Bölüm Michael Cadman'ın kiliseye benzer eski bir binada topluluğa hitap etmesi ile açılır. Konuşma insanlığın varoluş amacını, tanrıyı, iyilik ve kötülüğün savaşını betimleyen bir içeriğe sahiptir. Konuşmanın yarısında dış ses "dur," der. "Burda dur."Bu kelimeler sarf edildiği an Michael Cadman donar. Ve bir anda biri televizyonu kapatmış gibi kapanır gerçeklik. Ekran kararır.
DIŞ SES: Nasıl devam ediyor burdan sonra?
Görüntü geri gelir. Bu kez her şey bir ekrandan izleniyor gibidir. İkinci bir ses soruyu soran kişiye cevap verirken, anlattıklarını hızlandırılmış bir şekilde ekranda izleriz.
İKİNCİ SES (KADIN SESİ): Michael Cadman Revelation 12 isimli aşırı sağcı bir tarikatın lideri. Revelation 12 zaten İncil'den bir bölümü temsil ediyor. Bu bölümde baş melek Michael ile düşmüş melek Lucifer'ın savaşı anlatılır. Michael kendini modern dünyada baş meleğin seçtiği bir beden olarak görüyor. Düşmanı Lucifer ise o dünyanın en tepesindeki adam, yani Lucien Leroy. Ona göre ikisi arasında büyük bir savaş yaşanacak. Revelation 12'de bir kadından bahsedilir. A woman clothed with the sun, with the moon under her feet and a crown of twelve stars on her head. Bu kadın hamiledir ve bir erkek çocuğu dünyaya getirir.
BİRİNCİ SES: Mary.
İKİNCİ SES: Evet, o kadının Mary olduğu düşünülür hep. Doğurduğu çocuk da İsa'dır. Michael Cadman bu hikayeyi biraz farklı yorumluyor. Dünyanın geldiği halden rahatsız, ve kurtuluşun kendi elinde olduğunu düşünüyor. Ona göre Revelation 12'de ismi geçen kadını yeni dünyada Nare temsil ediyor. Onu hamile bırakıp, dünyayı kurtaracak bir mesih doğurmasını sağlaması gerektiğine inanıyor. Ona göre içinde yaşamak zorunda kaldıkları bu simülasyon dünyanın yok olması gerekiyor. Yalnızca tanrıyı takip edenlerin kurtuluşa ereceğini ve savaşı kazandıklarında cennetle müjdeleneceklerini düşünüyor.
BİRİNCİ SES: Hikayeye yedinci bölümde çok merkezi bir karakter sokuyorsun yani.
İKİNCİ SES: Evet. Çünkü hiçbir şeyin beklendiği gibi gitmediği, kuralların eğilip bükülebildiği sonsuz olasılıkların hayat bulabildiği bir hikaye bu.
BİRİNCİ SES: Peki ya Wasteland?
İKİNCİ SES: Wasteland MK ULTRA'nın ilk zamanlarından kalma bir dünya. Gediz'in de söylediği gibi dünyanın bilinçaltı gibi bir yer orası. Aslında bir simülasyon ama zamanla gerçeklikten daha gerçek bir hal almış. Artık kontrol edilemiyor. Bu yeni gerçekliğin başında Leroy ailesi Wasteland'i extreme deneyimler yaşamak isteyen müşterilerine açıyordu. Ama bir gün Wasteland'de bir çalışan ölü bulundu. Sebebi belirsizdi ama ölen kişinin damarlarında kan yerine siyah bir sıvı tespit edilmişti. Gediz bu olaydan sonra Wasteland'i kapatmak istedi tamamen. Vincent müsaade etmedi. Bir sonraki olay üst düzey bir grup müşterinin Wasteland'de kaybolmasıydı. Kaybolanlar arasında devlet başkanları da vardı. Vincent Wasteland'i elleriyle kapatmak zorunda kaldı. Bilmedikleri şey şuydu; Wasteland ekibinde Cadman'in bir müridi bulunuyordu ve Wasteland'de ölü bulunan kişinin damalarındaki siyah akışkan maddden numune almıştı. Cadman zihin kontrolüne maruz kalan insanları düzeltebileceğini iddia edip onları "tedavi" adı altında yavaş yavaş öldürmeye başladı. Damarlarına Wasteland'den getirilen o siyah maddeyi enjekte ediyordu. Bu bir virüs gibiydi. Kanla, cinsel yolla yayılabiliyordu. Yayılan şey travmaydı. Kişiye göre değişiyordu ölüm hızı. Ölenler bir anda yok oluyordu yeryüzünden. Geride hiçbir şey kalmıyordu. Nare, Gediz ve onların çevresinden olanlarda etki etmeyen bir durumdu bu. Çünkü onlar programı, travmalarını yenmişlerdi. Ama insanlar kayboluyordu ve Leroyların bir şey yapması gerekiyordu. Cadman durumun vehametinin farkında bile değildi. Bu oynadığı oyun Wasteland'in kendi dünyalarına sızmasına, o dünya üzerinde güç kazanmasına neden olmuştu. Bundan sonrasında travma kontrolsüzce yayılırken Cadman kendini Lucifer ile savaşmaya hazırlamakla meşguldü. Bu süreçte Nare Revelation 12'nin kayıp vakalarıyla bir ilgisi olduğunu çözdü ve bir kanıt bulabilmek için aralarına sızmaya karar verdi. Cadman ona güveniyor gibi görünüyordu. Nare yolunu kaybetmiş bir kız imajı çizmeliydi yalnızca. Bu plan Gediz'in hoşuna gitmese de Nare'yi biliyoruz. Bildiğini okur. Siyah maddenin tutulduğu yeri bile böyle buluyor Nare. Aralarına sızarak. Haberi Gediz'e verirken Cadman'e yakalanabileceğini hesap etmiyor elbette. Nare'yi kutsal doğum için hazırlıyor Cadman. Teknoloji ilerlediği için bir bebeğin doğumu artık dokuz ay sürmek zorunda değil. Süreci ilerletebiliyorlar. Cadman'ın amacı Nare'ye tecavüz edip kutsal doğumu gerçekleştirmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sefirin Kızı: Zuhur
FanfictionBu hikaye Sefirin Kızı dizisinin dördüncü bölüm sonrasında olacakları konu alacak. #NarGed için kelimelere ruh üflemek amacım. Hikayenin odak noktası Nare ve onun iyileşme süreci olacağı için dizide yer alan bazı yan karakterler bu versiyonda yer al...