Mlčeli jsme, v tuhle chvíli nebylo co víc říct.
Ano, měl jsem v hlavě milion otázek, ale nechtělo se mi tuhle chvíli pokazit.
Ticho prolomil po chvíli opět Tae...
,,Jsem příšerný člověk Kookie, jsem sobec... Vím, jak špatné je tě chtít, vím jak moc ti můžu ublížit, ne jen fyzicky... Vím, že to nejlepší je, držet se co nejdál od tebe, ale já nevím jak to udělat. Tolik bych si přál abys mě poslal pryč, abys to se mnou vzdal, protože se mnou nic dobrého nezažiješ. Chtěl bych, abys někoho měl, někoho koho budeš milovat a on tebe a nebude to jen o sexu, ale zároveň mám chuť vyrvat srdce z těla každému, kdo se na tebe jen podívá... Kookie... Nechci ti ublížit, ale udělám to, jsem takový..."
Taemu se zadrhl hlas a mě se chtělo brečet. Nenáviděl jsem to, nenáviděl jsem, když trpěl...
Otočil jsem se k němu a posunul se výš, abych mohl sevřít v náruči já jeho.
,,Tae..."
Hladil jsem ho po vlasech.
,,Nesmíš tohle dělat, nesmíš si pořád něco vyčítat, já se sám rozhodl, sám jsem na sebe vzal riziko, ty jsi mě varoval a já to beru na vědomí, ale přesto... Nemůžu bez tebe být. Já... Mám tě rád... Záleží mi na tobě... Nemůžu žití s pocitem, že se trápíš..."
,,Kookie prosím, tohle ne... Vzdal jsem se snahy se od tebe držet dál, ale nesmíš na mě chodit s city... Můžeme mít tohle všechno, ale já milovat neumím... Dám ti fyzickou lásku... Oh... Mám jí vůči tobě tolik, že nedokážu mít nikoho jiného, ale jinak to neumím. Pokud tohle chceš, musím si být jistý, že ke mě nic necítíš... Musíš mi to říct, kdyby to bylo jinak, nesměl bych nic z tohohle už nikdy dovolit, protože by to znamenalo, že ti ublížím, vždycky bys čekal něco víc, co bych ti já dát nikdy neuměl. Tak že Kookie... Cítíš ke mě něco víc, než přátelství?"
Musel jsem se rozhodnout, když mu řeknu pravdu, ztratím všechno tohle, když mu budu lhát, budu s tím muset žít...
Rozhodl jsem se rychle...
,,Ne Tae, mám tě rád jako nejlepšího přítele, jako bratra... Toužím po tobě a nechci se vzdát tohohle podivného vztahu, ale nic víc v tom není..."
,,Dobře baby..."
Odpověděl a políbil mě na hrudník.
,,Ale Tae, musím se tě zeptat... Nikdy jsi nikoho nemiloval?"
,,Oh, ale ano, jednou ano..."
,,A ten člověk ti zlomil srdce?"
Hádal jsem.
,,Ne, zlomil jsem si ho sám... Nikdy jsem mu to neřekl, pohřbil jsem to v sobě společně se všemi city."
,,Ale proč?"
,,Nikdy to nemohlo vyjít... Bylo v tom příliš důvodů proč by to nešlo, jeden z hlavních byla kapela, samozřejmě a taky..."
Odmlčel se.
,,Co...?"
,,Víš, jednou jsem to zkusil, jen jsem to nahodil čistě teoreticky, co by dělal kdyby se dostal do té a té situace... Odpověděl, že by si to nechal kvůli těm okolnostem, co by stáli v cestě pro sebe a doufal, že to časem přejde... Bylo mi tehdy skoro devatenáct a bylo to poprvé a naposled, co jsem k někomu něco cítil... Od té doby jsem takový... Prázdný, citově."
Bylo vidět, že je ze vzpomínek na tohle téma smutný, nechtěl jsem v tom rýpat dál, až jednou bude chtít, poví mi celý ten příběh sám...
,,Kookie?"
,,Copak Tae?"
,,Vzpomínáš, jak jsme byli mladší, když jsme ještě bydleli na starém dormu, když se mi stýskalo a já nemohl spát?"
,,Myslíš, jak si se mnou spával v posteli? Jasně, že si na to pamatuju."
Jak bych na tohle asi mohl zapomenout?
,,Vzpomínáš, jak si mi vždycky zpíval? Nemohl bys to udělat i teď? Ale nechci nic od nás, chci něco real, třeba anglicky, něco, co ti mluví z duše, když si vzpomeneš na mě..."
,,Znám v angličtině jen písničky o lásce Tae..."
,,To je jedno, stejně si to ráno už pamatovat nebudu, jsem hrozně unavený a víš... Miluju tvůj hlas..."
Napadala mě jen jediná píseň, tak jsem ho sevřel pevněji v náručí, hladil ho po rozcuchaných vlasech a tiše zpíval...
I see a little house on a hill and children's names
I see quiet nights poured over ice and Tanqueray
But everything is shattering and it's my mistake
Only fools fall for you, only fools
Only fools do what I do, only fools fall
Only fools fall for you, only fools
Only fools do what I do, only fools fall...A Tae v mé náruči pomalu usínal...
Miloval jsem ho... Každou částí mé bytosti.
Neměl jsem ponětí, co přinese nový den, ale teď a tady, jsem byl šťastný, jako nikdy předtím...
ČTEŠ
Fake love
ФанфикCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...