,,A co když nikoho jiného nechci? Co když vím, že nikoho jiného už nikdy takhle chtít nebudu?"
,,Naopak baby... Ukázal jsem ti tenhle nový svět, teprve poznáváš sám sebe v tomhle směru.
Budeš chtít jít dál velmi rychle."
,,Já ale nejsem Jimin... Vím, že to srovnáváš, vím, že to bereš tak, že jsi ho zkazil, ale já nejsem on, nikdy jsem nebyl jako on a nikdy nebudu, já..."
,,Co?"
,,Když ti to řeknu, bude po všem, tak už prostě zmlkni a dej mi pusu, potřebuju tě..."
Přitisknul jsem se k jeho rtům a on mi polibek oplatil. Po malé chvíli se něžné líbání měnilo stále víc na vášnivé, byla v tom naléhavost, chtíč, ale taky něco jiného...
Bylo to zoufalství a smutek, tohle bylo naše loučení, věděli jsme to oba, až příliš dobře.
Taehyung naléhavě chytil můj obličej do svých dlaní a já si ho tiskl pevně k tělu.
Po tváři mi tekly slzy, nechtěl jsem to, nechtěl jsem, aby to skončilo.
Bylo příliš brzy, vždyť jsme sotva začali...
Bylo toho tolik, co jsem mu chtěl říct...
Tolik jsem toho s ním chtěl ještě zažít...
Ty noci, ta rána...
Nebylo jich dost...
,,Kookie prosím nebreč..."
Zašeptal aniž by se odtáhl...
,,Prosím, nedělej mi to, nemůžu tě vidět takhle..."
Jeho slova byla naléhavá a hlas se mu zadrhával, palci mi stíral slzy a nepřestával mě líbat.
Navždycky si budu pamatovat Don't wanna cry od Seventeen, která právě hrála z mého telefonu, jako píseň loučení...
,,Tae...?"
Odtáhl jsem se kousek od něj.
,,Copak Kookie?"
Zněl tak smutně...
,,Já to nezvládnu, nezvládnu nebýt s tebou..."
,,Vždyť budeme spolu, jsme přece kapela, trávíme spolu většinu času."
Usmíval se na mě, vím, že se snažil odlehčit celou tuhle situaci, ale moc dobře mu to nešlo.
,,Vím, že pro tebe to zas ta těžké nebude..."
Řekl jsem polohlasně se sklopeným pohledem.
,,Proč myslíš?"
,,Je to easy, všechno mezi námi se odvíjí od toho co a kdy ty chceš, taky... Když mě budeš chtít prostě za mnou přijdeš, víš, že tě neodmítnu a hlavně... Můžeš mít koholi jiného, až se ti omrzím, nebo až nebude tak lehké mít mě, kdykoli budeš mít chuť... Budeš hledat někoho jiného..."
,,Prosím tě řekni že teď žertuješ..."
Neodpověděl jsem a neodvážil se, podívat se mu do očí.
,,Sakra Kookie, tohle si o mě myslíš?
Že mi jde jen o to, že je to jednoduché a že když to bude těžké, půjdu jinam?
Myslíš, že se takhle chovám ke všem?
Že je to jen způsob mojí hry, nebo zábavy?"
,,Já nevím..."
Přiznal jsem.
,,Baby já... Tohle jsem... Bože, jak ti to mám říct? Neumím o tom mluvit..."
Taemu začali téct slzy po tvářích a já cítil jak se uvnitř mě něco lámalo.
,,Promiň Tae, omlouvám se, neměl jsem nic říkat, promiň..."
Plácal jsem jedno slovo přes druhé, tolik jsem litoval každé slzy, kterou jsem způsobil, zasypával jsem jeho tváře drobnými polibky a snažil se tak vymazat všechny ty slzy.
,,Ne zlato, to já se omlouvám tobě, omlouvám se, že nejsem normalní, že nejsem v pořádku, jako ostatní..."
,,Ne Tae, stop! Já to vím, vím, o Chimovi, vím všechno, nebyla to tvá vina. Vím, že jsi někoho miloval a musel jsi to skrývat, ublížilo ti to, já to vím a chápu, ale já jsem tady, chci tě i přesto, chci abys se nebál mi všechno říct, já... Ty víš že tě... Že tě mám vážně rád..."
,,Kookie... Kdybys tak věděl... Jak těžké je s tím žít, vidět Jimina, vědět, že na začátku jsem byl já... Tolik jsem ho chtěl milovat, vážně jsem chtěl, ale... Necítil jsem nic...
Jediné chvíle, kdy jsem něco cítil, byli chvíle kdy jsem byl s... Oh... I když jsem to v sobě zabil, přesto, když jsem kvůli Chimovi předstíral lásku, myslel jsem na něj..."
Tae brečel, bylo to úplně poprvé, co se mi otevřel tímhle způsobem.
,,Kdo to byl Tae?"
Tae jen nesouhlasně zakroutil hlavou.
,,A teď? Cítíš k němu pořád něco?"
,,Necítím k nikomu nic...!"
Odsekl naštvaně, v zoufalé snaze vrátit se ke své masce nezájmu.
Nemohl jsem mu to dovolit.
,,Kdyby se ti ozval teď, kdyby tě chtěl, třeba jen tělesně, odmítl bys?"
Tae který mě držel kolem pasu na chvíli zaváhal a pak tiše řekl:
,,Ne..."
Jediný úder srdce mi trvalo zareagovat...
Prudce jsem se zvedl z postele, nemohl jsem tam s ním dál být...Tak co moonchild's?
Je to dostatečné k drama?
A bude hůř 😂
Mimochidem mám na vás důležitou otázku...
Kdo si myslíte, že byl tím jediným, koho kdy Taehungie miloval, kdo ho tolik změnil a udělal z něj člověka, který si kolem sebe postavil ochranou zeď, aby se už jeho citů znova nikdo nedotkl?
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...