,,Jsi malej ďábel Kookie."
Řekl Taehyung s úsměvem a podával mi kalhoty, zatím co on už oblečený byl.
Neskutečně mě bolela prdel a on si mého bolestného výrazu samozřejmě všiml.
,,Oh, bolí tě zadeček? Pojď ke mě..."
Přitáhl si mě k sobě.
,,Promiň baby, ale byl jsi jako šílený, nešlo to jinak než ti tu prdel ošukat tvrdě."
Chvíli jsem na něj fascinovaně zíral, než se mi podařilo vzpomenout si, jak se dýchá a odpovědět:
,,Nech toho..."
Vypadlo ze mě tichým hlasem.
,,Mhh, proč baby?"
Zavrněl mi do ucha a následně ho začal jemně objíždět špičkou jazyka.
,,Nebo to budeme muset zopakovat a ostatní nás už zabijou."
Řekl jsem naprosto upřímně a Taeho to dost pobavilo, ale kývl na souhlas.Ruku v ruce jsme scházeli dolů po schodech.
Kluci na nás házeli nepříjemné pohledy, krom Jimina, který se usmíval od ucha k uchu.
,,Vážně je nutný píchat všude, Tae?"
Zeptal se naštvaně Jin a Jimin vyprsknul smíchy.
,,Hele, tentokrát to nebyla moje vina."
Bránil se Tae a já začínal rudnout.
,,Jo, jasně... Chudák Kookie, podívej se, vždyť sotva chodí."
Poznamenal Yoongi, který už taky neměl ke smíchu daleko.
,,Umm... Tae říká pravdu... S-sorry kluci..."
Vykoktal jsem a zíral do země.
Tae mě odtáhl na gauč a já si opatrně sedl, což způsobilo další záchvat smíchu u Chima.
,,Okey, jestli už jste všichni skončili, zapnul bych kameru, ať něco natočíme."
Vložil se do celé věci Namjoon a kolem se začínalo vše uklidňovat.
Nam zapnul kameru, položil ji na skříň naproti stolu a gauči, kde jsme se všichni, až na Yoongiho posadili.
Ten se uvelebil na zemi.
,,1..2..3 Ahoj, jsme BTS..."
Řekli jsme sborem.
,,A tohle je náš den na horách."
Pokračoval Joonie.
,,Tak že kluci, plán je takový... Budeme závodit v několika disciplínách na svahu, to na čem pojedete si vylosujete. Potom si dáme nějaké stolní hry tady a pak už asi budeme všichni moc zničení a půjdeme spát. Yoongi, vyber si číslo, jedna, až sedm..."
,,Tři..."
Odpověděl hned.
,,Máš lyže."
,,To neee!!!"
Křičel Suga zoufale.
Začínalo to být vtipné.
Už jen představa Yoongiho na lyžích mě neskutečně bavila.
ČTEŠ
Fake love
ФанфикCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...