Demons

1.4K 138 12
                                    

Posadil jsem se, abych viděl, co se bude dít dál.
Tae došel k židli, kterou předtím umístil před postel a naznačil Chimovi aby se zvedl.
Pomohl mu, přidržoval židli a dovedl ho k posteli z boku.
Židli na kterou znovu Chima posadil čelem k nám, umístí těsně vedle postele.
Vrátil se ke mě a pevně uchopil konec mého pásku.
Jimin hned vedle nás mě neskutečně znervózňoval.
,,Tae... Já... Nechci aby mě viděl nahého."
Špitnul jsem tiše.
Taeho moje stydlivost potěšila, protože hned po té mě něžně políbil na ústa.
Po chvíli líbání vstal, došel ke dveřím a zhasnul světlo.
Když se vrátil, stisknul vypínač nad čelem postele a lůžko ozářilo slabé fialové světlo diod, zabudovaných po obvodu celé postele.
V téhle atmosféře jsem se cítil poněkud lépe, více uvolněně a nechal jsem démona, aby mi sundal kalhoty.
Do mé mysli se začali vkrádat myšlenky na to, jak bych chtěl Chima dohnat k zoufalství, zároveň potěšit Taeho a užít si to na maximum...
Cesta k tomuhle cíli byla prostá...
Ukázat Jiminovi, jak moc si to s Taem užívám a možná ho i tak trochu schválně provokovat.
Něco ve mě, mělo chuť spojit moje a Taeho démonické stránky, užít si, tak jako si užíváme vždy a zároveň bych tím Taehyunga potěšil a potom, co jsem provedl, si to opravdu zaslouží...
Klekl jsem si, natáhl se k Taeho uchu a velice tiše zašeptal:
,,Chceš ho potrestat, nebo dohnat k šílenství?"
Nesnažil jsem se ani tvářit nevinně, v tomhle nic nevinného nebylo.
Tae po mě hodil překvapený pohled, který se začal měnit, když sledoval můj perverzní úšklebek na rtech.
,,To druhé, rozhodně..."
Vydechl fascinovaně.
,,Dobře miláčku, ukážeme mu, jak moc my dva patříme k sobě..."
Zavrněl jsem tiše.
Tae se usmál a vydechl:
,,Zbožňuju tě..."
Pak se odtáhl a položil na polštář, jen pár stop od Chima, který vše zaujatě sledoval.
Prstem mě přivolal k sobě a o poznání hlasitěji, tím svým démonickým tónem řekl:
,,Pojď si hrát..."
Po čtyřech jsem dolezl až k němu a posadil se obkročmo na jeho vzrušený klín.
Hned mi na bocích přistály ruce, kterými mě několikrát posunul dopředu a zase zpět, abych se tak zadečkem otřel o jeho péro.
Pořád jsem byl trochu nesvůj, konec konců, Jimin byl jen kousek od nás a mě se pořád moc nedařilo zapomenout na jeho přítomnost, ale přesto mi ze rtů uklouzlo tiché vzdychnutí.
Tae mě doslova propaloval pohledem a moje hlava začínala vypínat.
Zatahal jsem ho za lem trička a naznačil mu, aby se nadzvedl, když jsem se konečky prstů dotkl jeho nahé hrudi, zhroucení sebekontroly přišlo velmi rychle...
Hladově jsem přitiskl rty k jeho klíční kosti a nasál tu horkou a hebkou kůži, abych ji následně stiskl zuby.
Tae se křečovitě napjal a pevně sevřel moje vlasy v dlani.
Hodil jsem po něm rychlý pohled a s úsměvem pochopil, že se snaží před Chimem nevzdychat jako nadržená děvka.
Velimi nevinným tónem jsem mu začal pomalu šeptat do ucha:
,,Vím co děláš lásko, ale my patříme jeden druhému, ne jen já tobě..."
Pečlivě jsem vydechoval každé slovo a Tae se zachvěl, viditelně na hranici sebeovládání.
Tiše jsem se mu zasmál do ucha a pak ho objel jazykem, což způsobilo první něžné zasténání z jeho úst.
Vzal jsem to jako výzvu a pokračoval rty i jazykem níž, až k bradavce.
Když jsem ji stiskl zuby ozvalo se kouzelné:
,,Ahhh..."
Usmál jsem se a pak to zopakoval, s rukou klouzající dolů po bříšku, až k jeho pásku.
Pokračoval jsem po středu břicha, zanechávajíc jazykem vlhkou cestičku na jeho kůži a než jsem se dostal k podbřišku, pásek už jsem měl rozepnutý, stejně jako knoflík i zip jeho kalhot.
Neubránil jsem se rychlému pohedu na Jimina...
Ten vypadal přímo fascinovaně...
Na nějaké protahování jsem byl až příliš vzrušený, hned jsem mu stáhl kalhoty a když se přede mnou ocitl jen v boxerkách, položil jsem na tu velkou bouly pod nimi obě ruce.
Jen položil a čekal, s pohledem upřeným k němu a vzrušeným úsměvem na tváři.
Nezklamal...
Prohnul se v zádech a s hlasitým výdechem se mi o dlaně otřel.
Jimin zíral s otevřenou pusou.
Musím přiznat, že jsem se cítil skvěle, když jsem předváděl, jak moc mám ochočeného tohohle démona.
Tae po mě hodil rychlý pohled a já okamžitě i beze slov pochopil, že přistoupil na moji hru a dovolil mi, abych se takhle předváděl.
Rozhodl jsem se, ukázat Jiminovi, to, co nedokázal nikdo přede mnou...
Možná to bylo ošklivé, možná ano, ale mě i Taemu se to líbilo přesně takhle...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat