🎄Vánoční speciál tygra a králíčka🎄 5.

1.8K 134 6
                                    

A když Taemu došlo, co ho čeká, hlasitě vydechnul vzduch, který celou dobu zadržoval.
,,Buď hodný a dostaneš odměnu..."
Slezl jsem z něj, abych si vzal kufřík blíž k sobě a klekl si vedle něj.
,,No a když budeš zlobit, budu tě muset potrestat."
Při těch slovech jsem prsty přejel po jeho péru, uvězněnému v maličkých boxerkách a on sebou lehce trhnul.
Tiše jsem se tomu zasmál a vzal si do ruky masku na oči.
,,Kookie, já tě chci vidět, nelíbí se mi představa, že nevím co děláš..."
Teď jsem se musel zasmát nahlas.
,,Přece mi věříš Taehyungie, nebo ne?"
Masku jsem mu dal přes oči a z toho pohledu jsem ve vteřině ztvrdl tak, že to bolelo.
Nádherný Tae, v těsných boxerkách, s tygřími oušky a obojkem, teď navíc s jednou rukou připoutanou k posteli a v černé, krajkové masce přes oči...
Vzrušený, rozechvělý a naprosto můj...
Znovu jsem se usadil na jeho klíně a on automaticky zvedl ruku, aby mě chytil za bok.
,,Ne, ne, ne, miláčku. Pěkně tu ručičku sundej, nebo ti ji budu muset taky připoutat."
Tae frustrovaně vzdychl a položil ruku.
,,Vidíš, jak jsi hodný?"
Pochválil jsem ho a sehnul se k jeho rtům.
Oslepený Tae sebou cuknul, když jsem nasál jeho spodní ret a chvíli si s ním pohrával, než jsem ho do něho kousnul.
,,Mhhm..."
Uklouzlo mu.
S úsměvem jsem to přešel a dvěma prsty mu začal přejíždět po krku.
Zároveň jsem si ho přitahoval za vodítko a on slastně zaklonil hlavu a nenápadně se zvedl v bocích.
Mhmm, budu ho trápit, dokud nepoprosí.
,,Připravený poprosit o ošukání koťátko?"
Vydechl jsem mu přímo do ucha.
,,Ty mi to chceš vrátit za to tehdy, když jsem... Ahhh.."
Nedokončil větu, protože jsem se dvakrát zadečkem otřel o jeho tvrdé péro.
,,Když jsi mě donutil prosit, s králičími oušky? Ano Tae, přesně, ale taky..."
Nedořekl jsem a vzal jednu jeho bradavku mezi dva prsty a následně ji začal mnout a tisknout.
,,C-co?"
Vydechl vzrušeně se zakloněnou hlavou.
,,Prostě jsi nebyl celý rok hodný..."
Taemu z úst uniklo přidušené vzdychnutí a nepatrně se prohnul v zádech.
,,Tak co baby, ready?"
,,Yes, ale prosit jen tak nebudu... Kookie..."
Procedil skrze zaťaté zuby.
,,No, když myslíš..."
Zasmál jsem se a bradavku mu objel špičkou jazyka a pak ho do ní kousnul.
Snažil se, ale stejně vzdychnul.
Tohle se mi moc líbilo.
Slezl jsem z jeho klína, mezi kolena.
,,Roztáhni nohy, miláčku..."
Poručil jsem a líbnul ho na podbřišek.
Překvapený Tae mě okamžitě poslechl.
,,Mhhm, good boy, zasloužíš si odměnu."
Zahákl jsem prsty za gumu miny boxerek a stáhl je kousek dolů.
Jeho tvrdý problém, se okamžitě dostal ven a tyčil se mi přímo před obličejem.
,,Mhhm, tak krásně vzrušený tygříček..."
Zavrněl jsem a naslinil si palec.
Poté jsem mu jím několikrát lehce, kolem dokola obkroužil špičku penisu, ze kterého už doslova odkapávaly lepkavé kapičky preejekulátu.
Dostal jsem na něj hroznou chuť.
Rychle jsem ty kapky z jeho špičky slíznul a Tae zavzdychal:
,,Ještě..."
,,Co že jsi říkal koťátko?"
Bradou jsem se opíral o jeho bok a s úsměvem mu fouknul na mokré péro.
,,Ahhh... Ještě, prosím..."
Zafňukal zoufale a já se rozhodl nad ním alespoň pro tentokrát slitovat.
Jazýčkem jsem zakmytal na špice jeho péra a pak mu ho celé od kořene až nahoru pomaličku olíznul.
Tae nadrženě vzdychal:
,,Prosím, ještě... Ještě jednou..."
Bože, byl tak úžasný.
Jak bych mu mohl odolat, když i já sám to chtěl?
Otevřel jsem ústa a vychutnal si celé jeho vzrušení, které bylo tak tvrdé a velké, že se mi sotva vešlo do pusy.
Tae volnou rukou vjel do mých vlasů a instinktivně mi přitlačil hlavu ke svému tělu.
Jeho péro mi zajelo do pusy až na doraz a já se z toho málem rozkašlal.
,,Tae."
Řekl jsem vyčítavě.
,,Promiň miláčku, ale ta tvoje pusinka mě dohání k šílenství..."
,,Budu tě teď muset potrestat, baby."
Řekl jsem a škubnul vodítkem.
,,Já vím..."
Vydechl způsobem, který říkal, že po tom trestu ve skutečnosti touží.
Natáhl jsem mu zpět boxerky a on zafňukal.
Vykouzlilo mi to na tváři úsměv.
,,Otoč se na bok miláčku..."
Zašeptal jsem mu do ouška.
Tae se otočil, jak jen to s jednou rukou připoutanou k posteli šlo a já si z kufříku vzal bičík a tiše vstal z postele.
Chudáček Tae, který nic neviděl vypadl nervózně.
Tiše dýchal a naslouchal zvukům kolem sebe.
Obešel jsem postel...
Když jsem byl u kraje a on zády ke mě, výhled na jeho úžasný zadek byl perfektní.
Ve stoje jsem se sehnul a jemně třásněmi přejel po celém jeho těle, od chodidel po ramena a zase zpět.
A pak znovu, ale tentokrát jsem se zastavil na křivce jeho boku.
Šimral jsem ho tam třásněmi a pak sklouzl níž, k zadečku...
Vzduchem se ozvalo švuhnutí a kožené třásně přistáli na té dokonale kulaté prdelce.
Tae hlasitě vydechl a volnou rukou křečovitě mačkal povlečení pod sebou.
Udělal jsem to znovu, intenzivněji a to už se neudržel a vzdychnul.
Na jeho kůži se okamžitě objevili červené stopy.
Klekl jsem si za něj a s láskou na postižené místečko položil své rty.
Můj tygřík, který to samozřejmě nečekal sebou cuknul a slastně zavrněl.
,,Oh Jungkookie..."
Nedokázal jsem odolat touze, která mě mučila od první chvíle, kdy jsem ho viděl v těch zatracených, leopardích miny boxerkách.
,,Buď hodný."
Zavrčel jsem rychle a uvolnil mu ruku.
,,Lehni si na břicho miláčku."
,,Proč?"
Zeptal se pobaveně, nad naléhavým tónem mého hlasu.
,,Umm, protože to říkám."
Procedil jsem nedočkavě skrze zuby a hrubě ho otočil na břicho.
Pro jistou jsem mu zepředu spoutal ruce.
,,Auu... Ježíš, co to do tebe vjelo?"
Zeptal se stále se stopou úsměvu v hlase.
,,Počkej až vjedu já do tebe..."
Zavrčel jsem mu do ucha a následně ho do něj i kousnul.
Konečně...
Tae ležel na břiše a já měl před sebou ten zadek, napůl vykukující z boxerek.
Bože, asi se zblázním...
Nedokážu popsat, jak mi v tu chvíli bylo.
Bylo to něco mezi vztekem, chtíčem a naprostým šílenstvím...
Oběma rukama jsem stiskl jeho zadek a aniž bych si to plně uvědomil, z mých úst uniklo hrozně hlasité vzdychnutí.
Cítil jsem, jak mi péro přímo tepe nedočkavostí.
Strašně to bolelo.
Vzal jsem svoje vzrušení bezmyšlenkovitě do ruky a udělal pár rychlých pohybů, s jeho půlkou stále sevřenou v dlani.
Bože, chovám se jako magor, pomyslel jsem si a pokusil se alespoň trochu uklidnit.
,,Copak tam děláš Jungkookie?"
Ozval se Tae.
,,Umm... Popravdě Tae?"
,,Jistě."
Odpověděl s tichým smíchem.
,,Umírám z tvojí prdele..."
Tae vyprskl smíchy.
No, však já ti to oplatím Taehyungie...
Obkročmo jsem si na něj sednul a sklonil se.
Nejdřív jsem ho podráždil rty za krkem a on se jemně přitlačil boky dolů, k peřině, co měl pod sebou.
Jazykem jsem mu přejel po uchu a pak mu do něj začal pomalinku vydechovat jednotlivá slova:
,,Umírám z tvého zadku miláčku, z představy jak do něj zasouvám péro a sleduju jak zajíždí do tebe, jak ti u toho tu prdelku mačkám a ty vzdycháš moje jméno pokaždé, když do tebe přirazím tak, jako bych ti chtěl vyšukat mozek z hlavy..."
,,Ahhh pane bože Jungkooku..."
Vydechl hlasitě a zvedl zadeček nahoru.
Začal jím pohybovat, otíral se mi o péro a zároveň svým klínem o peřinu pod sebou.
Hrubě jsem chytil vodítko a zatáhl.
,,Ahhh..."
Vzdychl a já to udělal znova.
,,Kookie... Já se z tebe zblázním..."
,,Chceš mě, miláčku?"
Vydechl jsem mu do ucha.
,,Ano..."
Zněla odevzdaná odpověď.
,,Tak popros..."
,,Ne..."
Zasmál jsem se.
,,No, jak chceš..."
Slezl jsem, abych mu stáhl boxerky a strčil pod něj polštář.
Rozechvělý Tae napjatě čekal, co udělám.
Neslyšel, že si beru něco z kufříku, udělal jsem to maximálně tiše a když se ozvalo cvaknutí uzávěru od lubrikantu, zeptal se:
,,Jungkookie, co děláš? Nemůžeš mi to sundat z očí? Prosím?"
Můj tichý smích způsobil, že se Taehyung začal nervózně vrtět.
,,Ne lásko, nemáš reagovat vzpomínáš? Kdybys byl hodný, dávno bych ti to sundal..."
Tae frustrovaně zafňukal a čekal.
Čichl jsem si k lubrikantu, voněl jako banány a já se tiše a opatrně přesunul za Taeho.
,,Na čtyři..."
Pronesl jsem úchylným tónem a on poslechl.
,,Mhhm, hodné koťátko..."
Klečel jsem za ním a jednou rukou nejprve pohladil jeho zadeček, stále červený od ran bičíkem.
Prsty jsem zabloudil mezi jeho půlky a jemně přejížděl nahoru a dolů.
Tae zadržoval dech a cukal sebou...
Zase ta touha byla silnější než moje sebeovládání.
Políbil jsem ten úžasný zadek a pak sál jemnou kůži, zanechávajíc po sobě jednu žačku vedle druhé.
Taehyung u toho krásně vzdychal, ale jen tiše, jak se snažil ovládat, aby si vysloužil další odměnu.
Kousnul jsem ho....
Musel jsem...
Můj pohled padl na tygříka přede mnou, jak se opírá o lokty, s hlavou skloněnou dole a zakousává se do polštáře.
,,Umm Tae..."
Zavzdychal jsem.
,,Mhh?"
Vydechl.
,,Jsi úžasný..."
,,Odměnu... Zasloužím si odměnu..."
Vrněl tichounce.
,,Ano, máš pravdu..."
Dal jsem si trochu lubrikantu na prst a lehounce špičkou prstu zatlačil na vstup do jeho těla...
Nedočkavý Tae se tiskl zadečkem blíž ke mě a tak ať jsem to plánoval nebo ne, můj prst vklouzl do něj.
Ostře se nadechnul a zadržel dech, když jsem prsten pohnul ven a zase zpět zabořil Taehyung hlavu do polštáře, ve snaze tlumit tak svoje sténání.
,,Ještě?"
Provokoval jsem ho.
,,Umm ano..."
Vzdychnul do polštáře.
,,Na něco si zapomněl..."
Sáhl jsem po bičíku a plesknul ho po prdelce.
,,Prosím, ještě..."
Opravil se.
Usmál jsem se nad tím.
Tohle se mi hrozně líbilo, vidět Taeho podřízeného.
Byl to ten nejlepší dárek...
Pomaličku jsem zasunul prst do něj a pootočil jím.
Pak znovu na druhou stranu...
Pohyboval jsem prstem v jeho těle, pomalu a zkoumavě tak dlouho, dokud sebou necuknul.
Můj úsměv se rozšířil...
Zopakoval jsem stejný pohyb a Tae hlasitě vzdychl.
Podařilo se mi trefit jeho slastné místečko.
Teď už to pro něj bylo těžší...
Dobře vím, jaké to je a upřímně, obdivuji jeho sebeovládání...
Celé Taeho tělo se třáslo, byl zakousnutý do polštáře a tiše sténal...
,,Šikovný..."
Vysloužil si moji pochvalu a zároveň i odměnu.
,,Pauza ve hře, nemusíš se teď hlídat..."
Stiskl jsem mu pevně zadek a prstem začal intenzivně a rychle přirážet jen do toho jednoho bodu.
Tae se napřímil na všechny čtyři, prohnul v zádech a se zavřenýma očima slastně zaklonil hlavu.
Z jeho úst se nesly naprosto dokonalé zvuky.
,,Ahh Jungkookie, ještě, ještě..."
Sténal hlasitě a přirážel se ke mě zadečkem.
Byl dokonalý...
Přestal jsem mu mačkat zadeček a chytil vodítko.
Bože, nikdy jsem si nepřipadal víc zvráceně, než pravé teď, když jsem si na vodítku držel svého ochočeného démona, s oušky a stahoval si ho stále víc do záklonu, zatím co on si tak dokonale užíval to, co jsem s ním dělal...
Strašně jsem ho už chtěl...
,,Tae?"
Neodpověděl, byl příliš omámený...
Škubnul jsem silně vodítkem a jeho to donutilo otevřít oči.
,,Chci tě šukat..."
Přiznal jsem a udělal několik rychlých, intenzivních  pohybů prsty...
,,Tak na co če-čekáš?"
Vykoktal vzrušeně.
,,Na to, až mě poprosíš."
,,Ohh... A co když to neudělám?"
Zavzdychal vzrušeně, ale přesto v jeho hlase byla slyšet provokace.
Ten hajzl...
Přestal jsem ho dráždit prsty a on nesouhlasně zamručel.
Prudce jsem otočil rozechvělého Taeho zpět na záda, odemknul pouta, ale jen proto abych obě jeho ruce připoutal nahoru, k čelu postele.
Sundal jsem mu masku a zadíval se mu do očí, plných chtíče.
Velice pomalu jsem si mu sedl na klín, jeho péro bylo úplně mokré...
Naklonil jsem se, těsně k jeho rtům a čekal.
Když se nedočkavě natáhl, aby mě políbil, ucuknul jsem mu.
A pak znova a znova, s úsměvem, sledujíc jeho rostoucí frustraci, ze které se stávalo zoufalství.
Pak jsem uhnul úplně a zašeptal mu do ucha:
,,Když nepoprosíš, tak tě nechám takhle, spoutaného a budu si to před tebou pomalu dělat sám, tak že tak jako tak, dřív nebo později, mě stejně poprosíš, miláčku."
Tae z mých slov doslova zalapal po dechu se zakloněnou hlavou.
,,Ale jak chceš, můžeme si ještě hrát..."
Zavrněl jsem a skousl mu ušní lalůček.
Než něco stačil říct, už jsem klečel mezi jeho nohama.
Oči mi zabloudili ke kufříku, k poslední věci, co v něm ještě byla...
Váhal jsem, ale konec konců, všechno je jednou poprvé...
Taehyung mě sledoval, jak vytahuju vibrátor.
Byl hladký, černý a tak sametově jemný...
Nikdy jsem nic takového nedržel v ruce...
Tae se zhluboka nadechl, jako by chtěl něco říct, ale když viděl můj zaujatý výraz, nakonec pusu zase zavřel a jen mě dál pozoroval.
Pár kapek banánového gelu se zalesklo na špičce vibrátoru a já je prsty jemně rozetřel.
Hračka se dotkla Taeho prdelky a on sebou cuknul.
Zatlačil jsem, překvapený, jak hladce zajíždí vibrátor do jeho těla.
Ozvalo se tiché vzdychnutí a já udělal pomalý pohyb, stále fascinovaný tím pohledem...
Když jsem si dost vyzkoušel zajíždějí do něj, pootočil jsem koncem hračky a ozvalo se tiché vrčení...
A ne jen to...
Ložnicí se nesl zvuk naprosto úžasného vzdychdní.
Zvednul jsem k Taemu pohled a málem dostal infarkt...
Byl nádherný...
Prohnutý v zádech s tím nejslastnějším výrazem...
Bože já ho tak moc chtěl...
Tak moc, že se asi neudržím a ošukání ho ať už poprosí nebo ne...
V návalu vlastní nadrženosti, jsem nekontrolovatelně začal hračkou přirážet...
A najednou se ozvalo zoufalé:
,,Prosím, Jungkookie, prosím..."
Překvapeně jsem se na něj podíval.
Zvedal hlavu, díval se na mě a kousal si ret.
,,Mh?"
,,Prosím, šukej mě, už to nevydržím..."

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat