Sahne geçmişten bir sequence ile açılır.
NARE
If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh? If you poison us do we not die? And if you wrong us, shall we not revenge? If we are like you in the rest, we will resemble you in that. The villainy you teach me I will execute, and it shall go hard but I will better the instruction.
On altı yaşındaki Nare ve Vincent Colby göz göze. Nare gözlerini kırpmadan nefret ve öfke ile Colby'e bakmaktadır. Cümlesini tamamladığında sıkı sıkıya tuttuğu bıçağı bırakır. (Burda çok hızlı, saniyelik bir şekilde Akın'ı bıçakladıktan sonra elindeki kanlı bıçağı lavaboya bırakan Nare'yi görürüz.) Nare'nin bakışları değişir. Az önce konuşan kendisi değilmiş gibi etrafına bakınır, kan içindeki ellerini fark eder. Panikler.
Tüm bu sahneyi kalp atışı gibi kesik kesik izleriz Nare'nin nefes sesi eşliğinde. Nefes sesi panik atak geçirir gibi hızlanır. Hızlandıkça sahne her şeyi hızla açılıp kapanan bir gözün perspektifinden görüyormuşuz gibi verilir. (Sahne/kararma/sahne/kararma şeklinde)
Son kararmada fonda Nare'nin titrek sesi, ellerimde kan var diye fısıldar korkuyla. Görüntü geri geldiğinde Vincent Colby'nin hışımla bir odaya girişini izleriz. Oda Sophia Hoffmann'a aittir. Colby odaya giriş yaptığı esnada Sophia pencereden dışarıyı seyretmekte. Kapının açılmasıyla Vincent'a döner.
HOFFMANN
Kapıyı çaldığını duymadım.
COLBY (sabırsız)
Nezaket kurallarından daha önemli bir sorunumuz var bence.
HOFFMANN
Ne gibi bir sorun?
COLBY
Gerçekten soruyor musun? Nare'den bahsediyorum tabii ki! Biraz önceki şovundan.
HOFFMANN
Şov? Ah. Shakespeare.
Colby'nin aksine oldukça sakin. Kelimeleri tane tane, kontrollü bir şekilde telaffuz ediyor.
COLBY
Sence… mümkün olabilir mi…?
HOFFMANN
Ne mümkün olabilir mi?
COLBY
Diğerinin… bir şekilde… uyarılmadan, tetiklenmeden kendi kendini uyandırabilmesi… mümkün olabilir mi?
HOFFMANN
Diğeri?
COLBY
Diğer Nare. Psyche.
HOFFMANN
Seni tehdit eden Psyche miydi yani?
Tehdit kelimesini tırnak içine alır havada.
COLBY
Beni gerçekten tehdit etti. Bakışlarını görmedin. O nefret… öfke… Bambaşka biri gibiydi. Kendine geldiğinde ne yaptığının farkında bile değildi. Elindeki kanı ilk defa görüyor gibi baktı. Başka bir açıklaması olamaz.
HOFFMANN
Diyelim ki haklısın. Nasıl olabilir böyle bir şey? Psyche hemen hemen Nare ile birlikte doğdu diyebiliriz. Onunla beraber büyüdü. Nare dışarda, o içerde. (Içerde derken bir eliyle başını işaret eder.) Nare ona kıyasla özgür bir dünyada, o ise her hareketinin bir senaryoya bağlı olduğu bir simülasyonda. Bu kadar kusursuz bir düzen… kendi yarattığı bir bilinç tarafından alt edilebilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanfictionBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...