Hříšné myšlenky

1.4K 151 28
                                    

Byl jsem po včerejší noci ještě pořád dost zničený.
,,Neměl by někdo z nás napsat Jiminovi?"
Zeptal jsem se Taeho.
,,Kdyby něco chtěl, ozval by se sám."
Odsekl.
A mě začalo zase vrtat hlavou, co se odehrálo mezi němi dvěma v tom pokoji.
Do té chvíle byli naprosto v pohodě a teď to najednou vypadalo, jako by byl Tae rád, že je Chim z domu.
,,Zlato co se děje?"
,,Co by mělo?"
,,Jde o něco s Chimem a já si myslím, že ať už je to cokoli, měl bych to vědět."
,,Ne Kookie, neměl."
,,Když mi to budeš tajit, budu si myslet něco mnohem horšího chápeš? A konec konců, pokud jsme my dva pár, neměli by jsme před sebou mít tajemství..."
Tae si povzdechl.
,,Prostě mi řekl něco, po čem jsem rád, že je na nějakou dobu pryč Kookie."
,,Týká se to tebe Tae?"
Zaváhal...
,,Ano, ale ne tak, jak si myslíš. Mluvili jsme o Yoongim a... A o tobě prostě..."
,,Pokud jde o mě, mám právo to vědět."
Naléhal jsem.
,,Fajn... Chtěl tebe chápeš? Řekl mi, že musí pryč, protože celé to divadlo co dělal včera, bylo protože chtěl tebe... Jasný? Je to jeden z mých nejlepších přátel, tak že ho nemůžu zabít, ale přísahal jsem mu, že to udělám, pokud nevypadne a nevrátí se, až si pročistí hlavu od těhle nápadů. Mám ho rád, vážně mám, ale potom, co mi v pokoji navrhnul, jsem mu prostě jednu vrazil. Tak, jsi teď už spokojený!?"
Nevěřícně jsem na něj zíral a jedné, co ze mě vypadlo, byla ta nejstupidnější otázka:
,,Co navrhnul?"
Tae na mě chvíli naštvaně koukal a nakonec procedil skrze zuby:
,,Že by jsme si to mohli dát ve třech, chápeš?!"
,,No ty vole..."
,,Už se o tom nechci bavit Kookie, je mi z toho... Divně... Když si představím, že by ses ho dotýkal, nebo on tebe... Mám chuť sednout na letadlo do Busanu a rozbít mu hubu!"
Už jsem neřekl nic, jen jsem se mu schoulil v náručí a doufal, že ho tyhle myšlenky i nálada, brzo opustí...

A taky, někde hluboko uvnitř mě, jsem doufal, že ta myšlenka a představa opustí i mě.
Jen na minutu jsem si dovolil upustit uzdu svojí fantazii a představil si to...
Sexy, provokativní Chim, podřízený, možná spoutaný...
Já a Tae ovládající celou hru, ovládající jeho...
Ježíš, cítil jsem, že v mém rozkroku začíná narůstat problém...
Stop! Okamžitě se musím zbavit téhle myšlenky.
Rozptýlení přišlo rychle, vzhlédnul jsem k Taemu, který mě se zaujetím pozoroval.

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat