...
Bolest ustupovala a přicházelo vědomí toho, co tady právě dělám a hlavně s kým...
Ten pocit, cítit ho takhle...
Mít ho nad sebou takhle...
Vidět ho, jak si to užívá, jak zavírá oči a kouše si rty...
Pohyby se stávali prudčí a rychlejší, Taehyung mě celou tu dobu líbal a jednou rukou mě doháněl k naprostému šílenství.
V jednu chvíli, chytl moji ruku a držel mi ji za hlavou, u toho se ve mě pohyboval pořád víc a já už se s ním nezvládl líbat, jen jsem omámeně vzdychal jeho jméno a na něm bylo vidět, že i on nemá daleko k vrcholu.
Najednou jsem uciltil, že už to nevydržím, on stále zrychloval, rukou i ve mě...
,,Tae... Já... Já už..."
Vykoktal jsem mezi vzdechy a on naštěstí pochopil...
,,Okey Kookie... Já taky..."
Myslím, že to moje skončilo všude, na jeho ruce, na povlečení...
Bylo mi to jedno... Bylo mi úžasně...
Tae mi přišpendlil ruce za hlavu a rty se přisál na krk...
Tesně předtím, než se udělal, dost drsně mě kousl...
Ale i to mi bylo úplně jedno....
Bylo to dokonalé.
Vyčerpaně padl na moje tělo a já ho objal.
Hladil jsem ho po zádech a občas mu dal letmou pusu do vlasů...
Takhle bych mohl zemřít...
Ano, následky téhle noci mohou být tragické, ale koho to teď zajímá?
Mě ne...
Byl jsem šťastný...
Tak jako blázni bývají...
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...