Rozhodl jsem se, být upřímný, protože jsem si uvědomoval, jak těžké to pro něho muselo být, mluvit takhle otevřeně.
,,Já taky nikdy o žádného zájem neměl...
S holkama to bylo jiný... Bylo to fajn, ale..."
,,Ale co?"
,,Nikdy jsem žádnou nechtěl ani z poloviny tolik jako tebe..."
Přiznal jsem a cítil jak mi červenají tváře.
,,Počkej...!"
Smál se Tae.
,,Tak že ty jsi nikdy s žádnou z nich...?"
,,Ne..."
,,Jeone Jungkooku, já za tebe shořím v pekle."
,,Nech toho Tae, to není sranda..."
Bylo mi teď vážně trapně.
,,Sranda není to, jak moc se mi líbí představa, že se tě předtím nikdo nedotýkal tak jako já...
Ale vážně, proč jsi s nimi nikdy neměl něco víc?"
,,Necítil jsem potřebu to udělat. Dostali jsme se k líbání, pár dotekům a konec... Nechtěl jsem víc prostě."
,,A co kluci? Víš že ve světě k-popu je to normální, doteky, objímání a tak...?"
Zaváhal jsem, jestli mu mám odpovědět, ale když už jsme s tím začali...
,,Jednou jsem se líbal s klukem, byli jsme opilý a už je to dávno, bylo to spíš vtipné, než cokoli jiného, ale on teď je asi na kluky, tak nevím, jestli mě nechtěl zneužít."
Smál jsem se a Tae byl samozřejmě zvědaví.
,,Kdo to byl? Znám ho?"
,,Hm... Znáš... Byl to Chim..."
Taehyung se přestal smát a šokovaně na mě zíral.
,,Líbal ses s Jiminem?"
,,Jo, jednou... Jin měl narozeniny, potají jsme upíjeli alkohol na stole a pak šli ke němu do pokoje. Byla to sranda, žádný takový ten hot moment, prostě to bylo něco jako:
Co kdyby jsme to zkusili..."
,,Kde jsem byl já?"
,,To už nevím, ale pak jsi do toho pokoje přišel, já odešel k sobě a ty jsi zůstal u něj."
,,Pamatuju si to..."
Vypadal pořád hrozně šokovaně, nechápal jsem, proč, bylo to už asi tak před rokem a jen ze srandy.
,,Tae, co je?"
,,Nic jen... Nechápu, že to udělal..."
Pak mi to došlo a sevřel se mi žaludek.
,,Oh.. Ty a on... Už tehdy...?"
,,Ne, to už bylo po všem... Více méně...
Ale o to mi vůbec nejde."
,,Tak o co jde?"
,,Nechápu, kde vzal tu odvahu, je to větší hajzl, než jsem myslel... Ale to je jedno, pojďme se bavit o něčem jiném."
Já se o tom bavit chtěl dál, ale ve chvíli, kdy se Tae rozhodne, že už o něčem mluvit nebude,
tak o tom už prostě mluvit nebude, znal jsem ho v tomhle směru až moc dobře.
,,Okey mno..."
,,Přísahám, že jestli někdy bude vhodná doba, tak ti všechno vysvětlím Kookie, ale teď ještě ne. Okey?"
Beze slova jsem přikývl a on mi dal pusu na nos.
,,Ale něco bys mi říct mohl."
,,Hm?"
,,Ta tajemství ostatních..."
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...