A tak jsem sklopil oÄi a hrál si s lemem deky.
Jasně, že jsem byl zvědavý, ale...
I tak, nebylo vhodné, abych vidÄ›l takové fotky, navÃc nÄ›koho, koho znám.
,,Já ti tu fotku co mu posÃlám klidnÄ› ukážu."
Přerušil proud mých myšlenek Taehyung.
,,Um... Ne, to... To je dobrý. NemusÃm to vidÄ›t."
Vykoktal jsem s ÄervenajÃcÃmi tvářemi.
,,A chtěl bys?"
UpÅ™ÃmnÄ›...
Možná ano, ale je to něco, co bych mu mohl prostě přiznat?
JasnÄ›, Tae je jinej, v tÄ›hle vÄ›cech, málo co mu pÅ™ijde divný, ale tÃmhle jsem si jistý nebyl.
,,No tak baby, je to jen fotka, nemusÃÅ¡ se stydÄ›t, jestli jsi zvÄ›davej."
DobÃral si mÄ› s úsmÄ›vem a já se na nÄ›j koneÄnÄ› odvážil podÃvat.
Vypadal v pohodÄ›, pobavenÄ›...
Tak jsem jen nejistÄ› pÅ™ikývl a Tae mi strÄil telefon pÅ™Ãmo pÅ™ed obliÄej.,,Wow..."
Vyhrknul jsem bez rozmyslu.
,,Jo, já vÃm..."
OdpovÄ›dÄ›l mi Tae se smÃchem.
,,Tae proÄ to nenà divný? Já vÃm, že by to být divný mÄ›lo... UkazujeÅ¡ mi tady prdel jinýho kluka, kterou máš v mobilu, já pÅ™iznám, že ta prdel je prostÄ› hot as fuck a stejnÄ› to nenà divný..."
Tae mÄ› polÃbil něžnÄ› do vlasů a pÅ™itiskl k sobÄ›.
,,Protože, my dva patÅ™Ãme k sobÄ› baby... Miluju tÄ›."
,,Já tebe taky a moc..."
,,MusÃme jÃt balit ty vÄ›ci zlato, aÅ¥ už nám dá Jinie pokoj a nemá zas nÄ›jakej problém."
Měl pravdu.
NechtÄ›lo se mi z postele, ani z jeho teplé náruÄe, ale jinak to neÅ¡lo...
Posadil jsem se a zaÄal hledat obleÄenÃ, stejnÄ› jako Tae.
Ten se ale po chvÃli zarazil a ustaranÄ› na mÄ› koukal.
,,Co je?"
Sklopil pohled a skousl si ret.
,,BojÃm se, že ti jednou fakt ublÞÃm..."
Poznamenal a prstem přejel po mém břiše.
PodÃval jsem se a uvidÄ›l desÃtky drobných Å¡krábanců.
,,To nic Tae."
,,Je to s tebou těžký vÃÅ¡?"
Zasmál jsem se, zatÃm co jsem si oblékal triko.
,,Oh, takže je to moje vina?"
,,Jo, dá se Å™Ãct že je. Ty seÅ¡ totiž blázen Kookie. Necháš mÄ› dÄ›lat vÅ¡echny ty ujetý vÄ›ci a jeÅ¡tÄ› si to užÃváš snad vÃc, než já. No a já pak absolutnÄ› ztrácÃm kontrolu... Vypadáš tak nevinnÄ›, ale seÅ¡ jak malej démon."
Oba jsme se tomu smáli.
Pak ale zvážněl a tiše řekl:
,,ZmÄ›nil jsem tÄ›... A nevÃm, jestli je to dobÅ™e, nebo ne, chápeÅ¡?"
,,SpÃÅ¡ jsem dÃky tobÄ› naÅ¡el sám sebe Tae a to rozhodnÄ› dobÅ™e je."
Tae najednou vypadal smutnÄ›.
PÅ™ipomnÄ›lo mi to naÅ¡e zaÄátky, kdy tolik zdůrazňoval moji nevinnost a fakt, že on je Å¡patný.
Posadil jsem se tÄ›snÄ› vedle nÄ›j a vzal ho kolem ramen, pořád se dÃval dolů, když pokraÄoval:
,,VÃÅ¡, miluju tÄ›, miloval jsem tÄ› už dávno pÅ™edtÃm, než mezi náma nÄ›co bylo a i když jsem v jednu dobu pÅ™esvÄ›dÄil i sám sebe, že žádné city k nikomu nemám, nÄ›kde uvnitÅ™ jsem vÄ›dÄ›l, že to nenà pravda, pokud jde o tebe.
A pak, když to mezi námi zaÄalo a ukazovalo se, jaký jsi, zamiloval jsem se do tebe znova. Miluju tÄ› Å¡Ãleným způsobem, takovým tÃm, kdy mi jde o tebe vÃc, než o mÄ› a nÄ›kdy se bojÃm Kookie, toho, že jsem tÄ› zkazil svým způsobem, chápeÅ¡?"
Posadil jsem se mu na koleno a zvedl jeho hlavu.
,,Jediný, co jsi na mÄ› zkazil je, že jsem pochopil co je milovat a pÅ™ijal sám sebe takového, jaký jsem Tae a tuhle chybu ti odpouÅ¡tÃm."
DÃval se mi do oÄà a vypadal tak něžnÄ›.
,,Ty můj Å¡Ãlený králÃÄku..."
Řekl a polÃbil mÄ›.
LÃbali jsme se a jak už to u nás na dormu je zvykem, nÄ›kdo zaklepal na dveÅ™e.
,,Ehhh..."
Vzdychnul Tae frustrovanÄ› a Å¡el otevÅ™Ãt, zatÃm co já se snažil rychle upravit rozházenou postel.
ČTEŠ
Fake love
Fiksi PenggemarCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...