...Sen...

1.8K 158 8
                                    

Tu noc se mi zdál sen...
Byla to zvláštní směsice střípků z minulosti. Poprvé jsem přijel do Soulu a potkal Taeho...
Společné večery nad texty písniček, dětské dovádění na hřišti, na kolotoči...
První vystoupení, první slzy a stesk po domově.
Prvn chvíle, kdy jsem se ztratil v jeho očích...
V tom snu jsem si naprosto uvědomoval, že býval jiný, že se muselo stát něco, co ho změnilo.
Jako flasback se vrátili všechny ty šťastné chvíle...
A pak zmizeli...
Najednou jsem si dokázal přesně vybavit dobu, kdy se to stalo...
Viděl jsem to, jako bych se díval na film...
Začal být zamlklý, trávil většinu času sám a když už byl s námi, stejně byl duchem úplně jinde...
Starší kluci si z něj dělali legraci, že je zamilovaný...
Tohle to bylo?
Tohle ho tehdy změnilo a mě došlo, že si to pamatuju, že vím přesně kdy se to stalo...
Bylo pár dní před Vánoci a on nechtěl jet domů, chtěl zůstat na dormu...
Musel to být někdo koho znám, protože tehdy byl vánoční koncert s ostatním k-pop kapelami a jeho mrzelo, že tam nebudeme, hodně mu o to tehdy šlo...
A najednou jsem v tom snu slyšel jeho slova:
,,Co bys dělal, kdyby ses zamiloval do někoho, s kým bys veřejně nikdy nemohl být? Kdybys věděl, že by to ohrozilo kariéru vás obou? Kdyby sis nebyl jistý, že ten člověk k tobě cítí to samé, ale už bys neuměl vydržet to skrývat?
Co by sis vybral, risk, že můžeš vše ztratit, nebo bys mlčel a doufal, že to časem přejde...?"
Já u toho byl, pamatoval jsem si, jak tohle řekl, ale absolutně nevím komu, nebo jestli mi to jen někdo neříkal, že se na to ptal...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat