Chim právě otevíral zadní dveře auta.
,,Dopředu Chime."
Houkl na něj Tae a věnoval mu jeden ze svých pokřivených úsměvů.
Jimin na něj hodil pohled, který říkal něco jako:
Ty parchante!
Ale nechtěl dělat problémy, tak zabouchl dveře a šel na místo spolujezdce.
,,Ahoj Min Yoongi."
Pozdravil mile.
,,Umm... Ahoj Chime. Jaký byl let?"
Oh takový nucený a zdvořilý rozhovor...
Pomyslel jsem si s potlačovaným úsměvem.
,,Fajn, ale jsem rád, že už jsem zase v Seoulu. Co doma, kluci? Dělá Jinie pořád dusno?"
Otočil se na nás, když si zapínal pás a Yoongi vyjížděl z parkoviště.
,,To je slabý slovo, přijel zrovna když byl Kookie u mě, měl jeden ze svých proslovů v kuchyni a už jsme se málem zase pohádali, ale pak se do toho vložil Suga, kterého ubohý Jin probudil, tak že teď Jinie chodí po bytě a prská potichu..."
Vysvětlil Tae a Yoongi po něm hodil naštvaný pohled ve zpětném zrcátku.
,,Ty Yoongi? Co jsi mu řekl?"
Ptal se zvědavě Jimin a já začínal mít trochu obavu, že nás Suga v tom autě pošle do nejbližších svodidel.
,,Aby se staral o sebe, že to není jeho problém."
,,Ne, řekl to mnohem líp, vážně. Nikdy jsem neviděl Jina tak v šoku. Možná tehdy, když nás nachytal na hotelu."
Řekl Tae.
,,V jeho posteli."
Dodal jsem a začal se smát, když jsem si vzpomněl na Jinův výraz.
,,Nachytal vás?"
Zeptal se Yoongi překvapeně.
,,Jo, tu noc jak jsem pak spal u nich a Jin u tebe."
Vysvětlil Jimin.
,,Bože, chtěl bych vidět jeho obličej v tu chvíli."
Začal se smát i Suga.
,,Umřel bys smíchy vážně. Do toho všeho tam po chvíli vletěl Jimin, aby nás varoval, že Jin se vrací, tak že princezna Jinie to vzala jako hromadné spiknutí a byla hodně naštvaná. Od té doby se k nám chová takhle."
Vyprávěl Tae a všichni jsme se smáli.
,,No tak to bude sranda, ještě že v pokoji budeš i ty Yoongi, jinak bych tam s ním asi nevydržel a musel se nastěhovat vedle."
Smál se Chim a Yoongi se trochu začervenal.
Ale vložil se do toho i Tae, kterému došlo, kam vedle Jimin myslel.
,,Jo jasný Chime, Jungkook je tak trochu bordelář, můžeš nám tam uklízet, ale kde budeš spát fakt netuším, naše postel není největší."
Jimin se otočil do zadu na nás.
Nebo spíš na mě a olízl si rty.
,,Mh a co za to Tae? Mimochodem, jsem malej a skladnej, určitě bych se k vám vešel."
Na sucho jsem polknul a Chim sklopil pohled.
,,No odměna za to bude, že si budeš moct užívat moji a Kookieho úžasnou společnost."
Tae na něj vrněl tím svým démonickým způsobem a Jimin z něj byl evidentně rozhozený.
I Yoongi si toho všimnul, řídil jako psychopat a málem naboural do auta na parkovišti.
Byli jsme doma.
Všichni lezl z auta, ale mě ten zatracený pás nešel rozepnout.
Yoongi i Tae už byli venku a Jimin skoro taky, když si všimnul, jak tam zápasím.
Posunul sedadlo spolujezdce dozadu a tím blíž ke mě.
Koukal na mě dost pobaveně a já se vztekal.
,,Ukaž, pomůžu ti."
Řekl mile a začal rozepínat můj pás.
Byl hrozně blízko, příjemně voněl a mě z toho bylo najednou divně natolik, že jsem zadržel dech a pak, když se mu podařilo vysvobodit mě z těch zatracený pásů, prudce jsem vydechl.
Jimin ke mě zvedl pohled.
Bezmyšlenkovitě si kousal ret v rozpačitém úsměvu a jeho tváře byli růžové.
,,Díky Chime..."
Špitnul jsem.
,,V pohodě..."
Odpověděl mi a začervenal se ještě víc.
Vystoupili jsme z auta a vydali se k domovu.
Za Jinie, která už určitě čeká, až se jí její nezvedené děti vrátí domů...
ČTEŠ
Fake love
Fiksi PenggemarCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...