Po klidné noci, kterou jsem strávil oficiálně jako Taeho spolubydlící, jsem se probudil s dobrou náladou.
Hobi už byl taky doma, tak že jsme si dali společnou snídani a vydali se do studia, kvůli natáčení.
Tyhle hry miluju, vážně, je to vždycky hrozná sranda.
Soutěžíme mezi sebou a tak a i tentokrát tomu nebylo jinak.
Já a Tae jsme byli v teamu spolu a všechno bylo fajn, dokud se po nás nezačal Joonie dívat.
Po natáčení jsem chtěl zmizet do zadních sprch, do těch kde jsme se Taem úplně náhodou tehdy potkali, ale do cesty se mi postavil právě Nam, s tím že by si se mnou chtěl promluvit.
Neměl jsem o to nejmenší zájem, ale co mi zbylo?
Neochotně jsem s ním zůstal v šatně, zatím co ostatní šli do sprch.
,,Posaď se Jungkookie."
Řekl klidným, ale autoritativním hlasem.
Nejistě jsem se tedy posadil vedle něj a čekal.
Namjoon se zhluboka nadechl a začal.
,,Co ta věc s Taehyungem?"
Bylo vidět, jak moc se snaží o klidný a přátelský tón, ale nevěřil jsem mu to.
,,V pohodě..."
Odpověděl jsem vyhýbavě.
,,Jak v pohodě?"
,,No prostě všechno je fajn. Přejdi k věci Name, o co jde?"
Povzdechl si.
,,Jungkooku, já... Nevím jak začít... Po natáčení mi mě zastavil manager a... On se mě ptal, co je to mezi váma dvěma."
Okey, teď jsem začínal trochu panikařit.
,,Nechápu, co se tím snažíš říct..."
,,Ale chápeš Kookie. Vy dva se chováte divně už nějakou dobu, ale co jsme se vrátili z Japonska, je to jiný... Já jsem tvůj přítel Kookie a Taeho taky, ale pokud mezi vámi něco je nebo bylo, musím si být jistý, že to neohrozí kapelu. Nesmíte být nápadní, to víš, ale vy jste..."
Jeho slova se mě dotkla. Překlad totiž byl:
Mám tě rád, ale tvoje city nikoho nezajímají, na prvním místě je kapela...
,,Namjoone hyungu, pokud vím, tak přesně tohle po nás vedení chtělo, aby jsme hráli show pro Army a chovali se k sobě takhle..."
,,Ano, hráli, ale vy už to nehrajete a v tom je ten problém. Znám Taeho, o Jiminovi jsem samozřejmě věděl skoro celou dobu a taky vím jak to dopadlo, ale nikdy jsem se do toho nepletl, protože to nebylo tak vidět, jako teď u tebe, chápeš? Obavám se, že to nemůžeme nechat zajít tak daleko, aby se o tom někdo z venčí dozvěděl. Pomysli na svoje rodiče Kookie, co by tomu řekla tvá matka, nebo otec?"
Sevřel se mi žaludek.
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...