Usadili jsme se, stále v tichosti.
Já a Tae jsme seděli v přední části letadla spolu s Jooniem a Yoongim, který se okamžitě uložil ke spánku, jako obvykle.
,,O čem jste se bavili?"
Zeptal se Taehyung tichým hlasem.
,,Umm... Jimin má strach, že teď zůstane sám, když ty a já... Však víš..."
,,Jsem si jistý, že si rychle najde nějakou náhradu, která mu vyplní volný čas."
Taeho tón byl odměřený, skoro až jízlivý.
,,Co je s tebou?"
,,Co by mělo být?"
,,Tae, nejsem idiot, co se děje?"
Povzdechnul si.
,,Jen, vadí mi ta jeho blízkost... Znám ho, chápeš? A viděl jsem, jak se na tebe dívá..."
,,Tae... No tak..."
Zasmál jsem se, protože jsem si byl jistý, že teď žertuje.
Ale jeho pohled říkal opak.
,,Jungkooku, já... Nikdy jsem k nikomu necítil, to co k tobě. Umírám touhou rozbít mu hubu a tebe potrestat za to, že jsi ode mě odešel, abys utěšoval jeho chápeš?"
Teď jsem byl v šoku.
,,To trochu přeháníš Tae, nemyslíš?"
Taehyung si s úsměvem olízl rty, naklonil hlavu na stranu a upřel na mě svůj pronikavý pohled.
,,Nechceš vědět, jak bych tě potrestal... Kookie..?"
Na sucho jsem polknul a přikývl.
On se ke mě naklonil a velmi přirozeně položil ruku na moje koleno.
,,Tak že za prvé, někde na veřejnosti, třeba u stolu při večeři, bych ti položil ruku do rozkroku a trápil bych tě tak dlouho, dokud by ses nezačal chovat, jako úplný magor... Pak bych si tě vzal do pokoje, celého tě svlékl a věnoval se každému kousku tvého těla, krom toho jednoho, které by bylo tak tvrdé, až by tě to bolelo..."
Posunul ruku výš, na mé stehno a já začínal být ztracený z jeho slov, z jeho hlasu...
,,Pak, když bys mě hezky poprosil, bych si začal pomalinku, špičkou jazyka hrát s tým pérem, zatím co bych strčil prst do té tvé rozkošné prdelky a našel to sladké místečko... Ummm miláčku, vzpomínáš na ten pocit...?"
Pevně stiskl moje stehno.
,,Ano..."
Vydechl jsem a snažil se ovládat za pomoci nehtů zarytých do sedadla.
,,Hmm... Dělal bych to tak dlouho, dokud by ses skoro neudělal, ale přestal bych včas..."
,,A dál...?"
Tae se usmál.
,,Nechal bych tě chviličku být a začal znova...
A tak pořád dokola a dokola..."
Jeho ruka se dostala až k rozkroku.
Přes kalhoty silněji několikrát přejel po mém tvrdém vzrušení.
,,No a když už bys byl úplně zoufalý, narval bych ti péro až na doraz do toho sexy zadečku a vyšukal ti duši z těla... Miláčku..."
Stále s úsměvem silně stiskl můj penis a po rychlém pohledu kolem sebe, mě kousl do ušního lalůčku...
,,Ahh..."
Vypadlo ze mě, ačkoli jsem se snažil ovládat.
A on se jen nemilosrdně usmál, stáhl svoji ruku a nenápadně mě políbil na tvář.
,,Zdřímni si Kookie..."
Pronesl a já měl asi infarkt.
,,Sakra Tae..."
Zavrtěl jsem se na sedačce.
,,Ano zlato?"
,,Jak bych teď asi mohl spát?"
,,Třeba tě tohle naučí, že tvoje pozornost má patřit v první řadě mě..."
Odklonil se ode mě a zavřel oči.
Moje zoufalství bylo na stupni dvanáct z deseti.
Snažil jsem se uklidnit, myslet na cokoli jiného, ale byla to marná snaha.
Nemohl jsem najít vhodnou polohu, aby mi bylo pohodlně v těch těsných kalhotách a jediné co jsem měl v hlavě byl trest, který mi před pár minutami popsal.
No, jak chceš...
Naklonil jsem se k němu a špičkou jazyka se dotkl jeho ucha.
Trhnul sebou, ale oči neotevřel.
,,Okey Tae... Zdřímni si..."
Vydechl jsem a pak ještě vzdychnul.
Viděl jsem ho, jak zadržel dech a rukou sevřel sedadlo, ale jinak nic...
Vstal jsem...
Napadlo mě, že bych si mohl jít pokecat s Chimem, myslím, že to by Taeho donutilo reagovat, ale na druhou stranu, možná bych ho neměl pokoušet víc, než je nutné.
A tak jsem zamířil na záchod s Taeho pohledem v zádech...
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...