Nový svět

1.6K 166 16
                                    

Bylo divné být s nimi v jednom pokoji, bylo divné, aby byl Jimin tady s námi, přes noc...
Mám Chima rád, samozřejmě, že mám a vlastně mi ani nevadí, co mezi nimi bylo, nežárlím na něho.
Upřímně, pokud bych se měl a mohl někomu přiznat, svým způsobem mě ta představa i vzrušovala...
Nemyslím to tak, že by mi přišlo sexy, kdyby si to teď a tady rozdali, to vůbec ne, ale pokud jsem si je představil v minulosti...
Tak ano... Přišlo mi to přitažlivé...
Sexy, zvrácený Tae a nevinný Jimin, který by udělal vše pro jeho potěšení...
Já nebyl ani jako jeden z nich...
Říká se, že člověk je buď dominantní, nebo submisivní...
Hm, u mě je to asi jinak, já jsem něco mezi tím...
,,Jungkookie, jsi tu?"
Mávnul mi před obličejem Jimin.
,,Mh?"
,,Ptal jsem se, jestli jdeš do sprchy?"
Jasně, že jsem chtěl a potřeboval jít do sprchy, ale...
Prostě jsem byl najednou nervózní z toho, abych je tam nechal samotné...
Neodpovídal jsem, jen jsem kouknul na Taeho.
,,Jdi Kookie."
Řekl.
S povzdechem jsem neochotně vstal, vzal si kraťasy a šel...
Sprcha v tomhle hotelu byla úžasná.

Ve sprchové hlavici byla malá, barevná, led světélka.
Když tekla studená voda, světlo bylo modré, když teplá, tak červené a fialová byla tak akorát.
Ráno jsem přemýšlel o tom, jak super by bylo dát si s Taem sprchu ve dvou...
Ale to by se nesměla stát ta katastrofa s Jinem a nesměl by tu teď být Jimin.
Svléknul jsem se a zhasnul světlo...
Proud horké vody dopadla na moje záda.
Škrábance, které mi udělal Tae za poslední dny, už mě nepálili.
Původně jsem měl v plánu se jen rychle opláchnout a vrátit se za nimi, nechtěl jsem, aby byli spolu sami déle, než bylo nutné...
Asi už začínám být trošku paranoidní...
Ale ta voda mi dělala tak dobře, že jsem se opřel čelem o dlaždice a prostě zavřel oči.
Celý můj svět byl v poslední době tak bláznivý...
Tolik se toho stalo v tak krátké době.
Ano, samozřejmě, jsem Jeon Jungkook, na stres jsem zvyklý, ale tohle bylo jiné.
Můj svět se naprosto změnil, jeho základy se rozpadli na prach a na jejich troskách začal vznikat svět zcela nový.
Někde, hluboko uvnitř mě, jsem byl vyděšený...
K smrti vyděšený z toho všeho.
Ale zároveň jsem byl šťastný...
Stále jsem byl tím samým člověkem, stále ještě trochu dítě, ale také jsem se stal někým naprosto jiným...
To on mě změnil...
Taehyung...
Byl pro mě vším...
Ukázal mi něco nového, ze mě udělal někoho jiného a přesto, nikdy jsem se necítil být více sám sebou, než právě teď.
Jako by mi až teď všechno začalo dávat smysl a až díky němu jsem skutečně poznal jaký jsem...
Byl jsem tolik ponořený do vlastních myšlenek, že jsem si vůbec nevšiml, že do koupelny někdo vstoupil.
Probral mě až lehký, studený závan vzduchu a zvuk posuvných dveří sprchového koutu.
Byl jsem zády, nestačil jsem se ani otočit a kolem mého pasu se omotali ruce.
Lekl jsem se, strašně jsem se lekl, když se příchozí přitiskl svým nahým tělem na má záda.
,,Copak baby, snad ses nelekl?"
Zavrněl mi do ucha známí, tolik příjemný hlas.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat