Time skip
Hned po tom, co jsme si klukama dali dárky a společně se navečeřeli, se Tae vytratil s tím, že si musí něco zařídit a odešel.
Byl jsem smutný, chtěl jsem mu dát ten prstýnek, až budeme spolu sami v našem pokoji...
Nechápu, jak mě může opustit zrovna na Vánoce.
Kluci se smáli a prohlíželi si naše stará videa, run epizody, koncerty a podobně.
Mohl to být fajn večer, ale on tu nebyl.
Když Suga pustil jedno video z vystoupení, které bylo asi rok staré, všiml jsem si, jak se na mě Taehyung díval...
V tu chvíli jsem toho měl dost a prostě odešel do pokoje, abych se v klidu zhroutil pod peřinu.
Ležel jsem tam a oddával se sebelítosti, když mi přišla od Taeho zpráva...Tae❤️: Za pět minut na tebe bude dole čekat taxi. Na nic se neptej a nastup do něj. Miluju tě králíčku❤️
Co?!
Vystřelil jsem z postele jako blesk a naházel na sebe oblečení, které mi padlo pod ruku.
Uběhla sotva minuta a já už se hnal kolem obýváku do chodby.
,,Kam jdeš!?"
Křikl po mě Jin.
,,Musím si něco zařídit!"
Nic jiného mě nenapadlo, ale musel jsem se usmát, nad tím, jak jsme já i Tae použili stejnou výmluvu pro rychlí odchod z domu.
Schody jsem bral po třech...
Netrpělivě jsem přešlapoval před vchodem a čekal na to zatracené auto, které tu mělo být už před dvěma minutami!
Konečně přijelo taxi a já otevřel zadní dveře dřív, než řidič úplně zastavil.
,,Dobrý večer pane."
Pozdravil mě řidič zdvořile.
,,Dobrý večer, omlouvám se, že musíte kvůli mě pracovat i o Vánocích."
Podráždění z jeho zpoždění mě totiž rychle přešlo, když jsem si všiml fotky dvou malých holčiček, kterou měl zavěšenou na zrcátku.
,,To je v pořádku pane, dnes jste můj poslední zákazník, pak už pojedu za svou rodinou."
Vysvětlil mile.
Vyjeli jsme na hlavní silnici a vzdalovali se od záře velkoměsta.
,,Kam to vůbec jedeme?"
Odvážil jsem se zeptat, když jsme odbočili na silnici vedlejší.
,,To vám nesmím říct, nezlobte se."
Řekl řidič s úsměvem.
Povzdechl jsem si, ale na tváři se mi usadil úsměv, který mě neopustil po celou půl hodinu jízdy.
Ach Tae...
Pomyslel jsem si...
A já se bál, že bys mě o Vánocích nechal samotného.
Přijeli jsme na začátek příjezdové cesty, co bylo na jejím konci jsem absolutně netušil.
,,Jsme na místě, tohle vám mám předat."
Podal mi do ruky malou krabičku.
Vystoupil jsem, ale než jsem zabouchnul dveře, ještě jsem zaklepal na okénko u řidiče.
,,Děkuji, hezké Vánoce."
Podal jsem mu do ruky roličku bankovek.
,,Já už dostal zaplaceno pane."
Řekl a vracel mi je.
,,To nevadí."
,,Ale to je hrozně moc peněz, to vydělám za měsíc."
,,Kupte jim něco hezkého."
Odpověděl jsem a ukázal na fotografii jeho dcer.
,,To si nemůžu vzít."
Řekl šokovaně.
,,Trvám na tom, děkuji a veselé Vánoce."
Muž mi vděčně stiskl ruku a neměl daleko k slzám.
,,Děkuju, moc děkuju. Povím dcerkám, od koho jsem je dostal. Hned jsem vás poznal pane Jeone, je hezké vědět, že vás sláva nezměnila, děkuji."
Cítil jsem jak mi rudnou tváře z rozpaků.
,,Jeďte už, ať ještě koupíte nějaké dárky."
,,Ano, máte pravdu. Veselé Vánoce..."
Když odjel, otevřel jsem krabičku, ktertou mi předal.
Byl v ní klíč a pod ním list papíru s jedinou, prostou větou:
Jdi za srdcem...Zvedl jsem udiveně obočí a pak se rozhlédl.
Na stromě u cesty vyselo papírové srdce.
Kousek dál další a jedno bylo přímo na cestě.
S úsměvem jsem sledoval papírová srdíčka a aniž bych zvedl hlavu, pokračoval jsem v cestě.
Najednou mě upoutalo světlo.
Předemnou stála dřevěná chata, vypadala v tom sněhu kouzelně.
Vyběhl jsem tři schody a nedočkavě odemknul.
Uvnitř to bylo nádherné.
Vše ze světlého dřeva, velký obývák a taky schody, na kterých byla další srdíčka.
Vyběhl jsem po nich s dětským nadšením.
V patře byli celkem troje dveře a na těch největších obrovské srdce.
Byl jsem tak nervózní, když jsem bral za kliku a když jsem otevřel, zůstal jsem koukat s otevřenou pusou na místnost přede mnou.
Obrovská postel s tmavě červeným povlečením, s tepaným čelem, kousek od ní vánoční stromeček. Celá místnost byla osvětlená září ohně, který hořel v krbu, naproti posteli...
ČTEŠ
Fake love
Fiksi PenggemarCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...