,,Musíš se ode mě držet dál Kookie... O to jde... A když to neděláš, je pro mě těžší chovat se tak, jak je správné..."
,,Nejsem dítě, dokážu se rozhodnout sám, co pro mě je nebo není správné..."
,,Máš pravdu, ty nejsi dítě, ale máš něco, co já nemám, něco, co je na tobě to nejlepší a nejhorší zároveň... Je to ta tvoje nevinnost, ta dobrota a čistota... Děsí mě představa že bych tě zničil... A já bych tě zničil... Věř mi..."
,,Seru na nevinnost..."
,,Nedělej to Kookie... Neříkej mi tyhle věci..."
Tae byl úžasný, byl nádherný v tom osobním boji sám se sebou...
Možná že teď byla ta chvíle na to, abych to prostě nechal být...
Možná že teď jsem s ním měl souhlasit a nehrát si s ohněm...
A nebo taky ne...
,,Seru na to Tae..."
Řekl jsem a pak, aniž by to čekal, naklonil jsem se blíž, chytil ho za krkem a prostě ho políbil...
Tae se lehce odtáhl, ale přerušil jen kontakt našich rtů, opřel se svým čelem o to moje...
,,Kookie..."
Vydechl...
,,Ne Tae, já už se rozhodl co chci..."
Díval jsem se mu do očí a viděl každickou změnu jeho výrazu, viděl jsem, jak jeho oči poteměli...
Olízl si rty, naklonil hlavu...
A já se začínal propadat do svého osobního pekla...
,,A co chceš Kookie...?"
Mhhh... Můj démon byl zpět a já, ubohý blázen se těšil na mučení...
Než jsem odpověděl, Tae se naklonil ke mě a políbil mě, jen jemně na rty...
Byl jsem jako omámený, vůbec mi nedocházelo, že mě tím zatlačil dozadu a donutil mě tak, abych si lehnul.
Měl jsem hlavu na opačné straně postele, než by měla být, shrnul jsem si peřinu pod sebou pod hlavu, aby mi bylo pohodlně, Tae byl nade mnou a díval se...
,,Tak co je to, co chceš Kookie..?"
,,Tebe... Chci tebe..."
Odpověděl jsem poslušně.
Pekelný tvor nade mnou se usmíval a pak se ke mě sklonil...
Políbil mě na krk... Jednou... Podruhé...
Špičkou jazyka přejel po lini čelisti...
Moje ruce vklouzli pod jeho tričko a já mu prsty jezdil po zádech.
,,Taky tě chci Kookie..."
Vydechl mi přímo do ucha a já místo odpovědi jen vzdychnul a zaklonil hlavu.
Tae vjel rukama pod moje tričko zatím co mě vášnivě líbal.
,,Tae..."
Vydechnul jsem prudce, když zuby stisknul jemnou kůži na mém krku.
,,Ano, Kookie?"
Oh bože... Musel vědět jak moc mě to dohání k šílenství, proto mi to pořád dělal, vyslovoval mé jméno tak pomalu, jako by si užíval každou jednotlivou reakci mého těla na tohle jeho jednání.
,,Tae... Myslím... Myslím, že z tebe zešílím..."
,,Nápodobně Kookie..."
Vyhrnul mi triko a naznačil, abych se zvedl, aby mi ho mohl sundat, sedl si obkročmo na mě a chvíli se díval...
Viděl jsem potěšení a vášeň, kterou jen těžko ovládal.
Nakonec si prohrábnul vlasy, pomalu si olízl rty a se slovy:
,,Ty budeš moje jízdenka první třídou do pekla..."
Si svléknul i svoje triko.
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...