ÄŒas bez nÄ›j mi utÃkal neskuteÄnÄ› pomalu...
Nakupoval jsem s rodiÄi, trávil Äas s pÅ™Ãbuznými, které jsem vidÄ›l snad dvakrát v životÄ› a nemyslel na nic jiného, než na nÄ›j...
ChtÄ›l jsem jÃt brzy spát, aby mi to utÃkalo rychleji, když mi pÅ™iÅ¡la zpráva...Taeâ¤ï¸: Baby chybÃÅ¡ mi...
Já: Ty mě taky a moc 😔
Taeâ¤ï¸ Co jsi dnes dÄ›lal?
Já: Byl jsem nakupovat, koupil jsem si kalhoty. MyslÃÅ¡ že mi sluÅ¡Ã?
Taeâ¤ï¸: Sakra baby...
Já: Hm? ☺ï¸
Taeâ¤ï¸: NechtÄ›j vÄ›dÄ›t, co s tou prdelkou udÄ›lám, až budeme doma
Já: Chci to vědět...
Taeâ¤ï¸ Baby no tak, zaÄÃnám mÃt problém
Já: Můžu to vidět?
Taeâ¤ï¸:
Já: Ohh... Sakra... Chci tě...
Taeâ¤ï¸ A co chceÅ¡ baby? ChceÅ¡ moje péro?
Já: Jo, chci... Chci abys mÄ› Å¡ukal, zatÃm co ti budu vzdychat do ucha...
Taeâ¤ï¸ ZkouÅ¡el jsi nÄ›kdy sexting baby?
Já: Ne...
Taeâ¤ï¸: Co kdybys zamknul dveÅ™e a pÅ™edstavil si, že tvoje ruka je moje...?
Já: Okey...
Taeâ¤ï¸: Fajn miláÄku, pÅ™edstav si moje rty, jak mÃřà po bÅ™ÃÅ¡ku dolů, až na podbÅ™iÅ¡ek, kde tÄ› kouÅ¡u a ty se už kroutÃÅ¡ nedoÄkavostÃ, abych tÄ› vzal do pusy...
Já: Sakra Tae, co mi to dÄ›láš? ZbláznÃm se z tebe, chci abys mi kouÅ™il... Ale nÄ›co bych chtÄ›l jeÅ¡tÄ› vÃc...
Taeâ¤ï¸: A co?
Já: Chci abys mi to dÄ›lal prstama a u toho mÄ› lÃbal...
Taeâ¤ï¸: Kurva Kookie...
Já: Tae já to nevydržÃm... Chci tÄ›....
Taeâ¤ï¸: OÅ¡ukám tÄ› tak, že si na tu prdel nesedneÅ¡.
Já: Nemůžu se doÄkat, až budu pod tebou a ty až na doraz ve mÄ›... Budu ti vzdychat do ucha tvoje jméno tak dlouho, dokud se do mÄ› neudÄ›láš...
Taeâ¤ï¸ DÄ›láš si to baby?
Já: Jo...
Taeâ¤ï¸: Chci tÄ› slyÅ¡et...
Já: To je blbý, navÃc naÅ¡i jsou ve vedlejÅ¡Ãm pokoji
Taeâ¤ï¸: Ty vÃÅ¡, že je mi to jedno, chci slyÅ¡et svoje baby...
VyděšenÄ› jsem koukal na mobil na jeho zprávy a najednou se z notebook na mém noÄnÃm stolku ozval typický zvuk pÅ™icházejÃcÃho hovoru na skype.
Byl to Tae, samozřejmě...
Dal jsem si notebook na klÃn a s povzdechem videohovor pÅ™ijal.
ČTEŠ
Fake love
Fiksi PenggemarCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...