Užijte si to

1.3K 128 15
                                    

Byl to Taehyung.
Projel mnou nepříjemný pocit, sevřel se mi žaludek...
Ano, byly to výčitky...
,,Už máš vybaleno?"
Zeptal se a přisedl si ke mě.
Nevím proč, ale bezmyšlenkovitě jsem se mu vrhnul do náruče, jako by jeho blízkost mohla vymazat všechny ty myšlenky a pocit viny.
Ale fungovalo to...
Naléhavě jsem se přitiskl k jeho rtům a líbal ho s vášní a láskou.
Ano, tohle byl můj lék na všechno.
Když ho mám u sebe, zapomínám na celý svět.
A mě došlo, že dokud budu s ním, nehrozí, že bych chtěl kohokoli jiného...
,,Um, nemám vás chvíli nechat osamotě?"
Zasmál se Jimin.
,,Kdybys byl tak hodný..."
Zamumlal Tae, aniž by se odtrhnul od mých rtů a už mě pokládal do polštářů.
,,Chvíli kluky zabavím. Užijte si to."
Pronesl vesele ještě než za sebou zavřel dveře.
,,Tae..."
Vydechl jsem a vsunul obě ruce pod jeho triko.
,,Copak králíčku?"
Špitnul pobaveně a začal jemně okusovat můj krk, což způsobilo, že se mi z úst vydralo tiché vzdychutí.
,,Moc bych tě chtěl..."
Odpověděl jsem, už jen stěží ovládaným hlasem.
,,To já tebe taky miláčku, ale nemáme moc času."
,,Je mi to jedno, chci tě, hned..."
Nedočkavě jsem ho překulil na záda a okamžitě, jak jsem se ocitl na jeho klíně, se moje boky začali rytmicky, pomalu a krouživě vlnit.
Taehyung je pevně sevřel a tlačil si mě tak zadečkem ke svému vzrušení.
Nevím, co to do mě vjelo, ale nechtěl jsem nic jiného, než mít ho v sobě.
Moje ruce se okamžitě ocitl na jeho pásku a hned jak byl rozepnutý, udělal jsem to samé s knoflíkem i zipem.
V příští vteřině už jsem jeho péro držel v ruce a skláněl se k němu ústy.
,,Kookie, co to... Ahhh..."
Nedořekl, protože jsem hned začal sát špičku jeho penisu.
Tae měl zakloněnou hlavu a tiše vzdychal.
Moje nadrženost stoupala na maximum, tak jsem se odtáhl a začal si sundávat kalhoty i spodní prádlo.
Taehyung na mě překvapeně zíral.
,,Honem..."
Vydechl jsem nedočkavě, když jsem mu stahoval kalhoty i boxerky a on se s úsměvem nadzvedl a nechal mě ho svléknout.
Položil jsem se vedle něj a stáhl Taeho za ramena tak, aby byl nade mnou.
Hned spojil naše rty ve vášnivém a hladovém polibku, u kterého jsem se o jeho vzrušení třel tím svým.
,,Co blbneš Kookie?"
Vzdychl nadrženě.
,,Nemáme čas, chci tě..."
Znovu jsem ho zatáhl za ramena a dal nohy hodně od sebe, aby se mi mezi ně mohl položit.
Jeho péro mě tlačilo do zadku, nedočkavě jsem se k němu tisknul.
,,Miláčku, nemáme lubrikant."
Vzdychl, když vzal svoje vzrušení do ruky a naváděl ho tak ke vstupu do mého těla.
,,Třeba má něco sebou Chim..."
Tae se zasmál.
,,Nehrab se mu ve věcech, věř mi, já to jednou udělal a našel jsem... No to je jedno..."
Moc jsem jeho slova nevnímal a zapomněl jejich obsah během pár sekund.
,,Ehh tak kašli na lubrikant."
,,Bude tě to bolet..."
Řekl starostlivě, ale bylo poznat, že si nepřeje nic jiného, než já...
,,Kurva Tae, už mě šukej."
Zavrčel jsem po něm a on se zvrhle zasmál.
Za pomoc svých slin si navlhčil péro a jemně jím zatlačil proti mému zadečku.
Uvolnil jsem se, jak jen to šlo a s hlubokým nádechem přirazil.
Syknul jsem bolestí a do očí se mi nahrnuly slzy.
,,Baby..."
Řekl Tae vyčítavě nad mojí netrpělivostí a nepohnul se ani o kousek.
Ale to jak zatínal zuby a prsty křečovitě svíral polštář vedle mojí hlavy mi říkalo, kolik přemáhání a sebekontroly ho to stojí.
S hlasitým výdechem jsem se sám zhoupnul v bocích a Tae hlasitě zasténal.
Nepotřeboval jsem víc k tomu, aby se bolest proměnila na slast.
,,Prosím..."
Zavzdychal jsem mu přímo do ucha a s uspokojením sledoval, jak se zachvěl.
,,Potřebuješ ošukat?"
Pronesl tím svým sexy a démonickým tónem a já měl pocit, že z něj zešílím.
,,A-ano...Prosím Tae..."
Tae se znovu zasmál a pak se rty klouzajícími po mém krku začal s pravidelnými, rychlými pohyby, které jsem sám prohluboval a vycházel vstříc jeho tělu tím, že jsem se prohnul v zádech.
,,Bože Kookie, jsi tak úzkej..."
Zasténal mi do ucha.
,,A ty... Tak... Velkej..."
Vzdychal jsem s dávkou maximálního uspokojení v hlase a Tae na to zareagoval tak, že se napřímil na kolena, sevřel pevně moje boky a sledoval mě s perverzním úšklebkem na rtech.
Rukou mi po chvíli sklouzl do klína, ale tím si mě přestal brát tak tvrdě, jak jsem potřeboval.
Odstrčil jsem ho s nesouhlasným zamručením a sám si začal dělat dobře.
,,Víc..."
Vzdychl jsem jako odpověď na jeho zmatený výraz a Tae okamžitě pochopil.
Jeho dlouhé, štíhlé prsty se mi zaryly hluboko do kůže na bocích, přitahoval si moje tělo k sobě a já vzdychal tak nahlas, jako by zbylých pět lidí, někde tam dole v obýváku, vůbec neexistovalo.
,,Já... Už... Budu baby..."
Zasténal můj démon a ten jeho hlas mě poslal tak hluboko do propasti pekelného chtíče, že jsem mu ani nezvládl souvisle odpovědět.
,,T-taky... Ahh.. Taky..."
Dostal jsem ze sebe a nakonec se udělal dřív, než jsem to vůbec pořádně dořekl.
,,K-Kookie..."
Zavzdychal Tae a já cítil, jak se jeho horké sperma rozlévá někde hluboko v mém těle.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat