Zasmál se Taehyung.
,,Co?"
,,No... Řekňeme, že jsem uplatil Yoongiho, aby vzal Jinie k sobě do studia, kde není slyšet nic, z toho, co se děje v ostatních pokojích..."
,,Jak jsi uplatil Yoongiho?"
Ptal jsem se nechápavě, protože mě absolutně nenapadalo nic, co by Tae mohl nabídnout někomu, jako je Min Yoongi.
,,Umm... Nabídl jsem mu Chimovu fotku..."
Přiznal rozpačitě.
,,Proč by měl chtít... O aha... Intimní fotku?"
Tae neochotně přikývl.
,,Máš hodně takových jeho fotek?"
Pokrčil rameny.
,,Řekl, že je mazat nemusím, kdyby to chtěl, samozřejmě bych je vymazal."
,,Aha..."
,,Kookie, mám s ním milion fotek, ne jen z doby kdy jsme spolu byli a prostě občas mi posílal i intimní fotky, pár jsem jich udělal já sám... Každopádně, pokud je ti to nepříjemné, klidně je vymažu, nezáleží mi na tom, chápeš?"
,,Máš i nějakou moji... Takovou fotku?"
Tae se nejprve zarazil, ale pak s úsměvem sklopil pohled.
,,Mám pár fotek, jak spíš... A jednu... No... Při tom. Ale nejde tam ani jednomu z nás vidět do obličeje a klidně to smažu, já si ji původně nechtěl ani nechat, jen... Promiň..."
,,To je v pohodě asi ale... Příště bych o tom radši věděl a myslím, že bys mi to měl vynahradit."
Taehyung překvapeně zamrkal.
,,Co? A jak?"
,,No já mám jen jednu takovou tvoji fotku... Ale nechci žádnou co už máš. Chci abys ji udělal jen pro mě a pak mi ji poslal, okey?"
,,Umm ty jsi tak divnej Jeone Jungkooku."
Smál se.
,,Já jsem divnej? Ty jsi mi právě držel nůž pod krkem a já jsem divnej? To nemůžeš myslet vážně."
,,Aha tak že tobě se to nelíbilo ano?"
Zavrněl a políbil mě na ucho.
,,Umm ne..."
Lhal jsem mu nepřesvědčivým tónem.
,,Aha... Tak že ses z toho neudělal?"
Zasmál se.
,,Přestaň!"
Taehyung se smál jako blb a mě začínalo být vážně trapně.
,,Proč? Vždyť to bylo kouzelný."
,,Ale jak to Tae? Myslím, jak je to možný, když ses mě nedotýkal... Tam...?"
,,Někdy se to stane i tak, když jsi fakt strašně moc vzrušenej a hodně se ti to líbí."
,,Stalo se ti to někdy?"
Tae vyprskl smíchy, než odpověděl.
,,Ne, ani nikomu se mnou, viděl jsem to akorát tak v pornu Kookie. Bylo to vážně, vážně úžasný, jak se ti to stalo a jak jsi vzdychal... Umm..."
Cítil jsem, jak začínám červenat.
,,Kookie, ty se za to stydíš?"
Zeptal se a zvedl mi hlavu.
,,Ne, to ne... Jen si na to musím zvyknout, mluvit o tom a tak... A taky, nevím někdy se bojím, že jsem divnej, když se mi líbí tyhle věci, ale zároveň kvůli tomu mám pocit, že k tobě fakt patřím..."
Přiznal jsem se sklopeným pohledem.
,,Kookie, popravdě, tohle byl zatím nejlepší sex v mým životě..."
,,Jo, jasně..."
Odpověděl jsem mu s ironickým úsměvem.
,,Já to ale myslím vážně, proč bych ti lhal?"
,,Abys mi udělal radost? Víš, že milosrdná lež, je pořád prostě jen lež?"
Zamyslel se nad mými slovy a pak přikývl.
,,Nikdy ti lhát nebudu, ani z milosti Kookie... Okey přiznávám, že by mohla být situace, kdy bych lhal, abych tě tím chránil, ale v tomhle fakt ne..."
Taemu cinkla sms a tím se přerušil tenhle náš rozhovor.
Po chvilce vrtění a nadavání našel svůj mobil a když zprávu otevřel, začal se smát.
Natáhl jsem se, abych viděl čemu, i když vím, jak moc neslušné to je.MIN YOONGI: UŽ JE TO VÍC NEŽ PŮL HODINY TAEHYUNGU. TEĎ CHCI TO, CO JSI MI SLÍBIL!
Tae se zasmál ještě jednou a najel do galerie ve svém iPhonu.
Listoval desítkami složek a mě teď přišlo více než nevhodné dívat se...
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...