Nechápal jsem to, ale...
Přesunul jsem se na jeho postel.
Zvuk vody ustal a po malé chvíli se otevřeli dveře.
Na vteřinu se mi dech zadrhnul v krku, když jsem ho uviděl...
Byl dokonalý, jen v černých, hodně těsných boxerkách...
Vypadal pořád hrozně naštvaně a mě připadal víc sexy, než kdy předtím.
Zhasnul v koupelně a bez jediného slova došel k posteli, na kterou si klekl a s tak trochu šíleným výrazem se na čtyřech naklonil ke mě.
Omámený jeho krásou, jsem se zvedl a opřel o lokty, ale on mě okamžitě zatlačil zpět.
Sehnul se ke mě, svými rty těsně k těm mým.
Už jsem čekal, že mě políbí, ale místo toho se jen usmál a řekl:
,,Tak že, ty si se mnou chceš zahrávat, Kookie...?"
Ten hlas, bože...
Pomozte mi někdo...
Už jen z tohohle jsem cítil, že tvrdnu...
,,Tae... Nic se nestalo... Nikdy bych to neudělal..."
Moje slova zněla spíš jako vzdechy, byl tak blízko, cítil jsem tu podivnou energii, která z něho vyzařovala a dohánělo mě to k šílenství.
,,Mhh... Věřím ti, nevěřím jemu..."
Zašeptal a sedl si obkročmo na mě.
Automaticky jsem ho chytil za boky, ale on moje ruce hrubě sundal.
,,Ne! Nebudeš se mě dotýkat, dokud ti to nedovolím."
Zavrněl a olízl si rty.
,,Tae... Tohle mi nedělej..."
Usmál se a prsty si přejel po rtech.
,,Co nemám dělat... Kookie...?"
Zeptal se nevině, jako by si vůbec nebyl vědom svého vlivu a pak zaklonil hlavu, přejížděl si rukama po krku a u toho se několikrát jemně zhoupl v bocích.
Otřel se samozřejmě o můj tvrdý, bolestivý problém a pak ten zatracený démon vzdychnul.
Znovu jsem se pokusil chytit ho za boky, byl to prostě reflex, ale čekalo mě stejné zklamání, jako poprvé.
,,Řekl jsem ne!"
,,Oh kurva, proč mi tohle děláš?"
Zakňoural jsem frustrovaně.
,,Protože po každé chybě následuje trest Kookie."
,,Nic jsem neudělal...."
Tae se znovu otřel s úsměvem o můj klín a já omámeně zaklonil hlavu.
,,Neměl jsi s ním jezdit. Ty to nechápeš, nevíš jak mě dohání k šílenství vědomí toho, jak se na tebe díval..."
,,Eh... Tae, nemyslím, že..."
Nenechal mě domluvit, chytil mě pevně za ruce, přitiskl je vedle mojí hlavy tak, že jsem se nemohl hýbat, bolelo to, hlavně to jedno zápěstí, ale nedal jsem to na sobě znát.
Sehnul se ke mě, k mému uchu a vydechl:
,,Viděl to, co vidím já..."
Pak špičkou jazyka přejel po lini mojí čelisti.
,,Viděl tě mýma očima, vím to, nesnesu ten pocit..."
Šeptal naléhavě, já byl na okraji pekla a jak se zdálo, mučení teprve začíná.
,,Vsadím se, že ti řekl, že mě chápe... A nelži mi..."
,,Řekl..."
Vydechl jsem jako hypnotizovaný.
,,Dotknul se tě...?"
,,V podstatě ne..."
Odpověděl jsem váhavě.
,,Dotkl nebo ne?!"
Zeptal se důrazněji.
,,Chytil mě za bradu, abych se na něj musel podívat..."
,,Aish... Zabiju ho..."
Řekl Tae a kousl mě do krku.
Nahlas jsem vzdychl, částečně bolestí, ale zároveň mě to hrozně vzrušovalo.
,,Tae... Prosím... Potřebuju se tě dotýkat..."
,,Oh... Jsi tak sladký baby, když prosíš, ale ne..."
Odpověděl nemilosrdně a nasál můj spodní ret.
,,Buď hodný a dám ti co chceš. Try not react... Ready?"
,,Tae... Já to nezvládnu... Prosím..."
Sundal mi triko.
,,Pomůžu ti to zvládnout..."
Vydechl mezi tím, co mě líbal na krku a pak se natáhl na noční stolek.
Vzal z něho svůj šátek a bez jediného slova mi začal ruce přivazovat k posteli.
,,Tae... Co to... Oh...."
Nezvládl jsem ani dokončit větu, protože se s úsměvem dotkl tvrdé boule v mém spodním prádle.
,,Buď hodný Kookie..."
Mluvil stále šeptem a jeho svůdný hlas mě doslova hypnotizoval, souhlasil bych s čímkoli...
Odevzdaně jsem přikývl a snažil se připravit na to, co mě čeká.
,,Nesmíš reagovat, když to dokážeš, odměním tě, když ne... Udělám ti to těžší, když to bude nutné, potrestám tě. Nesmíš dělat nic, co ti výslovně nedovolím... Tak co, budeš můj hodný baby boy?"
,,Ano...hyungu..."
Vydechl jsem.
,,Tak je to správně baby...
První level...."
Posadil se na mě, chvíli se díval, byl jsem úplně v hajzlu a to ještě ani nezačal.
Usmál se tím svým šíleným, démonickým úsměvem a začal si konečky prstů jezdit po rtech, ani na vteřinu ze mě nespustil pohled.
Zíral jsem fascinovaně, jak si pomalu objíždí klíční kosti, jak pokračuje na krk a v mojí hlavě nebylo nic jiného, než představa, že ty ruce jsou moje, že jsem to já, kdo se ho tak dotýká.
Skousl si spodní ret, zatím co pokračoval níž, přes hrudník, na břicho, až k bokům a zase zpět nahoru...
Nevím, jestli to dělal vědomě, nebo ne, ale lehce se mi u toho otíral o klín, jak se jemně prohýbal v pánvi.
Olízl si rty a pak prsty jedné ruky jel po středu břicha, pořád níž, až se dostal k okraji spodního prádla...
Doháněl mě k šílenství, když si prsty pohrával s lemem svých boxerek, až nakonec vklouzl pod ně. Omámeně jsem sledoval, jak zavřel oči, zaklonil hlavu a vzdychnul.
Viděl jsem, jak se jeho prsty pod prádlem hýbají a ach bože, začínalo to být na mě moc.
Podíval se na mě, stále měl skouslý ret a vypadal tak ďábelsky...
,,Hodný kluk, zvládl jsi první kolo..."
Sklonil se ke mě a začal mě pomalu a dráždivě líbat, hrál si se mnou, nasával můj jazyk, kousal mě do rtů, objížděl mi jemně špičkou jazyka vrchní ret...
Když se odtáhl, pokusil jsem se tu chvíli prodloužit, trochu jsem zvedl hlavu, abych dostal alespoň ještě malý kousek z téhle dokonalé odměny, ale bylo pozdě.
Můj démon se usmíval.
,,Oh baby, neumíš si ani představit, jak mě dostává vidět tě takhle..."
Poznamenal při pohledu na moje ruce přivázané k posteli.
Neodpověděl jsem, nenapadlo mě nic, co by dávalo smysl.
,,Druhé kolo Kookie..."
Jemně se dotkl mých rtů, přejížděl po nich jedním prstem a já tak moc chtěl...
,,Můžeš baby..."
Řekl, jako by věděl přesně na co myslím a já pootevřel pusu, dotkl jsem se špičkou jazyka jeho prstu a pak ho nasál do pusy.
Můj dokonalý démon přivřel oči a tiše vzdychnul.
,,Aish... Malém jsi mě dostal, jsi nebezpečnější, než jsem myslel..."
Řekl a vytáhl prst z mojí pusy.
Musel jsem se zasmát, miluju, když se mi podaří vyvést ho z míry.
,,Okey baby, pokračujeme..."
Položil mi ruce na ramena a pomalu jel ke krku, je si velice dobře vědom toho, že krk je moje slabé místo, tak že si dával záležet.
Palci jezdil po středu mého krku, až pod bradu, nutil mě tak, abych zakláněl hlavu.
Snažil jsem se, ale nedalo se to vydržet, poprvé jsem nahlas vzdychnul...
Jako odpověď na moje porušení pravidel, mi krk stisknul...
Jenže to mělo opačný efekt, měl to být trest, ale místo toho, jsem jen vzdychnul víc.
,,Sakra Kookie..."
Vydechl...
A já se neudržel, automaticky jsem škubl rukama, snažil jsem se dostat z toho pitomého šátku.
Tae mě ale chytil za zápěstí a silně mě přitlačil k opěradlu postele.
,,Ne baby..."
,,Prosím..."
Démon sedící na mém klíně, pustil jednu moji ruku a chytil mě hrubě za vlasy, zvrátil mi hlavu na bok.
,,Ne!"
Řekl znova a silně mi stiskl zuby ušní lalůček.
Byl to vůbec trest?
Bolelo to, nebo se mi to líbilo?
Absolutně mi zmizela hranice, mezi rozkoší a bolestí, bylo to nepodstatné.
Nezáleželo na tom, jaká cesta k jeho rtům nebo dotekům vede, podstatné bylo jen to, co je na konci.
Šílel jsem z něho...
Vím, zoufalý pocit z touhy jsem kvůli němu zažil už několikrát, ale tohle bylo jiné.
To vědomí, že se ho nemůžu dotýkat, mě mučilo neskutečným způsobem a toho zvráceného tvora to těšilo...
A mě s ním...
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...