"bir de benimle evlenirsen... biz seninle her şeyin üstesinden geliriz bence."

159 8 0
                                    

27. Bölüm 

"bir de benimle evlenirsen… biz seninle her şeyin üstesinden geliriz bence."

WARNING: THIS CHAPTER - AND THE STORY - CONTAINS CONTENT THAT MIGHT BE TROUBLING TO SOME READERS, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, DEPICTIONS OF DEATH, DEPRESSION, GORE, SUICIDE, CUTTING AND SELF HARM, VIVID NIGHTMARE IMAGERY, SEXUAL TRAUMA, SUBSTANCE ABUSE, PTSD. PLEASE BE MINDFUL OF THESE AND OTHER POSSIBLE TRIGGERS AND SEEK ASSISTANCE IF NEEDED.

PROLOGUE

Fonda The Doors - Love Street. 

Ay ışığı, deniz kenarı, sahil. 

Bodrum'dalar.

Nare ve Gediz'i müzik eşliğinde dans ederken izleriz. İkisinin de yüzü gülüyor. Mutlular. Onları daha önce hiç görmediğimiz kadar ışıl ışıl bir mutluluk bu. Enerjik, canlı, deli dolu bir dans. Birbirlerini hissederek edilen bir dans. Dokunmaktan korkmadıkları bir yakınlıkta, göz göze, dudak dudağa edilen bir dans.

Gediz Nare'yi bir kez daha döndürüp kendine çektiğinde Nare dudakları arasındaki o kısa mesafeyi kapatır usulca daha fazla dayanamayarak. Enerjik, canlı, neşeli dans bir anda daha sakin, baştan çıkarıcı, yoğun bir enerjiye geçiş yapar. Zaman bile yavaşlar sanki. Sahne daha yavaş bir tempoda akar.

Sadece ay ışığının izin verdiği kadar aydınlık bir gece. Bedenlerinin dansı devam ederken dudakları da ayak uydurur müziğe, aralarındaki çekime. Gözler kapalı, sadece hissedilenler var ellerinde. Dokunuşlarıyla görürler birbirlerini. Yavaş başlayan öpücük adım adım yoğunlaşır, hızlanan nabızlarına uyum sağlar. Nare'nin sağ elinde yüzük parmağında bir yüzük görürüz. Nare'nin Gediz'i öpüşü önceki öpüşmelerinden farklı gibidir. Bu kez durmak istemiyor gibi. Daha korkusuz. Tereddütsüz. Sadece hissettikleriyle ilerliyor gibi. Dudakları Gediz'in çenesine, boynuna iner bir an için. Gediz'in nefesi de onun boynuna ulaşır. Ardından yeniden birbirini bulur dudakları. Nare bu defa tamamen teslim olur gibi öper Gediz'i. Daha tutkulu, daha istekli. Gediz'i şaşırtan, beklenmedik kontrolsüz bir arzuyla öper. Gediz ona karşılık verirken hala kontrolde kalmaya çalışır. Emin olmak ister Nare'nin öpücüğü götürdüğü yerden. Nare Gediz'in üzerindeki sweatshirtten kurtulmak ister gibi boğaz kısmını çekiştirir. Parmakları köprücük kemiklerine dokunur. Gediz öpücüğü durdurur gibi olur. Geri çekildiği saniye Nare yeniden öper onu. Elleri yüzünde, sakallarında dolaşır onu kendisine daha fazla yaklaştırmak ister gibi. Nare'nin üzerindeki hırka bir omzunu açık bırakacak şekilde kayar. Nare omuzlarını geri iterek tamamen kurtulur hırkadan. 

Hırka yere, kumların üzerine düşerken günümüze döneriz.

12 Saat öncesine. 

Günümüze geçildiğinde (müzik echo yaparak yavaşlar ve gerginleşir.) aynı şekilde Nare'nin hırkası yere düşer. Bu kez bir banyoda Nare. Hırka kumlar yerine buz gibi beyaz fayansın üstüne düşer. Küvetin kenarında bir jilet görürüz. Nare bu jileti alır ve karnının altına birkaç küçük çizik atar. Burası zamanında kendi kendine kürtaj yapmaya çalıştığında sebep olduğu yara izlerine yakın bir bölge. Kanı bacaklarına akarken gözlerini kapatır bu acı onu rahatlatıyormuş gibi. Kanın akışını görürüz. Fonda müzik devam eder. Birkaç saniye kıpırdamaz yerinde Nare. Sonra jileti yıkayıp kaldırır. Akan kanı bir peçete ile temizler. Zaten hazır olan küvete girer. Küvetin içindeki köpüklerin bir kısmının rengi kırmızıya dönüşür o girdikten sonra. Nare elleriyle suyu hareket ettirip kırmızıyı dağıtır. Gözlerinde boş bir ifade. Dalıp gider gibi. Orda değilmiş gibi

Sefirin Kızı: ZuhurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin