Tělem se mi natlačil mezi nohy a mezitím co dost hrubě kousal moje rty, pohyboval boky.
Bylo to k zbláznění, po tak dlouhé době...
Ano, opravdu to pro mě dlouhá doba byla.
Zaslechl jsem kluky z chodby, vážně byli na odchodu...
Nemohl jsem čekat ani o vteřinu déle.
Zajel jsem mu rovnou pod kraťasy, potěšený, že ani on pod nimi nic nemá, jsem začal klouzat po jeho tvrdém penisu.
Můj kouzelný démon mi slastně vydechl do pusy a já ho kousnul.
,,Nedočkavý, králíček?"
Zavzdychal s úchylným úsměvem.
,,Ani nevíš jak..."
Vydechl jsem.
,,Tak mi to ukaž."
Provokoval mě.
No jak chceš Tae...
Přetočil jsem se i s ním, když byl pode mnou, nejprve jsem přitiskl rty k jeho krku.
Tae mě hladil po zádech, zarýval prsty do mé kůže a když jsem ho začal na krku sát a kousat, sjel s tichým vzdycháním rukama k mému zadku, který nedočkavě mnul v rukou.
Sundal jsem mu triko, přesunul se na klíční kost a kousl ho silněji, než jsem původně plánoval...
,,Ahhh..."
Uklouzlo mi ze rtů, když Taeho ruka s plesknutím přistála na za mém zadku.
,,Ještě?"
Zeptal se, se zdviženým obočím a v očích mu vztekle jiskřilo.
Miluju výrazy jeho tváře v situacích, jako je tahle...
Několikrát už jsem pomyslel na miliony fanynek, které vzdychají nad těmi gesty jeho obličeje při tanci...
Fakt, že já si je můžu vychutnávat během našeho hraní a sexu, mi dával pocit naprosté výjimečnosti...
,,Umm... Ano..."
Vydechl jsem a kousl ho do kůže na prsou.
Taehyung to s potěšením zopakoval a já jen doufal, že kluci už jsou doopravdy pryč.
Nemohl jsem se odtrhnout od jeho těla.
Jako by to byli celé roky, co jsem necítil jeho omamnou vůni, tu sladkou chuť jeho kůže...
Bože, byl jsem na něm úplně závislý...
Neměli jsme dost času a stejně, ta touha byla příliš velká na to, abychom se zdržovali s dlouhou předehrou.
Rty a jazykem jsem rychle sjel přes jeho bradavky a bříško k pasu a bez váhání ho zbavili oblečení úplně.
Skoro až hladově, jsem vzal do pusy jeho péro.
Nedokázal jsem s tím přestat...
Bylo nemožné nabažit se toho pocitu, jeho chuti na špičce mého jazyka a na rtech.
Z jeho vzdychání se mi točila hlava.
Byl jsem přímo opilý Kimem Taehyungem...
,,Baby... Umm... Dost..."
Zavzdychal a já se po pár minutách cucání a kouření jeho péra, vrátil do reality.
Celý udýchaný jsem k němu vzhlédl.
,,Tobě moje péro nějak chybělo miláčku..."
Smál se rozechvělý Tae.
Vydechl jsem jen:
,,Strašně..."
A znovu se nechal zlákat tím pocitem, mít ho v ústech...
Ale nedovolil mi to na déle než pár sekund.
Chytil mě za vlasy a odtáhl tak od svého vzrušení.
,,Jestli nepřestaneš, tak se ti udělám do pusinky, ale to teď vážně nechci..."
Zavrněl.
,,A kam se chceš udělat Taehyungie?"
Provokoval jsem ho s pohledem upřeným do jeho černých očí.
Vylezl jsem mu na klín a zadečkem se otíral o jeho péro...
A Tae tak slastně vydechl se zakloněnou hlavou.
Posadil se i se mnou na klíně a do ucha mi zašeptal:
,,Přece do tebe baby..."
Nával motýlků v břiše mě omámil natolik, že jsem sotva postřehl, jak se Tae natáhl do nočního stolku pro lubrikant.
Několikrát si po penisu přejel dlaní do které vytlačil pár kapek voňavého gelu.
Pak pode mě strčil ruku a...
,,Ahhh... Ještě..."
Žadonil jsem a přirážel k dvěma prstům, které do mě zasunul.
,,Chci vidět jak moc jsem ti chyběl..."
Zavzdychal mi přímo do ucha a položil se zpět na polštář...
Neváhal jsem ani vteřinu...
Nasměroval jsem jeho péro správným směrem a hned na něj dosedl celou vahou.
,,Ježíš Kookie..."
Vzdychl omámeně Taehyung a pevně sevřel moje boky.
Ten pocit mít ho zase v sobě mě úplně ohromil.
Jen jsem slastně zavřel oči a zaklonil hlavu.
Pomalu jsem se zhoupl, užíval jsem si každý kousíček jeho vzrušení v sobě.
A když jsem otevřel oči, abych se podíval na démona pode mnou, na chvíli se mi úplně zastavil dech...
Byl tak nádherný.
Opřel jsem se rukama o Taeho hrudník a začal přirážet, nijak neomezován jeho opatrností.
Chytil mě pod zadkem a nadzvedával moje tělo v rychlém, pravidelném tempu.
Musel jsem ho líbat, slyšet jeho rychlý dech a sténání.
Sklonil jsem se a ve stále rychlejším rytmu se vozil po jeho péru...
,,Tae... Tae... Chyběl... Chyběl jsi mi..."
Vzdychal jsem mu přímo do ucha a jeho tělo se začlo chvět rozkoší.
,,Bože Kookie... Zbožňuju když se sám takhle šukáš... Jsi úžasný..."
Vzdychal jako smyslů zbavený Taehyung a sevřel pevněji můj zadek.
,,Umm... Tolik jsem tě už potřeboval Tae..."
Svým vzrušením jsem se mu třel o podbřišek, cítil jsem vlhko, které moje péro zanechávalo na Taeho kůži a díky tomu jsem po něm krásně klouzal.
Taehung se prohnul v zádech, lehce zvedl pánev nahoru a najednou jsem měl pocit že omdlím.
,,T-Tae... Ježíš... Ahhh..."
Zasmál se, když mu došlo, co právě udělal, že trefil moje slastné místečko a nepřestával se prohýbat a pohybovat mým tělem...
Přirážel tak jen do toho jednoho bodu a já měl pocit, že zešílím.
Omámeně jsem mu sténal do ucha a jeho to dráždilo ještě víc.
Jeho i moje pohyby byli stále prudší a najednou se pokojem začal ozývat ten nejdokonalejší zvuk, co jsem kdy slyšel.
Můj démon vzdyhal hlasitěji, než obvykle, i jeho to odloučení mučilo, stejně, jako mě.
,,Jak blízko jsi..?"
Procedil skrze zaťaté zuby a rychlý pohled na něj mě poslal do absolutního pekla...
,,Já už... Skoro..."
,,Umm, jsi úžasný... Ta tvoje úzká prdel... Zblázním se z tebe..."
Zavrčel a přitvrdil...
Natiskl jsem se víc k němu, přisál se mu na rty a jeho vzdychaní se proměnilo ve zvuky absolutní euforie...
V tu chvíli jsem mu do úst vzdychl:
,,U-už..."
A krásně se udělal na jeho bříško.
Tae se prohnul ještě víc a vykřikl:
,,Ohhh... Kookie..."
Jeho tělo se pode mnou stále chvělo v dozvucích orgasmu a já ho líbal jako šílený.
Každou chvíli jsem mu vzdychl do pusy:
,,Miluju tě... Miluju tě..."
Ještě chvíli jsme tak zůstali.
Hladil mě něžně po zádech a s láskou líbal.
Pak se ale ozval zvuk dveří a hlasy kluků.
Podívali jsme se na sebe a Tae si povzdechl.
Jen neochotně jsem z něj slezl a oblékl se...
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...