A zase ta koupelna (Část 1.)

2.4K 179 4
                                    

Příště nás čeká trochu delší díl, protože nemám srdce na to, takovou scénu v půlce stopnout 😇

Můj mozek najednou zafungoval, jako by našel nějaké maličké zbytky sebeůcty...
,,Ne, přišel jsem se vysprchovat..."
Odseknul jsem naštvaně a udělal krok ke sprše a tím i k němu.
,,No tak prosím..."
Mávnul pobavený, pekelný tvor dramaticky směrem ke sprše.
,,Nebudu se sprchovat před tebou, vypadni!"
,,Pročpak, Kookie?"
Oh... Zase ten způsob výslovnosti mého jména, bylo to jako tiché předení, jako by to slovo vydechoval, jako by si užíval chuť mého jména a pohled na mě přitom...
Olízl si rty a udělal dva kroky ke mě, pomalým pohybem vymazal mezeru mezi námi, sklouzl pohledem dolů, tvářil se tak nevině, že kdybych ho neznal, tak bych mu to i věřil.
Velice pomalu jel pohledem po mém těle nahoru, když se na chviličku zastavil u nahého břicha, kousl se do spodního rtu a pokračoval nahoru, až se mi podíval do očí...
Ten pohled byl vyloženě destruktivní...
,,Proč se nejdeš vysprchovat Kookie? Stydíš se?"
Zavrněl jako zlé zvrhlé kotě a znovu mě sjel pohledem...
,,Mhhh... Myslím, že nemáš za co..."
Oh bože a je to tu... Můj malý problém je zpět...
A on to ví, musí to v tom debilním ručníku jít hrozně vidět, ale netroufám si podívat se...
,,Jdi do hajzlu Tae..."
Vyprskl jsem vztekle a pokusil se do něj vrazit ramenem, abych se tak dostal do sprchy, s tím že budu doufat, že prostě odejde.
Ani nevím, jak se to stalo, ale najednou mě chytil za ramena a hrubě mě přirazil na zeď vedle sprchy.
Nalepil se svým tělem na to moje, tak těsně, že jsem sotva mohl dýchat, jeho stále mokré břicho bylo přitisknuté na tom mém.
Jednu ruku měl na mé klíční kosti a tlačil mě zády na studené kachličky, druhou měl volně podél těla, díval se mi do očí a já prostě nebyl schopný žádného odporu.
Naklonil se k mému uchu a zašeptal stejnou větu jako při zkoušce:
,,Chceš si hrát, Kookie...?"
Ztlačil svým tělem ještě víc na to moje a já najednou s překvapením zjistil, že i on pod ručníkem skrývá stejný problém, jako já...
Zhroucení jakékoli sebekontroly přišlo okamžitě a já jen odevzdaně vydechl:
,,Ano..."
Potěšený démon se sladce usmál a lehce mě kousl do ucha...
,,Ano co, Kookie...?"
,,Ano, chci...."
Odpověděl jsem se zakloněnou hlavou...
,,Mhhh..."
Vzdychl Tae a špičkou jazyka mi přejel přes celé ucho...
Tenhle malý dotek, roztřásl celé moje tělo.
Od prstů u nohou až po kořínky vlasů mi naskočila husí kůže.
,,Jsi tak sladký Kookie... Ta tvoje nevinnost mě dohání k šílenství..."
Zašeptal a začal mě líbat na krku.
Byl jsem jako opilý, omamený tímhle stvořením, které vypadalo tak nevině a jednalo...
No prostě takhle, jako Kim Taehyung...
Jeho ruka už mě netlačila tak silně ke zdi, už tu nebyla možnost, že bych kladl odpor, přejížděl mi lehounce konečky prstů po klíční kosti, přes linii čelisti a u toho mě nepřestával líbat.
Teď už to nebylo tak něžné jako na začátku, sál jemnou kůži na krku, lehce mě kousal a já se propadal někam, kde jsem to neznal, nevím, možná do pekla?
Upřímně, je mi to teď naprosto u prdele.
Najednou mě líbat přestal, ustoupil o krok do zadu a díval se..
Jeho oči byli jiné než obvykle, hrozně temné, skoro až černé, zřetelně jsem viděl, jak zrychleně dýchá, usmíval se, ale ne s tou stupidní maskou, usmíval se tak nějak zvrhle a drze, ale upřímně a šťastně.
Udělal další krok do zadu a mě se chtělo začít křičet...
Co to sakra zase dělá? Jestli má v plánu si se mnou zase zahrávat, tak přísahám, že mu ten dokonalý obličejík rozmlátím...
Tae, který si všimnul mého výrazu a pochopil, zašeptal:
,,Neboj se..."
Rychlým pohybem přešel ke dveřím, které zamknul a na zpáteční cestě zhasnul.
V první vteřině jsem neviděl nic, ale poté, co si moje oči zvykli na tmu, bylo vše zřetelně vidět díky světlu z pouličních lamp, které dopadalo skrze dvě malá okna.
Vrátil se ke mě, poslední krok zpomalil, prohlížel si mě tak, že jsem cítil jak rudnu ve tvářích.
Opřel se rukou těsně vedle mojí hlavy a tělem se naklonil ke mě.
,,Kde že jsme to skončili...?

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat