Seven strangers

1.7K 176 6
                                    

Tae se zasmál mému vzrušenému výrazu a s povzdechem začal.
,,Okey, říkám ti to ale jen proto, že by se ti to mohlo hodit kvůli tomu, co je mezi námi dvěma....Tak že..."
Nadechnul se zhluboka a začal:
,,Jin rád moralizuje ostatní, staví se do role toho dobrého a nevinného, ale i on má něco, za co se stydí, co o něm nikdo neví. Kdysi řídil opilý a naboural, srazil se s mladou holkou a ta skončila na vozíku, byla tanečnice, o to horší to pro ni muselo být, ale utajilo se to, díky naší skvělé, bohaté společnosti...
Joonie, dělá vše pro dobro nás všech, ale ve skutečnosti je ready udělat cokoli, co mu nařídí naše vedení a tím cokoli myslím cokoli, když to neudělá, Big hit vybere Jina, aby byl leader on. Hobi, kdysi měl poměr s holkou svého nejlepšího kamaráda, donutil ji se s ním rozejít, po pár týdnech mu ale došlo, že už nemá zájem, ta holka se pokusila o sebevraždu...
Yoongi, to je kapitola sama o sobě, mám toho kluka hrozně rád a jeho minulost bych žít nechtěl ani za peníze. Deprese, drogy, pokus o sebevraždu... A to všechno jen proto, že nedokáže žít s tím, jaký je a s tím co k někomu cítí. Proto pořád spí, není líný nebo unavený, on jen prostě na všechno kašle a je mu to fuk.
Jimin... Netřeba komentovat, většina jeho tajemství se týká mě, protože jsem to začal já, ale shrnuto, Chim je taková malá děvka, nemyslím to jako urážku, on to tak má rád, rád se podřizuje a má rád sex... S klukama... Jen s klukama..."
Nebyl jsem absolutně schopný slova.
Žiju s těmi lidmi tak dlouho a přesto je mezi námi tolik skrytých věcí.
Měl jsem za to, že jsme rodina, ale najednou mám pocit, že nejsme nic víc, než sedm cizinců.
Některá zjištění mě přímo šokovala, jiná vyvolala milion otázek, které jsem teď ale ještě nebyl schopný položit.
Místo toho jsem se rozhodl tohle téma trochu zlehčit.
,,A co máš na mě hm?"
,,Ty jsi to nejskrytější tajemství mezi námi..."
Pronesl s úsměvem, skousl si ret a mě tak zanechal fascinovaného.
,,Jsi to nejpodivnější stvoření, co jsem kdy potkal. Jsi tak sladký a nevinný, že to někoho jako já dohání k šílenství a nemysli si, že jsem zaujatý, Baek mi nechal asi sto zpráv na téma:
Jeon Jungkook... Oh můj bože... Jak vedle něj můžeš žít tak dlouho? Vážně je v tobě něco podivně dětského, co ale zároveň schovává něco... Neumím to popsat, snad temného?
Je to vidět když tančíš, to jsem si toho všiml poprvé a pak, když jsem se tě prvně dotknul bylo to jako... Jako by ses změnil v někoho úplně jiného, ta temnota se mísí s nevinností a je to pro mě jako droga... Když vzdycháš, kroutíš se, když jsi se mnou... Ty víš jak...
Tak je to jako bys byl něco poslaného z mého osobního pekla, aby mě to dohnalo k šílenství. Přiznávám, že jsem na tobě závislí a děsí mě představa, že bys tenhle pocit mohl dát někomu jinému..."
Tae se odmlčel, myslím, že mu najednou došlo, že prozradil příliš, že mi dal příliš nahlédnout do jeho mysli...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat