Dokud o to budeš stát

1.6K 151 8
                                    

,,Myslím, že jsem divnej Tae..."
To už vyprskl smíchy.
,,Nesměj se, já to myslím vážně..."
,,Promiň..."
Řekl přidušeně, jak se snažil ovládat.
,,Našel jsem si o tom něco na netu. Člověk je prý buď dominantní, nebo submisivní...
Jenže já nezapadám ani do jednoho...
Někdy to chci něžně a pomalu, jindy tě chci zase provokovat a chovat se... Já nevím, jak děvka? Většinou chci abys to dělal ty mě, ta tvoje démonická stránka mě dohání k šílenství, ale někdy..."
,,Co?"
Vydechl zvědavě.
,,Ti chci vyšukat mozek z hlavy... Pamatuješ tehdy na hotelu? Nejdřív ze sebe nechám udělat králíka a užívám si připoutaný k posteli a ještě tu samou noc se zblázním a připoutám k posteli já tebe... Já myslím, že to není úplně normální Tae, myslím, že je se mnou něco špatně... Koukni teď, schválně tě provokuju, abych dostal trest a jo Tae, mě se to líbilo, hrozně se mi to líbilo a pak... Pak přemýšlím o tom, jaké by to bylo dělat tyhle věci tobě..."
Bylo mi trapně a Tae na mě fascinovaně koukal.
,,Víš co je s tebou špatně?"
,,Co?"
Vzdychl jsem smutně.
,,Že si pleteš dokonalost a divnost...
A pokud jsi divný, tak já taky, protože to mám úplně stejně. Ale jen s tebou...
Dřív jsem byl přesvědčený, že prostě jsem jen a pouze dominantní a já obvykle jsem, ale s tebou je to jiný... Ty jsi můj nevinný králíček, ale když to na tebe přijde, jsi jako malej, zvrhlej démon a mě neskutečně vyděsil fakt, že se mi to líbilo... Miluju, když jsi moje baby, ale občas..."
,,Co?"
Vydechl jsem dychtivě.
,,Občas bych si od tebe nechal vyšukat mozek z hlavy, protože jsi v tom zatraceně dobrej."
Přiznal trochu nejistě.
,,Co? Já a dobrej? S mýma zkušenostma, jsem dobrej pro tebe? Teď si děláš srandu, že jo?"
,,Vůbec ne baby, párkrát jsem to zkusil s Baekem a nikdy jsem tomu nepřišel na chuť, ale a tebou to bylo jiný... Spolu můžeme být obojí, baby i daddy, oba dva... Spolu můžeme mít všechno a nic a nikdy nebude divný... Přijde mi, jako by nás oba vesmír stvořil trochu jiný a teprve teď, když jsme se dali dohromady..."
,,Všechny ty věci začali dávat smysl..."
Dokončil jsem za něj omámeně.
,,Tak a je to jasný Tae, už není jiná možnost, přišli jsme o možnost volby..."
Pronesl jsem dramaticky a on byl zmatený.
,,Jak to myslíš?"
,,Musíme být spolu, jiná možnost není, promiň."
Tae vyprskl smíchy a přetočil se tak, že byl nade mnou.
,,Oh jaká tragédie... Musím strávit zbytek života s někým koho miluju... Co budu dělat?"
,,Milovat ho dál. Mimochodem, kdo je to?"
,,Umm toho neznáš. Takovej malej, šílenej králíček, kterej má tu nejhezčí prdel na světě a jak dokonale vzdychá..."
,,A proto ho máš rád?"
,,Ne, proto ho zbožnuju, protože mi dává víc, než jsem myslel, že je možný. Protože mě zbožňuje úplně stejně jako já jeho. Rád ho mám kvůli tomu jak vypadá, je strašně sexy, má nádherný oči a ty rty... A dokonalé tělo... Ale miluju ho proto, jaký je, protože on miluje mě, tím samým šíleným a nezvratným způsobem..."
,,Ježíš Tae... Kde se v tobě tohle bere?"
Zašeptal jsem omámeně.
,,To on, ten kluk, kterého miluju, on tak dlouho věřil v něco víc v někom jako já, až jsem ve svoji duši začal věřit i já sám... Od té doby cítím tyhle věci a začínám se učit je říkat."
,,Miluju tě... Nepřestávej s tím prosím..."
,,Neboj se miláčku, dokud o to budeš stát..."
Nevydržel jsem ani o sekundu déle a musel ho políbit.
Tolik ho miluju...
Nikdy bych nevěřil, že taková láska skutečně existuje, nikdy, kdybych ji doopravdy nepoznal...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat