Jen z pohledu na něj mi zacukalo v rozkroku a pod županem se objevila boule...
Taehyung si pro mě totiž připravil něco neuvěřitelného, s čím bych nepočítal ani v nejodvážnějších představách.
Můj milovaný démon ležel na boku, s ležérně podepřenou hlavou.
Na sobě měl černé, neskutečně krátké a těsné boxerky s leopardím vzorem, tak krátké, že mu museli končit v půli zadku.
Na krku měl krajkový obojek, s dlouhou saténovou stužkou, jako vodítkem a na hlavě...
Pane bože, na hlavě měl tygrovaná ouška.
Nezmohl jsem se na jediné slovo, jen jsem tam stál ve dveřích a zíral s otevřenou pusou a stále se zvětšující erekcí.
,,Půjdeš ke mě Jungkookie?"
Zavrněl Tae s úsměvem a poklepal vedle sebe.
Hlasitě jsem polknul a omámeně došel k posteli.
Moje tělo reagovalo rychleji než hlava, která prostě odmítala spolupracovat.
Natáhl jsem se k té stužce a zatahal za ni, abych si svého tygříka mohl lépe prohlédnout.
Tae si s úsměvem klekl a po kolenou se přesunul přede mě.
Klekl si na posteli, s rukama položenýma na kolenou a upíral ke mě nevinný pohled.
,,Umm, co tohle má být Tae?"
Zeptal jsem se a zatáhl znova.
Tae se na kolenou napřímil a svůdně si olízl rty.
,,Veselé Vánoce miláčku."
Zapředl jako koťátko a já se sehnul.
Položil jsem mu ruku na tvář a jemně políbil jeho nádherné, hebké rty.
,,Líbí se ti to?"
Zeptal se trošku nervózně.
Měl jsem chuť ho trochu pozlobit...
,,No... Nevím, musím si tě prohlédnout, mohl by ses otočit?"
Tae se usmál a poslechl.
Držel jsem vodítko stále v ruce a on se na kolenou otočil zády ke mě.
,,No kurva..."
Vydechl jsem omamně.
Maličké boxerky mu opravdu končili v půli zadečeku a ten pohled na něj mě málem stál život.
Přesunul jsem se na postel a klekl si vedle něho.
Se zaujatým výrazem jsem jedním prstem objel linii jeho spodního prádla na tom úžasném, sexy zadečku a neubránil jsem se tichém vzdychnutí.
Maličko jsem vsunul prst pod látku a znovu přejel po okraji boxerek, přes stehno, po zadečku...
Oh bože...
Musím se uklidnit, nebo budu hotovej jakmile se mě dotkne.
Omotal jsem si saténovou stužku kolem ruky a sevřel ji v dlani.
Můj tygřík na vodítku se otočil, aby se na mě podíval.
Vypadal úžasně a já nejspíš úchylně a nadrženě.
Sjížděl jsem pohledem každý milimetr jeho těla, které ve světle ohně z krbu vypadalo tak neskutečně, jako by ani nebyl opravdový...
Bylo to jako sen...
,,Pojď ke mě..."
Špitnul jsem a zatáhl za vodítko.
Taehyung mě hned poslechl a s úsměvem si vylezl na můj klín.
Seděl jsem, tak že jsem ho měl krásně blízko.
Položil mi ruce na ramena, já ho chytil za boky a trochu jsem se zaklonil, abych na něj lépe viděl.
S pobaveným výrazem se mi díval do očí.
,,Tae... Já... Jsem v šoku..."
To bylo to jediné, co jsem zvládl říct.
,,No a je to šok v dobrém slova smyslu, nebo naopak, Jungkookie?"
Stále s úsměvem mi dal pusu na nos.
,,Co bys řekl Tae?"
Taehyung se mi trochu zavrtěl na klíně, než odpověděl hravým a lehce provokativním tónem:
,,Podle toho, co mě tlačí do zadku, bych řekl, že jsem tě asi potěšil lásko..."
A zavrtěl se znova.
Pevnějším sevřením boků, jsem se ho pokusil trochu usměrnit, ale Tae se rozhodl, že si na zlobivé, zvrhlé děcko teď zahraje on...
Chytil mě kolem krku a lehce se zaklonil dozadu, s pomalým krouživým pohybem boků se mi několikrát otřel o rozkrok a ani na vteřinu ze mě nespustil pohled.
,,Taehyungie..."
Napomenul jsem ho s úsměvem a on si skousl spodní ret, když na mě nevinně zamrkal.
Chytil jsem ho pořádně pod zadkem a nadzvedl.
I s ním jsem se zvedl a hodil ho do polštářů.
Koukal na mě svůdným pohledem a já klečel mezi jeho koleny.
Znovu mě to dostalo.
Když jsem ho tam viděl, jak leží s těmi oušky a obojkem...
Víc jsem si omotal vodítko kolem ruky, škubnul jsem tak s obojkem a on tiše vydechl.
Sklonil jsem se k jeho rtům.
S vášní a chtíčem jsem ho začal pomalu, dráždivě líbat.
Celým tělem jsem se mu vtiskl mezi nohy a přitiskl se k jeho nahé hrudi.
Hm, kdybych i já byl nahý, bylo by to lepší...
Tae jako by mi četl myšlenky, začal u pasu rozvazovat župan.
Tiché syknutí uniklo během líbání z jeho úst, když jsem se svým vzrušením přitlačil k jeho klínu.
Rukama mi začal bloudit po krku, jemně zajel prsty pod župan, který mi pomalu sklouzl z ramen.
Tae za něj zatáhl, aby mi spadl úplně a já ho s úsměvem zahodil někam na podlahu.
Můj milovaný démon, který byl ma chvíli v roly nevinné oběti, se mi zakousl do ramene a já hlasitě vydechl, keyž jeho rty a jazyk začali prozkoumávat i můj krk.
,,Bože Tae..."
Vydechl jsem a on se tiše zasmál.
Tolik jsem si s ním chtěl hrát...
Odtáhl jsem se od něj a sledoval jeho jiskřivé oči.
,,Mám pro tebe ještě jeden dárek Kookie..."
Zavrněl.
,,Oh, tohle mi bohatě stačí..."
Zavzdychal jsem a políbil ho na břicho.
Taeho dech se zrychlil a já si to užíval.
Začal jsem sát jeho kůži na hrudi, až jsem se dostal k bradavce.
Vím, přesně, jak se mu to líbí...
Špičkou jazyka jsem mu navlhčil bradavku a pak ji ztuhlou stisknul mezi prsty.
Tygřík se prohnul v zádech a hlasitě vydechl.
,,Já pro tebe ale... Ummm..."
Nedokončil větu, protože jsem konečky prstů jemně pošimral zvětšující se bouličku pod těmi maličkými boxerkami.
,,Copak miláčku?"
Zeptal jsem se provokativně a přes látku se rty dotkl toho místečka.
Taehyuguie, se zvedl v pánvi a vzdyhul znovu.
,,Já m-mám p-pro tebe... Oh Kookie, ještě něco..."
Tae omámený chtíčem a mými rty ze sebe jen těžko dostával jednotlivá slova.
Několikrát jsem rty přes boxerky přejel, jako bych ho líbal a on mi zapletl prsty do vlasů, aby si moji hlavu víc přitisknul ke svému klínu.
,,A co pro mě ještě máš Tae?"
Dvěma prsty jsem mu sjel přes tříslo, k nohavici a plynule vklouzl pod ni.
,,Tohle mi úplně stačí..."
Zavrněl jsem a pohladil to nejcitlivější místečko, jeho úžasného těla.
Celou dobu jsem se na něj díval.
Zaklonil hlavu, zavřel oči a slastně vydechl, zatím co si kousal ret...
Oh můj krásný Taehyungie, byl tak vzrušený, že to muselo být až bolestivé...
Přastal jsem ho tedy rozptylovat, alespoň na chvilku, abych zjistil co pro mě ještě má.
Vlastně, popravdě jsem pro něj ještě taky měl takové malé překvapení, ale nevěděl jsem jistě jak a jestli vůbec mu o tom říct.
,,Co je Jungkookie?"
Zeptal se Tae, když jsem byl zamýšlený déle, než bych asi měl.
,,Umm, no taky ještě něco mám, ale není to tak úplně dárek, protože to není věc, není to něco, co by sis mohl vzít a odnést, ale zůstane to navždy..."
Tae byl tak sladký, když přemýšlel, co by to mohlo být. Hlavu s těmi oušky nakláněl na stranu a vypadal prostě tak super roztomile, že jsem se musel zasmát.
,,Čemu se směješ?"
,,Vypadáš jako koťátko, jsi rozkošný."
Lehnul jsem si těsně vedle něj a podepřel si rukou hlavu, abych ho mohl pozorovat.
Tae se ale rychle posadil do tureckého sedu a uraženě našpulil rty.
,,Jsem tygr, jasný? Žádná kočka."
Vyprsknul jsem smíchy.
,,Oh, promiň ty můj tygříku, ale jak jsem to měl poznat, když jsi pode mnou tak krásně vrněl?"
Taeho uražený výraz se změnil v něco mezi rozpaky a úsměvem.
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...