11. Bölüm
"bir dost gibi davran bana, herkes bizi öyle bilsin."
Nare ve Gediz hastanede. İkisi de geçirdikleri operasyon sonrası iyiler. Bu süreç fonda müzikle akar.
Ifadeler verilmiş, Akın yakalanmıştır.
Nare de Gediz de normal odalara alınır fakat birbirlerini bu süreçte hiç görmezler.
Sancar Nare ile konuşmaya çalışır, ona bir şeyler anlatır ama Nare kafasının içinde daha çok, onu duymaz. Tepki vermez.
Gediz de aynı şekilde etrafındaki kalabalığa çok dikkat etmez. Aklı Nare'nin ona teknede söylediği sözlerde. Ben daha önce kalbimle hiç savaşmamışım ne demek? Ne söyleyecekti Nare?
•••
Hastaneden çıkış yapıldıktan sonra Sancar Nare'yi Efeoğlu konağına götürmek ister. Nare bu teklife çok sıcak bakmasa da Sancar emrivaki yaparak kabul ettirir teklifini. En azından iyileşene kadar Nare'nin konakta kalmasını ister. Bu karar Efeoğlu konağında da hoş karşılanmaz ancak kimse Sancar'ın sözüne karşı çıkmak istemez.
Nare Menekşe ile aynı çatı altında olacak olmaktan dolayı huzursuz arabadan iner. Bir eliyle hala ağrısını hissettiği yarasını tutarak konağa doğru yürür. Kafasında bir sürü şey… bu konağın bir gelini var ve o sen değilsin, nasıl hissettiriyor bunu bilmek, düşüncesi. Nare kapıdan girmeden önce birkaç saniye öylece izler konağı. Kendine sorduğu sorunun cevabını verir içinden.
Hiçbir şey.
Hiçbir şey hissettirmiyor.
Sancar elini uzatır ona Nare tutunsun diye ama Nare ben yürürüm, cevabını verir. Sonra kapıdan içeri adımını atar.
•••
Işıklı konağına dönen Gediz'i ise bir sürpriz beklemektedir. Amerika'dan gelen yakın arkadaşı Izzy Gediz kapıdan içeri girdiği an boynuna sarılır. Gediz onu görünce çok mutlu olur.
"Ayy! Pardon, omzundu dimi?"
Izzy yüzünü büzüştürerek biraz önce bilmeden baskı uyguladığı omzuna nazikçe dokunur Gediz'in. Siyahlar içinde punk rock tarzı, neredeyse beyaz gibi görünen ashy dağınık ama düz sarı saçlarıyla hiç o şehre ait durmayan, bir rock starı andıran arkadaşına gülümser Gediz. Iyi olduğunu söyler.
"Bir misafirin daha var," der Izzy buz mavisi gözlerini irice açarak. Gediz kim der gibi bakar sonra koyu sarı saçlı, yeşil gözlü genç kadını görür.
"Gilda da geldi benimle," diye ekler Izzy. Gediz onu görünce şaşırsa da gülümser. Hoşgeldin, der. Gilda da gülümser. Izzy'e göre daha nazik bir şekilde Gediz'e sarılır.
"Iyisin dimi? Korkuttun bizi."
"Iyiyim iyiyim."
"Haberi aldığımızda birlikteydik de… atladık geldi, diye açıklama yapar Izzy.
Iyi yaptınız, der Gediz.
Gilda Gediz'in annesi ve ablası tarafından da sevgiyle karşılanır. Onlar Gilda ile konuşurken Izzy Gediz'in çantasını kapar.
"E hadi odana çıkaralım bari bunları ha? Marş marş," diyerek Gediz'le birlikte merdivenlere yönelir.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanfictionBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...