Protože by mi Klaruska_S nedala pokoj a protože mi soukromá zpráva od majdavac99 neskutečně zvedla náladu, mám pro vás dnes ještě jeden díl ☺️
Jen upozorňuji, že není pro soft innocent Army's 💜😇Tae mě vášnivě políbil a strkal chodbou do jeho pokoje, kde mě shodil na postel, hned jak za námi zamknul dveře.
Ležel jsem na zádech a zrychleně dýchal, když jsem pozoroval to démonické stvoření, jak přechází po pokoji.
Otevřel svoji skříň a v ní šuplík, kterého jsem si nikdy dřív nevšimnul.
Vytáhl z něj černou krabici, velkou asi jako krabice od bot a s ní v rukou si klekl na postel.
,,Co je to...?"
Zeptal jsem se nervózně.
,,Tvůj trest miláčku..."
Zavrněl a krabici otevřel.
Posadil jsem se a zvědavě si prohlížel obsah.
Pouta, maska na oči, něco, co jsem nevěděl jak popsat, snad bičík, s koženými třásněmi, vibrátor, obojek, lubrikant a ještě pár věcí, které jsem ani nikdy v životě neviděl...
,,Tae..."
Zalapal jsem po dechu.
,,Já ti říkal, že nejsem úplně normalní Kookie..."
Usmál se, ale přišlo mi, že se obává mojí reakce.
,,Ty chceš...?"
,,Nejsem si jistý... S tebou je to jiné, protože... Protože tebe muluju a... Nechci tě vyděsit, nebo dělat něco, co by tě bolelo.... Jenže..."
,,Jenže co...?"
Naléhal jsem a pohrával si s pouty.
Byla jiná, nebyla to klasická železná pouta.
Tahle byla spíš jako kožené náramky s plyšem zevnitř, která se spojovala dohromady malou karabinkou.
,,Občas to na mě přijde, tyhle chutě...
Nemusíš s tím souhlasit, ne každému se to líbí a neboj se, že bych si na tyhle věci našel někoho jiného..."
,,Jimin to měl rád?"
Vypadlo ze mě, aniž bych přemýšlel a když jsem se o něm zmínil, došlo mi, že z vedlejšího pokoje už se přestali ozývat všechny ty zvuky.
,,Vážně se o tom chceš bavit?"
,,Chci to vědět."
Odpověděl jsem pevným a rozhodným hlasem.
,,Jen jako trest. Nikdy jsem neměl chuť ani potřebu hrát si s ním tímhle způsobem jindy, než když byl důvod ho za něco potrestat..."
Přiznal tiše.
,,A se mnou ji máš?"
,,Upřímně?"
Jen jsem přikývl na souhlas.
,,Často Kookie... Ne jen jako trest... Často si s tebou chci takhle hrát. A když tě mám za co potrestat tak... Ummm... Neumíš si ani představit, co se mi honí hlavou..."
Chvíli bylo ticho.
Snažil jsem se vstřebat, co mi právě řekl.
Nechal jsem svoji mysl, aby si dělala co chce a představil si ty věci, které jsem neznal, které pro mě byli tolik nové...
Ale Taehyung si moje mlčení vyložil po svém.
,,Hádám, že jsi v šoku a zvažuješ, jestli byl vůbec dobrý nápad začínat si se mnou..."
Zamrkal jsem, jak mě ta slova vytrhla z představ.
Chvíli jsem se mu díval do očí...
Moje mysl už zpracovala, jestli bych tohle chtěl zkusit nebo ne...
Naklonil jsem se k mému démonovi a velice nevinně mu zašeptal do ucha:
,,Ale ty mě máš za co potrestat hyungu..."
Tae nevěřícně zamrkal a zíral na mě.
Rozhodl jsem se, že si tohle užiju...
,,Líbal jsem Jimina, Tae..."
V očích mu vztekle zajiskřilo...
,,Myslím, že bys mě měl potrestat... Daddy..."
,,Kookie..."
Vydechl omámeně a já se nahý, v kleče vedle něj, začal věnovat jeho krku.
Taeho reakce mi ale nestačili, tak jsem se odvážil říct to nejhorší, co mě napadlo...
,,Líbilo se mi to hyungu... Líbilo se mi líbat jeho i Yoongiho..."
V příští vteřině jsem přistál na zádech a on seděl obkročmo na mě.
Pevně mi držel ruce vedle hlavy a já jen nevěřícně zíral na jeho neskutečně vzteklý výraz.
,,Tak tobě se to líbilo ano? No... Tak se postaráme, abys si zapamatoval, že ti nikdo a nikdy nedá to, co já..."
To já přece dobře vím miláčku, jsem si chci užít tuhle tvoji temnou stránku...
Pomyslel jsem si.
,,Ani se nehni..."
Zavrčel výhružně a slezl ze mě.
Abych byl upřímný, už jen pohled na něj mi nedovolil neposlechnout ho...
Položil krabici se všemi těmi hračkami vedle sebe a vytáhl z ní pouta.
Pomocí koženého řemínku mi nasadil na každou ruku jeden náramek, ale zatím je nesepnul k sobě
,,Poslední přání lásko?"
Zavrněl těsně u mých rtů, když se mi znovu usadil na klíně.
,,Jo... Nedávej mi tu věc na oči."
Tae se zarazil a pak zasmál.
,,Můžu s tebou dělat tolik věcí, co by tě boleli, nebo se ti nemuseli líbit a jediné, proti čemu jsi je maska na oči? Začínám se obávat, kdo z nás dvou je ten divnej, Kookie...."
,,Chci se na tebe u toho dívat..."
Přiznal jsem.
,,Ježíš baby... Ty budeš moje smrt..."
Zašeptal a začal mě vášnivě líbat.
Aniž by se odlepil od mých rtů, vytáhl z krabice obojek a když mi ho připínal, intenzivně zarýval prsty do mé kůže na krku.
Jeho dech byl zrychlený, oči úplně černé a kdykoli mě přestal líbat, všiml jsem si, že má pevně zaťaté zuby.
Znám ho, poznám, že se přemáhá...
A nestojím o to...
Ne teď....
,,Mohl bys s tím laskavě přestat?"
Řekl jsem vyčítavě a on okamžitě stuhnul.
Určitě myslel, že jsem si to rozmyslel...
,,S tím ovládáním."
Vysvětlil jsem a on na mě pořád nechápavě zíral.
,,Vidím to, vím, že se držíš zpátky a nechci, abys to dělal..."
,,Kookie... Neprovokuj mě..."
Řekl a u toho mu jiskřilo v očích.
Zvedl jsem hlavu a vzdychl mu do ucha:
,,Líbal jsem Chima..."
Pronesl jsem to velice pomalu.
,,Parchante..."
Zavrčel a rukou mi přitáhl obojek tak silně, že jsem až zalapal po dechu.
Pak mě hrubě začal líbat na rty.
Ruce, které jsem měl zatím ještě volné, jsem mu zapletl do vlasů a kdykoli jsem ho ně zatáhl, kousl mě do rtu, nebo do jazyka.
Bylo to nebezpečně dobré...
Zvedal jsem se v bocích a tlačil se tak k jeho tělu.
Nechápu, jak je možné, že jsem tak straně nadrženej, vždyť je to sotva pár minut co jsem se mu tak perfektně udělal do pusy...
,,Ahhh..."
Vzdychl jsem hlasitě, když mě začal kousat do krku, zatím co rukou svíral pevně moje vlasy.
,,Nezdá se mi to dost hlasité... Miláčku..."
Procedil skrze zaťaté zuby a slezl.
Dal mi nohy od sebe a klekl si mezi ně.
Nehty začal přejíždět od kolen na stehna, k tříslům a zase zpět a já pokrčil nohy.
Probíhal jsem se v zádech a měl nakročeno k tomu, abych začal škemrat o dotek na jiném místě, když se sklonil a kousl mě do jemné kůže na vnitřní straně stehna.
Okamžitě jsem mu zaryl nehty do ramenou a on zavzdychal, tak že mě to vzrušilo ještě víc.
Pokračoval rty i zuby výš po stehně, na třísla, kde jsem byl extrémně citlivý, což jsem ale do této chvíle nevěděl.
A Tae si samozřejmě všimnul...
Na jedné straně mě začal konečky prstů hladit přes boky k tříslům a na druhé straně se tomuto místu věnoval ústy...
Třásl jsem se a kroutil, myslím, že jsme společně právě objevili moji největší slabinu...
,,Tae...Ohh... Tae..."
Vzdychal jsem se zakloněnou hlavou a pod prsty, zarytými v jeho kůži cítil vlhko.
Omámeně jsem zvedl ruku a podíval se na ni...
Byla to jeho krev...
Tae zvedl hlavu, upoutalo ho, co dělám a sledoval mě, zatím co já, úplně poblázněný touhou a magickým stvořením, které mi klečelo mezi nohama, si prsty potřísněné krví ještě chvíli prohlížel...
Až jsem si je nakonec bezmyšlenkovitě strčil do pusy...
Sál jsem si vlastní prsty, které chutnali tak sladce po jeho krvi a vůbec si nevšiml, že mě Taehyung zaujatě sleduje.
,,Z jakého pekla jsi sem kurva přišel...?"
Zašeptal omámeně a ačkoli asi chtěl pokračovat v činnosti, kterou dělal původně, zvedl se a opřený o ruce se naklonil nade mě.
,,Zbožňuju tě... Neumíš si ani představit co se mnou děláš..."
Zašeptal naléhavě a hladově mě políbil.
,,Auuu...."
Vzdychnul jsem bolestí a rozkoší zároveň, když mě hodně hrubě kousl do spodního rtu.
,,Aish miláčku... Ty krvacíš..."
Řekl naoko lítostivě tím svým svůdným hlasem a špičkou jazyka slízl kapku krve z mých rtů...
,,Ježíš Tae..."
Vydechnul jsem vzrušeně a šokovaně zároveň.
Tohle bylo divný, bylo to hrozně divný a jsem si jistý, že by se mi to nemělo líbit...
Jenže popravdě...
Nic lepšího jsem nikdy v životě nezažil...
Tae se pomalu přes hruď a břicho vrátil mezi moje nohy a já se ho snažil upozornit na to bolestně tvrdé místo mého těla, tím, že jsem se zvedal v pánvi, ale ten zmetek se jen usmíval, když ho naprosto úmyslně vynechal a vrátil se k útokům na nově objevené slabé místo.
,,Prosím... Prosím..."
Zvedl hlavu a ten jeho úsměv a pohled mě poslali přímo do pekla.
,,Mhh? Co bys rád?"
,,Dotkni se mě tam... Prosím..."
Tae velice pomalu špičkou jazyka jel přes tříslo, na podbřišek a zase zpět, milimetr od mého péra a s úchylným potěšením se na mě u toho díval.
,,Prosím... Prosím... Tae..."
Byl jsem tak zoufalý, že jsem se snažil rukama nasměrovat jeho hlavu správným směrem.
Ale on si klekl a úsměvem si mě prohlížel.
Pak mi začal prsty přejíždět po krku, přes klíční kosti, na hrudník...
Přes ztuhlé bradavky a břicho, k pupíku, který prstem několikrát obkroužil...
Pokračoval na podbřišek a lehounce, mi přes něj nekonečně dloho přejížděl nehty...
Ani na vteřinku ze mě u toho nespustil pohled.
Já se zvedal rytmicky v bocích, jako blázen.
Kroutil se a vzdychal jeho jméno, když konečně sjel níž a jen tak letmo, jako by náhodou, zavadil prstem o špičku mého penisu.
Okamžitě jsem se s hlasitým vzdychnutím prohnul v zádech a přirazil k jeho ruce, cítil jsem to vlhko, které moje vzrušení zanechávalo na jeho prstech a zvedl se znovu.
On se ale nemilosrdně zasmál a svoji ruku stáhl.
,,Kurva Taehyungu... Prosím..."
Ježíš, mě se chtělo až brečet...
,,Tohle není odměna miláčku..."
Zašeptal a strčil mi ten prst vlhký od mého penisu do pusy.
Vím, že ho to dostává a tak jsem si dával záležet.
Sál jsem mu prst, jako by to bylo jeho péro a on tak nádherně zavzdychal, že jsem najednou nechtěl nic jiného, než aby byl už ve mě a já mohl posluchat jeho vzdechy.
,,Hmm... Možná bys mě teď dostal Kookie..."
Zašeptal mi do ucha a sevřel mi pevně krk.
,,Jaké to je baby, když ti řeknu, že bys mě teď mohl dostat tak, že bys šukal ty mě?"
,,Parchante..."
Bylo jediné, co jsem ze sebe dokázal dostat a on se hlasitě zasmál.
,,Hmm... Ale jak jsem řekl baby, tohle není odměna, teď si to fakt nezasloužíš... Na kolena!"
Poručil a já nejprve nebyl schopný zpracovat jeho slova, protože jsem byl příliš omámený.
,,Řekl jsem kleknout!"
Zavrčel a vytáhl mě za obojek do sedu.
Celý rozechvělý jsem ho poslechl a klekl si na kolena.
,,Zády ke mě."
Zavrněl.
A tak jsem se otočil a ruce si položil v kleče na stehna.
Tae si klekl za mě a hned začal můj krk zasypávat polibky a kousnutími.
Potom mě chytil za ruce, přidržel mi je za zády a s uspokojeným povzdechem, sepnul pouta k sobě.
,,Neumíš si ani představit, jak dokonalý mám teď výhled Kookie..."
Řekl a podle zvuku vzal něco z té krabice.
Měl jsem trochu strach, co bude dál, ale v mojí mysli byla i jistota...
Naprosto jsem Taehyungovi důvěřoval, věděl jsem, že mě miluje, že by neudělal nic, co by mi skutečně ublížilo...
Pak mě něco zašimralo na zádech.
Tae tou věcí přejel přes záda nahoru, ke klíční kosti a já uviděl co to je.
Byli to kožené třásně.
Ozval se zvuk švihnutí a třásně přistáli na mých zádech.
Na porvé to udělal velmi jemně, tak že jsem na to nereagoval jinak, než zadržením dechu.
Nápřáhnul se znova, tentokrát intenzivněji a pleskl mě bičíkem přes lopatky.
Tiše jsem vzdychnul a on se pořád moc hlídal, i když to udělal po třetí...
,,Víc..."
Vydechnul jsem.
,,Umm..."
Zavrněl potěšeně a přidal na intenzitě.
Pokojem se nesl zvuk pleskání kožených třásní o moje záda, spolu s mým vzrušeným vzdycháním.
Pane bože...
Mě se to líbilo, strašně se mi to líbilo.
,,Ještě..."
Žadonil jsem a Tae se zasmál.
,,Tak nevím, jestli tě vůbec trestám."
Podotkl a odložil bičík.
Záda mě neskutečně pálila, ale teď to bylo jedno.
,,Umm... Chceš si ještě hrát miláčku?"
,,Ano... Ano..."
,,To je dobře, já totiž ještě neskončil..."
Po těch slovech mě rukou zatlačil do lehu na břicho a pode mě dal velký polštář, tak že jsem měl zadeček o hodně víš, než zbytek těla.
Bylo to kvůli rukám za zády trochu nepohodlné, ale Tae se o můj komfort postaral tak, že mi dal polštářek i pod hlavu, tak že to bylo celkem v pohodě...
,,Víš, že máš nádherný zadek baby?"
,,Umm..."
Dostal jsem ze sebe, když začal prstem přejíždět po vstupu do mého těla.
A pak jsem ucítil jeho rty.
Kousl mě do jedné půlky tak silně, až jsem vykřikl a on se zasmál.
V tu stejnou chvíli, se z vedlejšího pokoje začalo znovu ozývat Chimovo vzdychaní.
,,Myslím, že jsme někoho probudili."
Poznamenal a já se jen zasmál.
,,Hmm... Doufám, že víš, že to beru jako výzvu..."
Chtěl jsem mu na to něco odpovědět, ale to, co pak udělal, mi absolutně zatemnilo rozum.
Rty a jazykem jel pomaličku po mém zadečku, až se špičkou jazyka dostal ke vstupu...
Zadržel jsem dech a pak slastí doslova vykřikl.
Jeho jazyk se hbytě dostal do mě a já naprosto zešílel...
Vzdychal jsem jako blázen a přirážel se zadkem k jeho rtům.
Tohle bylo nepopsatelné...
Rukou mi u toho mačkal půlky a nakonec k jazyku přidal i prst.
Po chvíli si klekl a věnoval si mi jen prstem...
A pak jsem se málem zhroutil...
Našel znovu to šílené místo...
,,T...Tae... Ježíš..."
Koktal jsem a vzdychal a on se tiše smál, zatím co ten citlivý bod stačili silněji.
,,Líbí...?"
Vzdychnul...
,,Ano... Ry...Rychleji... Tae..."
Zasmál se znova a vsunul do mě druhý prst.
Myslel jsem, že omdlím...
Vzdychání se proměnilo ve velmi hlasité stenaní a já už ani neslyšel zvuky z vedlejšího pokoje.
,,Miluju to tvoje vzdychání... Ještě Kookie... Ještě."
Oběma prsty začal rychle přirážet na to slastné místečko a já přidal na hlasitosti.
U toho znovu sáhl po bičíku a pleskl mě s ním silně přes zadek.
Znova a znova mě švihal koženými třásněmi a u toho se věnoval tomu kouzelném bodu uvnitř mého těla...
Všechno tohle mě doslova dohánělo k šílenství.
Třel jsem se o polštář pod sebou a vzdychal strašně nahlas...
,,Umm jen počkej až budu v tobě..."
Zavrněl Tae a jeho hlas byl hlubší a svůdnější, než obvykle...
,,Ahhh tak už mě šukej..."
Vzdychnul jsem a jeho to dostalo.
,,Řekni to znovu..."
,,Šukej mě... Prosím..."
Vytáhl ze mě prsty a ještě chvíli se mému zadečku věnoval rty, několikrát mě do něj kousnul a já pokaždé doslova vykřikl.
,,Víš, že je to trest, že ano baby?"
Zeptal se a za o obojek mě přitáhl do kleku ke svému tělu.
Rozkašlal jsem se, bylo to příliš těsné, chvíli jsem nemohl dýchat, ale že by mi to nějak vadilo, se říct opravdu nedá...
,,Na něco jsem se ptal!"
Zavrčel a za vlasy mi zvrátil hlavu dozadu.
Otevřel jsem oči a setkal se tak s jeho agresivním, temným pohledem.
,,Ano..."
,,Neslyším!"
,,Ano daddy, je to trest."
Vydechl jsem.
,,Ummm to je můj hodný baby boy, dostane odměnu..."
Zašeptal mi do ucha a chvíli mě líbal na krku.
,,Můžeš si vybrat... Buď lubrikant, nebo volné ruce baby, je to na tobě..."
,,Ruce..."
Řekl jsem bez přemýšlení.
,,Mhhh baby mi dělá radost... Víš co daddy chce?"
,,Co?"
,,Pořádně si užít tu tvoji prdelku bez lubrikantu."
,,Ohh tak už mě šukej prosím..."
Tae mě prudce strčil zpět do polštářů a rozpojil pouta.
Pak se sklonil a znova několikrát jazykem přejel přes místo, kde už jsem nechtěl nic jiného, než jeho péro.
Slyšel jsem, jak si plivl do dlaně a ucítil jeho mokré prsty a pak už špičku péra.
Ummm mám čekat?
Bože, fakt ho hrozně chci...
Pomalu do mě zasouval a když byl tak v půlce, prostě jsem to nevydržel a přirazil.
,,Ahhh..."
Ozvalo se nejhlasitější zasténání, co jsem od něj kdy slyšel a mě to málem způsobilo srdeční zástavu.
,,Pane bože... Jsi tak strašně úzký..."
Zavzdychal a pevně prsty sevřel můj zadek.
Lehce jsem přirazil, i když to strašně bolelo.
,,Ne baby, ani se nehni..."
Procedil skrze zaťaté zuby.
,,Proč? Jsem v pohodě..."
Vzdychnul jsem a chystal se udělat další pohyb.
,,Ale já ne..."
Vydechnul.
,,Jestli se hneš, tak přísahám, že se hned udělám."
Tak tohle mě dostalo.
Tae rozdýchával nával svých pocitů a já vzrušený a potěšený tím, jaký na něj mám vlil, trpělivě čekal.
Když konečně udělal pomalý pohyb.
Možná příliš pomalý...
Tak jsem se alespoň prohnul v zádech a on se tím dostal neskutečně hluboko.
Slyšel jsem ho, jak slastně zavzdychal a nedalo mi, abych se neotočil.
Byl to nejvíc sexy pohled, který jsem kdy viděl.
Taehyung svíral moje boky, jeho oči byli zavřené, hlavu měl zakloněnou a na tváři slastný úsměv.
,,No ty vole..."
Vydechnul jsem a on jen pootevřel oči, aby se na mě usmál a olízl si rty.
Pořád jsem ho sledoval a on přirazil znova...
Sevřel pevněji moje boky a začal s pomalými pohyby...
Dělal to velice pomalu a hrozně hluboko.
Prohýbal jsem se v zádech a snažil se ho donutit, aby mi to dělal rychleji tím, že jsem se sám přirážel proti jeho tělu, ale on mi položil ruku těsně nad zadek a zatlačil dolů.
Chytil mě za ruce, zatáhl mi je dozadu.
Bylo to sice nepohodlné, ale byl tak tělem v podstatě mezi mýma rukama a dostával se ještě hlouběji, tak že myšlenka na to, že by mi mohl vyhodit rameno, mě opustila ve vteřině.
Šukal mě pomalu, užíval si každý pomalý zásun do mého těla a já cítil každičký centimetr toho jeho velkého, tvrdého péra.
Záviděl jsem mu ten pohled, pamatoval jsem si to až moc dobře...
,,Rychleji..."
Vydechl jsem.
Uslyšel jsem jeho zvrhlý smích a on mi pustil ruce.
Prudce jsem spadl zpět do polštářů a v další vteřině jsem mu klečel v klíně, jak si mě za obojek vytáhl nahoru.
Dal jsem kolena víc od sebe, abych chytil balanc a Tae, v kleče za mnou, se zaklonil dozadu.
Prudce se zvedl v pánvi a přirazil hrozně hluboko.
,,Tae..."
Vydechl jsem...
Chytil si mě za boky a nepatrně zrychlil pohyb.
,,Bože ano... Ještě..."
,,Ohh víc nahlas miláčku..."
Vydechl a jednou rukou mě chytil za krk.
Nadzvedl jsem se a se zakloněnou hlavou, opírající se o jeho rameno otevřel oči.
,,Prosím..."
Vzdychl jsem a on se na mě podíval.
Sjel jednou mi rukou na bok a tvrdě si mě přirazil do klína.
,,Copak baby?"
Zavrčel a chytil mě za vlasy, aby si mě ještě víc zaklonil, na což jsem reagoval hrozně hlasitým vzdychnutím.
,,Hmm...?"
Zavrněl.
,,Víc daddy..."
Vzdychl jsem.
,,Ahhh baby... Zbožňuju tě..."
Vydechl a pustil moje vlasy, aby mě zatlačil zpět dolů.
,,Chci se na tebe dívat..."
Řekl najednou a jeho vzrušení opustilo moje tělo.
Nesouhlasně jsem zakňoural a tvářil se na něho jako ublížené děcko...
A pak mě něco napadlo...
Byl jsem v hravé náladě a tohle se mi líbilo, když jsem byl jeho baby boy...
No a jemu taky...
Otočil jsem se čelem k němu, klekl si a položil ruce na stehna.
Sklopil jsem hlavu a zvedl k němu jen oči.
S nejnevinnějším pohledem i tónem, jaký jsem uměl jsem řekl:
,,Může baby po daddym něco chtít..?"
Tae na mě šokovaně zíral a bezmyšlenkovitě si sjel rukou na vlastní péro.
,,A co?"
Vydechl...
Usmál jsem se jeho reakci.
Po kolenou jsem se přisunul k němu a pažemi ho objal kolem krku.
Díval se mi do očí a čekal.
,,Pojď se mnou do kuchyně daddy... Prosím..."
Zavrněl jsem nevinně a jeho už tak tmavé oči, potemněli ještě víc...
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...