Tohle se mi líbilo, moc se mi to líbilo...
,,No... Já se budu snažit, abys musel reagovat.
Ty nesmíš dělat nic. Nesmíš se hýbat, nesmíš se mě dotýkat... Musí to být, jako bys spal..."
,,To už jsme ale jednou hráli..."
Zasmál se Tae a já nechápal.
,,Cože?"
,,Tehdy v obýváku, předtím, než Joonie zapnul Harryho Pottera... Nespal jsem..."
Tae se smál a já cítil jak rudnu.
,,Proč ses mě tehdy dotýkal?"
Nevěděl jsem, co odpovědet, přece nemůžu říct, že jsem prostě idiot, co se do něj už před lety zamiloval a najednou neodolal šílené touze dotknout se ho.
,,Chceš hrát nebo už teď víš, že bys prohrál?"
Věděl jsem, že tohle bude fungovat.
Tae se na mě významě podíval a jeho pohled říkal, že výzvu přijímá.
,,Okey tak si pojďme hrát, lehni si na záda..." Zasmál jsem se a Tae mě s úsměvem poslechl.
Ležel na mojí posteli úplně nehybně, opravdu bych uvěřil, že spí.
Odkryl jsem ho a on se lehce usmál.
Ten pohled byl zničující...
Musel jsem se na chvíli zastavit a dívat se.
Ten kdo řekl, že nikdo není fyzicky dokonalý, nemohl znát Kima Taehyunga.
Jeho tělo bylo něco, na co bych se mohl dívat celé hodiny, ale ještě víc jsem si přál se ho dotýkat...
Lehl jsem si těsně vedle něho, rukou jsem si podepřel hlavu a konečky prstů ho něžně pohladil po břiše.
Sledoval jsem ho, abych zachytil jeho reakce, viděl jsem jak na vteřinu úplně ztuhnul a zadržel dech a jak poté opatrně, aby to nebylo slyšet vydechnul.
,,Okey Tae, tak že začneme, budu postupně zvyšovat level, když prohraješ, musíš pro mě něco udělat a když vyhraješ, udělám zase něco já pro tebe. Souhlasíš?"
Tae si se zavřenýma očima olízl rty a lehce kývnul.
,,Hmmm... Můžeš to udělat ještě jednou?"
Zeptal jsem se ho a sklonil hlavu k té jeho tak, že jeho rty nebyli ani centimetr daleko, od mých.
Tae pochopil a znovu si olízl své hebké rty.
Přesně na to jsem čekal a ještě než stihl činnost dokončit, dotknul jsem se svým jazykem toho jeho.
,,Líbat tě smím?"
Vydechnul.
,,Musíš..."
Zašeptal jsem a políbil ho, jeho rty mi odpověděli okamžitě.
Líbali jsme se a já mu znovu přejel prsty po břiše.
Pokračoval jsem na hrudník, objížděl linie jeho svalů na prsou, jen tak lehounce, špičkami prstů a u toho jsem se ze rtů přesunul na krk.
Znovu jsem zachytil, jak zadržel dech ve snaze neprohrát tuhle zvláštní a příjemnou hru.
Moje ruka sjela zpět na břicho, až dolů, k pupíku, jedním prstem jsem ho obkroužil a u toho sál kůži na jeho krku, zanechávajíc po sobě další drobné důkazy našeho společného tajemství.
Tae se trochu zachvěl, snažil se to zamaskovat tím, že jen potřeboval změnit polohu.
Jako by nic pokrčil jednu nohu v koleni, jako by si snad myslel, že by mi to mohlo uniknout...
Chtěl jsem mu to trochu vrátit a dát mu tak najevo, že jsem si rozhodně všimnul a tak jsem se rozhodl, postoupit na vyšší level.
Trošku jsem se posunul níž celým tělem a začal ho líbat na hrudi, ten pocit snad přinášel víc potěšení mě, než jemu...
Uvědomil jsem si, že i přesto co se mezi námi už stalo, jsem vlastně nikdy pořádně neochutnal jeho tělo, tu hebkost jeho kůže, tu zvláštní sladko slanou chuť a tu vůni...
Tu vůni, která mě už tolikrát dohnala téměř až na pokraj naprostého šílenství...
Naplňovala celou moji hlavu, jako když začínáte být lehce opilý a příjemně se vás zmocňuje závrať.
Tohohle se nikdy nedalo nabažit, nikdy se nedalo říct, že už mi to stačí, že mám dost.
Špičkou jazyka jsem obkroužil jednu jeho bradavku a všiml jsem si, jak lehce propnul nohy, jak pokrčenou nohu tlačil do postele pod ním.
Ten malý, neuhlídaný pohyb mě zaujal tak moc, že jsem ruku, která hladila jeho podbřišek, přesunul níž, na stehno, odkud jsem jel prsty velice pomalu a jemně až ke koleni, kde jsem se zastavil a pak se vracel ještě pomaleji zpět, přes vnitřní stranu jeho stehna, až ke tříslům, kde jsem mu prstem objel linii spodního prádla...
A to bylo poprvé, co absolutně neuhlídal svou reakci, z jeho rtů uniklo slabé vzdychutí.
Ten téměř neslyšitelný zvuk rozechvěl moje tělo neovladatelnou touhou a cítil jsem, jak začínám tvrdnout.
Musel jsem to ale ovládat a soustředit se na hru.
Posunul jsem se zase o něco níž a všiml si, jak Tae stisknul prostěradlo pod sebou.
Moje rty se lehce dotkly jeho pupíku, schválně jsem to dělal pomalu, schválně jsem ústy vydechoval mezi polibky a užíval jsem si výsledky jaké to přinášelo.
Taeho tělo bylo zaťaté, ve snaze nereagovat, ale byli věci které ovlivnit nemohl...
Třeba jako husí kůži, která mu naskočila na nohou i rukou pokaždé, když jsem špičkou jazyka jemně přejel po jeho břiše, nebo způsob, jakým zarýval nehty do matrace, to jak si kousal spodní ret a taky bouly, která se zvětšovala pod jeho boxerkami.
Bože, pomyslel jsem si, tohle bylo nebezpečně návykové...
Měl jsem chuť tuhle hru ukončit, říct mu, že vyhrál a přestat myslet.
Chtěl jsem ho svléknout a užít si celé to dokonalé tělo, které se při každém mém doteku zachvělo...
Klekl jsem si vedle něho a snažil se soustředit.
,,Ready na další level?"
Zeptal jsem se, abych tím trochu rozptýl svoji zvrácenou mysl.
Jenže, při pohledu na něj mě čekalo peklo, dostal jsem se do absolutní pasti.
Byl nádherný...
Měl zavřené oči, zakloněnou hlavu a kousal si ret...
Obě jeho ruce svírali prostěradlo tak křečovitě, až mu zbělely klouby na rukou.
Bylo to dokonalé zhroucení, nikdy jsem neviděl nic krásnějšího, nic více přitažlivého...
Nic jsem nikdy nechtěl víc...
Místo odpovědi jen vzdychnul a lehce kývnul hlavou.
A já si najednou řekl, jaké by to asi bylo donutit ho vzdychat víc..?
Jaké by asi bylo poslouchat ten jeho zvláštně přitažlivý hlas ve chvíli, kdy naprosto ztratí zábrany..?
Tae se vždycky tak nějak hlídal, umí se dokonale ovládat, když chce, ale teď jsem měl dojem, že je na hranici sebekontroly...
,,Okey..."
Odpověděl jsem a snažil se aby můj hlas byl jistý a klidný.
Posadil jsem se mu na klín.
Viděl jsem, jak trhnul oběma rukama směrem ke mě, jako by mě chtěl chtit za boky, ale pak si uvědomil, že nemůže...
Líbilo se mi to...
Víc než jen to, dohánělo mě to k šílenství...
Seděl jsem obkročmo na něm, cítil jak je pode mnou vzrušený a díval se na něho.
Ztěžka polkl, zrychleně dýchal a tlačil hlavu do polštáře.
Celé jeho tělo bylo napjaté...
Myslím, že tuhle hru vyhraju já...
Sklonil jsem se k němu a přejel mu jazykem po spodním rtu, ucítil jsem chuť krve, tak silně se snažil ovládat, až si ublížil...
Prudce vydechnul a jemně mě kousl do špičky jazyka, potom mě začal líbat...
Vášnivě a hladově, hrubě se dostal jazykem do mé pusy a ačkoli to asi bylo proti pravidlům této hry, lehce se zvedl v bocích a přitiskl se těsněji k mému tělu...
Rád jsem mu tohle malé podvádění odpustil a nekomentoval to...
Začal jsem ho líbat na krku, těsně pod uchem a přitom mě napadlo, že bych mohl něco zkusit...
Přesunul jsem se try na jeho ucho a lehce mu vzdychl do ucha...
Odpovědí mi bylo syknutí, které mu uniklo úst a přitlačení pánve více k mému tělu...
Fungovalo to, našel jsem jeho slabé místo a plánoval toho patřičně využít.
Hrál jsem si rty i jazykem s jeho lalůčkem a pak mu přímo do ucha vydechl:
,,Strašně moc tě chci Tae..."
Pečlivě jsem vyslovoval každé slovo, soustředil se na svůj zrychlený dech.
,,Kurva..."
Vzdychl frustrovaně...
Kousl jsem ho do krku a potrápil ho znovu.
,,Taky mě chceš Tae..?"
,,Ano..."
Vydechl odevzdaně můj téměř poražený démon.
,,Jak moc..?"
,,Kurva Kookie..."
Zasmál jsem se a políbil ho na rty, předtím, než jsem se zadkem otřel o jeho klín.
Tae zaklonil hlavu a hlasitě vzdychl.
,,Copak Tae?"
,,Kookie... Začínáš to přehánět..."
,,Vážně...?"
Zeptal jsem se a chytil ho za zaťaté ruce, přesunul jsem mu je nad hlavu, držel je tak, aby s nimi nemohl hýbat, znovu jsem se zhoupnul v bocích a tím se otřel o jeho bolestivě tvrdé vzrušení.
Tae prudce vydechnul, zatínal nehty do mých prstů a já si to vyloženě užíval.
,,Prohrál jsi Tae?"
Zeptal jsem se provokativně.
,,Ehhh... Ne..."
,,Mhhh... Škoda..."
Než stačil něco říct, políbil jsem ho, stiskl zuby jeho spodní ret a poté ho nasál do pusy, u toho jsem pustil jednu jeho ruku, abych si mohl užívat tu dokonalou hebkost jeho kůže.
Rukou jsem mu jel po středu břicha, až k okraji spodního prádla a prsty si pohrával s gumou na jeho boxerkách.
Vždycky jsem už skoro zajel prsty pod prádlo a když jsem cítil, jak se jeho tělo pode mnou napíná, zase jsem se vrátil zpět a přejiždel špičkami prstů mezi látkou a jeho nahým břichem.
,,Kookie kurva... Varuju tě, nehraj si se mnou..."
Vzdychalo to pekelné stvoření pode mnou.
,,Nebo co..?"
,,Co to s tebou sakra je?"
,,Nevím... Říkejme tomu Tae efekt..."
Zasmál jsem se a hravě ho kousl do krku.
,,Stačí říct, že se vzdáváš, že jsi prohrál a můžeš dělat co budeš chtít..."
Tae frustrovaně zamručel a já se musel smát. Nikdy jsem si neuměl představit Taehyunga takhle, právě jeho.
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...