Bölüm notu: Bölümde sahnelerin normal akışını bozan kesintiler yer alıyor. Bu kesintiler bölumde glitch olarak adlandırılacaktır. Hikaye zaten başından beri fragmented -parçalı - bir yapıya sahip olsa da glitch sahnelerinin farkı; orda olmaması gerektiği halde bir şekilde hikâyenin içine dahil olmuş abnormal, unnatural bir etki verme amacı güdüyor olmasıdır. Glitch sahnelerinde gördüklerimiz Nare ve Gediz’in Düşüş'ün bittiği yerden devam eden hayatlarına ait. Yok olan dünya yeniden var olmuştur. Gediz ve Nare birbirine yeniden denk gelmiştir, birbirlerini hatırlıyorlardır ama dünya yok olmadan önceki hafızasını diğerlerine aktarmamıştır. Hazan ve Melek'in doğmadığı bambaşka bir ihtimali yaşamaktadırlar. Anlaması biraz karışık bir bölüm olabilir. Çünkü hem evrenlerin hem zamanın, mekânın, iç seslerin ve dilin iç içe geçtiğini, birbirinin üzerine sindiğini göreceksiniz. Tamamen Nare'nin kafasının içinde başlayan bir yolculuğun karakterlerinin adım adım kurgusal bir gerçekliğin parçası olduklarını fark edişlerinin son basamağındayız. Bütün seslerin bir olduğu, bütün gerçekliklerin birbirine karıştığı bir son bırakıyorum buraya. Gerçek yaratılan bir şeydir. Hep birlikte yarattığımız gerçeğe kaldırıyorum kadehimi. Cheers.
Iyi okumalar x2 YIL SONRA
*Fonda Lola Marsh – Echoes*
Echoes and ghosts in my head. They are swimming in my bed-
Sabbah saatleri. Nare müzik eşliğinde dans ederek kahve hazırlıyor. Glitch girer. Aynı şarkı ordada çalıyor. Ordaki Nare de kahve hazırlıyor. Sahne yankı yapar. Ikinci sahne teknik hata gibi görünür ve kaybolur. Nare yüzünde gülümseme ile kameraya döner. Görüntü bir an için ikileşir. (Glitch) Düzelir.
All the words that you said are alive... on a page... Where are you tonight? Restless like a wolf in the night. Lighthouse in the dark. Where are you tonight?
Nare’nin Gediz’e baktığını görürüz. Gülümseyerek Nare'nin dudaklarına minik bir öpücük kondurur. Yüzüğünü banyoda unuttuğunu söyler.
And I know that they won’t save me from the voices in my mind. And I know that I can’t turn away and hide from afar the bells are ringing...
Nare yüzüğü alır. Parmağına takmadan önce gözü yüzüğün içinde yazan yazıya takılır. (Çünkü onun yüzüğünün içinde hiçbir şey yazmamaktadır)
And suddenly it's real... echoes... in my head.. someone...
Yüzükte Stand By Me yazdığını görür.
Where are you... in the night... Lighthouse in the dark. Lighthouse in the dark. Lighthouse in the dark.
Ses takılır. Görüntü stand by me yazısında.
(SES INTRO)
21 Haziran 2015
Sahne VHS kamera görüntüsüne geçer. Müge Nare'nin doğum günü partisinde, kamerayı kendine çevirir. Akın'a olan hislerini birazdan kendisine itiraf edeceğini söyler. “Çok heyecanlıyım, bana şans dileyin,” dedikten sonra kamerayı çıkmak üzere olduğu merdivenlere çevirir ve görüntü kesilir. Fonda Kim Wilde – Cambodia. Sahne kesilirken distorted ses yankılanır.
Glitch. Central Park. Güneş. Bankta oturan Nare. – Müge’nin kamerasından merdivenleri çıkışını izleriz - Elinde balonla dans eden küçük bir çocuk. Nare'nin kucağından düşen kitap. – Merdivenler - Alice's Adventures in Wonderland. Kitabı almaya eğilirken Gediz ile göz göze gelişi. – Akın’ın odasının kapısı - Gediz'in kulaklığından dışarı sızan müzik. Stand By Me. Yanına oturuşu. – Kapıya uzanan Müge'nin eli - Elini uzatıp kendini tanıtışı. Birbirlerini hatırladıkları o an. Gülümseme. Öpücük. – Kapı açılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanfictionBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...