Byl jsem hodný

1.6K 134 8
                                    

Posmutněl jsem ještě víc, ani se mi nechtělo rozsvítí světlo.
Jako tělo bez duše jsem se táhnul k posteli, když mi přišla sms:

TAE❤️: OTOČ SE BABY 🙊

Vylekaně jsem se rozhlédl kolem sebe a uslyšel cvaknutí zámku.
,,Tae!"
Vykřiknul jsem, hned jak jsem ve tmě uviděl postavu stojící u dveří.
,,Ahoj miláčku."
Řekl něžně a já se mu vrhnul do náruče.
,,Strašně jsi mi chyběl Kookie... Můj Kookie, tolik se mi stýskalo..."
Šeptal mi naléhavě do ucha a pevně mě držel.
Strach a nejistota ze mě ve vteřině spadli a já se rozplakal.
,,Ty pláčeš? Proč pláčeš baby?"
Zeptal se ustaraně a odtáhl se, aby na mě viděl.
,,Já... Nevím..."
Vzlykal jsem.
,,Jsem jen rád, že jsi zase u mě... Strašně se mi stýskalo... Miluju tě."
,,Oh baby, neplakej prosím, nebo budu taky. Jsme spolu, všechno bude fajn."
Řekl něžně a trochu se mu třásl hlas.
Taehyung se mi podíval do očí, na tmu už jsem si zvykl, tak že jsem ho bez problémů viděl.
Chytil můj obličej do dlaní a já položil své ruce na ty jeho.
Chvíli jsme se jeden na druhého dívali, jako bychom od sebe nedokázali odtrhnout pohled.
,,Kookie..."
Vydechl.
,,Tae..."
Bylo to jako bychom si tímhle způsobem říkali:
Miluju tě...
Jemně přitiskl své rty na moje, s láskou...
No a pak se stalo přesně to, co jsem čekal po tak dlouhé době, co jsme byli od sebe.
Zalapal po dechu, já měl problém se nadechnout...
A pak jsme se zbláznili.
Chytil jsem ho za krkem a on se usmál...
Pak už jsme se vášnivě líbali.
Nevím, jak se nám tyhle věci přesně dějí, ale moje ruce vklouzli pod jeho triko, zatím co já ho na sobě už neměl.
,,Kde jsou kluci?"
Zeptal se udýchaně a strkal mě k posteli.
,,V obýváku..."
Odpověděl jsem.
Lehli jsme si do postele a líbali se, užíval jsem si horko a hebkost jeho těla konečky prstů a v kraťasech už mi bylo poněkud těsno, ačkoli jsem byl smířený s faktem, že se jen trochu pomazlíme, protože situace, kdy bydlíte s dalšími lidmi, je poněkud svazující.
Hm... Je až neuvěřitelné, kolik věcí se mi dokáže vybavit v mých představách, když se řekne slovo svazující...
Můj úžasný démon se začal věnovat mapování kůže na mém krku a já se vážně zoufale snažil ovládat, dokud mě nezačal kousat.
,,Tae..."
,,Ano miláčku?"
Vydechl vzrušeným hlasem.
,,Neměl bys to dělat, pokud to nemáš v plánu taky dokončit."
Tae se zasmál a pokračoval.
,,Umm... Tae, vážně..."
,,Neříkej, že už ti stojí baby..."
Bavil se mým utrpením a než jsem stačil odpovědět, sjel rukou dolů, aby se přesvědčil.
Syknul jsem, když jemně prsty pohladil bouly v mých kraťasech.
,,Ahh... Chtěl bych, aby jsme mohli být sami, nechci se hlídat, nechci, abys se ty musel hlídat, je to na hovno..."
Vzdychnul jsem frustrovaně.
,,No, budou Vánoce, to se přece plní přání, napsal sis ježíškovi Kookie?"
Mhhm už vidím jak Ježíšek čte můj dopis, plný všech zvrhlých přání...
Pomyslel jsem si.
,,Ne, ale napíšu ho..."
Snažil jsem se alespoň trochu soustředit, ale jeho ruka, ležérně položená v mém rozkroku, mi v tom poněkud bránila.
,,A co bys si přál králíčku?"
,,Umm... Jednoho kluka, v něčem sexy, být s ním sám a nechat ho dělat všechno co by chtěl. Nebo mít pod stromečkem jako dárek jeho... Znáš to, takový běžný, vánoční přání..."
,,Hmm... Ale víš, že Ježíšek nosí dárky jen hodným dětem?"
Zavrněl mi do ucha a já se trošku prohnul v zádech a přitlačil se mu k ruce.
,,Byl jsem hodný..."

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat