Dobré ráno

2K 168 7
                                    

Z klidného, hlubokého spánku, mě vytrhnul otravný zvuk vyzvánění mého mobilu.
Zmateně jsem se rozhlédl kolem sebe a uviděl ho na nočním stolku.
Byl jsem otočený čelem k oknu, nedokázal jsem ale určit kolik mohlo být hodin, protože venku bylo zataženo.
Nahmatal jsem ten pitomý mobil, byl to Jin.
,,Ano?"
,,Kookie, Tae nikomu nebere mobil, dorazil vůbec včera?"
,,Jo, spí."
,,Aha, tak aspoň že tak, pojedeme se najíst a podívat po obchodech, pojedeš s námi? Taeho asi nemá smysl budit."
,,Ne Jine hyungu, asi zůstanu na pokoji, pořád jsem trochu unavený, tak si spíš lehnu a pustím si film, nebo tak něco. Nevadí?"
,,Ne, vůbec ne Jungkookie, odpočiň si a kdyby jste ty nebo Tae chtěli něco koupit, napiš mi."
,,Díky, zatím ahoj."
,,Ahoj..."
Když jsem položil telefon zpět na stolek, poprvé jsem se otočil za svá záda.
Ten pohled si budu pamatovat až do konce života...
Tae spal těsně vedle mě, ležel na boku, přikrytý až ke krku.
Byl tak sladký...
Chtěl jsem ho obejmout, jen ležet a užívat si tu dokonalou chvíli, ale nebyl jsem si jistý, jestli můžu, jestli tím nepřekročím nějakou hranici. Včera v noci padli všechny zábrany, Tae souhlasil s kamarádsko-mileneckým vztahem, ale jaká to má pravidla?
Roztomilý tvor vedle mě se zavrtěl a aniž by otevřel oči, se mě zeptal:
,,Kolik je hodin?"
,,Bude deset."
,,Okey, pojď zpátky ke mě Kookie..."
Zamumlal rozespale a já se otočil k němu, Tae mě přikryl a lehce zvedl hlavu, aby mi dal pusu na špičku nosu, předtím, než mě chytl kolem pasu.
Dobře, jestli takhle vypadají pravidla mezi námi, tak jsem spokojený.
Držel jsem Taeho a mezi prsty si pohrával s jeho vlasy, tohle bylo dokonalé, tak klidné, bezpečné místo, jaké jsem našel v jeho náruči, v malém hotelovém pokoji v centru Tokia, jsem nenašel nikde na světě.
Bylo mi tak dobře, se zavřenýma očima jsem odpočíval, ale nespal jsem...
Nechtělo se mi promarnit ani minutu z toho všeho.
Čas ubíhal, asi po hodině Tae otevřel oči.
,,Dobré ráno Kookie."
Řekl sladce a já se musel usmát.
,,Dobré ráno Tae, jak ses vyspal?"
,,Snad nejlíp za poslední měsíce a co ty?"
,,Asi tak nějak."
Tae se usmál a protáhl, zase mi připomněl kotě, ne tolik zvrhlé a démonické, jako spíš roztomilé.
,,Dal bych ti pusu, ale musím si vyčistit zuby," Zasmál se.
,,Nabízím žvýkačku."
Odpověděl jsem pohotově a nahmatal balíček žvýkaček na nočním stolku.
Jednu jsem si strčil do pusy a podal mu je.
Tae se na mě pořád usmíval, měl evidentně po ránu dobrou náladu.
,,Okey, tak pro tentokrát... Je to výjimečná situace."
Sledoval jsem ho, jak žvýká a netoužil po ničem jiném, než po jeho nádherných rtech.
,,Kde jsou všichni?"
,,Jeli na nákupy."
,,Hm.. Okey... Poď ke mě..."
Více než ochotně jsem ho poslechl.
Nejprve si mě přitáhl ke svému tělu a dal mi něžnou pusu, odtáhl se, aby na mě viděl a pak přejížděl palcem po mých rtech, s úsměvem jsem lehce sklonil hlavu a zavřel oči.
Pohladil mě rukou po tváři a vzal můj obličej do svých dlaní.
Jeho rty se něžně přitiskli na moje a já polknul tu zatracenou žvýkačku, která by mi teď jen překážela.
Začal mě jemně líbat, jeho jazyk se pomalu otíral o můj a mezi polibky se usmíval.
Takhle jsem to s ním ještě nikdy nezažil.
,,Co to bylo za písničku co jsi zpíval, včera...?"
Zeptal se po chvíli.
,,Ehm... Už nevím, proč se ptáš?"
,,Ani nevím, už jsem byl v polospánku, ale mám pocit, že... No, to je jedno, zapomeň na to."
Řekl s úsměvem.
Samozřejmě, že jsem věděl naprosto přesně co jsem mu zpíval, ale bál jsem se...
Ten text totiž říkal pravdu, tu pravdu, kterou jsem před ním musel skrývat...

Jen blázen se do tebe zamiluje,
jen blázni dělají, co dělám já...

Asi každou minutu dnešního dopoledne jsem měl chuť říct mu to, ta dvě slova...
Slova, která bych řekl poprvé ve svém životě.
Každou chvíli jsem je měl na jazyku, ale copak jsem mohl?
,,Co chceš dělat Tae?"
Zeptal jsem se ho.
,,Mhhh...Nevím...?"
Odpověděl mi a políbil mě těsně pod ucho.
,,A ty...?"
Byl v tak dobré náladě v jaké jsem ho snad nikdy nezažil.
Hravě mě kousl do ušního lalůčku, zatím co mě jeho smích šimral na krku.
,,Tae... Kluci se každou chvíli vrátí..."
Naoko jsem se bránil, ale i tak jsem zavíral oči, zatím co mě Tae něžně líbal na krku.
,,Vždyť jsem neřekl co bych chtěl dělat. Na co zase myslíš?"
Smál se.
,,Ehh... Nech toho Tae..."
,,Tak na co myslíš?"
Zeptal se znovu a políbil mě na rty.
,,Na co můžu asi myslet, když tě mám takhle blízko?"
,,Ohh... Ty jsi tak cute baby... Půjdu do sprchy, chceš jít se mnou?"
,,Chci..."
Souhlasil jsem se bez přemýšlení a jeho to samozřejmě pobavilo.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat